#1
Het gaat over op acid naar Alice kijken in de bios

PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
InYourHead zei:PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Haha de tijd gaat zo langzaam :P
PepTalk zei:InYourHead zei:PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Haha de tijd gaat zo langzaam :P
Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!
Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!


PepTalk zei:Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...
En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Leuk geprobeerd, maar helaas :PArthur King zei:Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond.![]()
Idd, wie weet de 22eDelcasa88 zei:Leuk geprobeerd, maar helaas :PArthur King zei:Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond.![]()
Better luck next time :P
InYourHead zei:Ewa wie gaat er allemaal volgende week zondagmiddag naar de paté in eindhoven?
Moet je doen joh dan ga ik ookOm 2 uur denk ik...
![]()
Het is inmiddels mosterd na de maaltijd, maar toch. :PTwilight zei:Kom op hey, wees realistisch. Je vraagt totaal onbekenden voor jou om samen acid te nemen en vervolgens ook nog is een rare omgeving in te gaan.
Je hebt neem ik aan toch wel genoeg ervaring om dat te begrijpen?
Ik zie het totaal niet zitten om trippend zo'n film te gaan zien, en ik ben nog steeds van mening dat het de ervaring van de film zien helemaal niet zo veel beter maakt.
Mijn agenda staat geblockt.Arthur King zei:Idd, wie weet de 22eDelcasa88 zei:Leuk geprobeerd, maar helaas :PArthur King zei:Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond.![]()
Better luck next time :P![]()
shitInYourHead zei:Je bent niet verplicht om iets te gebruiken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."