#1
gNuxx zei:Ik en mijn vrienden gebruiken altijd precies hetzelfde woord hiervoor.
Zo'n verkeerde omschrijving vind ik het dus niet!
Het feit dat jij het ook gebruikt betekent niet dat het een goede omschrijving is. Het laat eerder zien dat het een veel voorkomende fout is.
Defragmenteren is gewoon iets heel anders.
