Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo zie je maar , Drugs gebruik je met verstand . Erg voor haar ouders"
"Ik heb juist hetzelfde , gaan ze eerst hangen alsof ik stoned ben , maar op het hoogtepunt , hangt mijn linker super laag , en begin ik massaal scheef te kijken . meestal als ik alcohol combineer"
"Ik hb dat gevoel al bij verschillend drugs gehad Speed,Coke,etc.. Niets anders dn normaal , Drugs zijn nu eenmaal niet gezond"
"25tolife zei: Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts Verder kort en krachtig reportje! Klik om te vergroten... Knarstanden , Bijten hoort ook by MDMA hoor"
"Ik moet mijn eerste trip ook ng meemaken , Subtropisch zwembad is mischien wel een idee"
"Man waarom allemaal zo duur enzo ver gezocht ? ik bedoel ghb ? dat gaat je trip ook wel verpeste voor een deel , je kan niet meer actief doen . Ik had hetzelfde probleem , ik heb me gewoon relaxed en paar biertjes naar binnen gekapt , wat jointjes gematst en weg was de angst probeer het zelf ook es"
"nobody but me zei: Tjer zei: Man waarom allemaal zo duur enzo ver gezocht ? ik bedoel ghb ? dat gaat je trip ook wel verpeste voor een deel , je kan niet meer actief doen . Ik had hetzelfde probleem , ik heb me gewoon relaxed en paar biertjes naar binnen gekapt , wat jointjes gematst en weg was de angst probeer het zelf ook es Klik om te vergroten... Ik drink zelf geen alcohol dus dat gaat em niet worden. Maar waarom zo negatief over ghb dan? Ik hoef toch niet gelijk zo veel te nemen dat ik er helemaal waus van ben? 1 á 1,5 ml ghb en dan elke anderhalf uur bijnemen kan toch niet zoveel kwaad? Klik om te vergroten... Geen idee , maar ... ik heb Elles al veel gecombineerd met andere zoals coke , ketamine , MD ,xtc , ... En tog vind ik LSD het fijnste zonder al die andere leuke drugs . LSD is niet ''zomaar'' een drug , Angst is natuurlijk . Maar pak een half tripje , zie hoe het afloopt . en als dat lukt kun je gaan beginnen vordere .. Als je angst toeneemt tijdens de duur van het half tripje . kan je niet ''echt'' bad trip gaan leiden . Geloof mij .. tijdens die trip . heb je geen tijd om bang te zijn . Blijf positief nadenken . en gebruik je fantasie voor je trip nog bangelijker te maken . zo zal je alle ergere en angstaanjagere dingen gewoon vergeten"
"Chaincells zei: Dit soort tripreports blijven me neiuwschierig maken naar de 'LSD'. Klik om te vergroten... Bij mij was hetzelfde , hb namelijk gisteren halve zegel gedaan eerste keer . Geloof mij maar , moeite waart , het geeft je een andere inzicht op het leven Probeer vr de eerste keer Shivas , Egt een aanrader Aiight"