Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zaterdag een kwartstripje LSD gebruikt, en nog vóór het insloeg, of tijdens, kreeg ik onwijze hoofdpijn. Zo erg heb ik nog nooit hoofdpijn gehad. Het voelde alsof het uit de kern van mijn hoofd kwam, en mijn hoofd voelde alsof het ieder moment kon exploderen. Ik kon niks anders meer doen dan liggen. Ik hoorde mijn eigen stem en de stemmen van mensen die tegen mij praatten als een soort blikkerig geluid. Net zo'n geluid als wanneer je lachgas gebruikt. Metaalachtig, machinaal, moeilijk te omschrijven. Op een gegeven moment moest ik overgeven van de pijn en ik zweette extreem. De pijn voelde als een bonkend, kloppend zeer onaangenaam gevoel. Ik heb die nacht ook niet kunnen slapen. Nu, 2 dagen later, heb ik nog steeds hoofdpijn. Ik heb nog nooit eerder een migraineaanval gehad, en kon wel daglicht verdragen. Ik gebruik 20mg Fluoxetine per dag. Ik heb ook al vaker LSD gebruikt, ook wel eens een heel tripje, ook in combinatie met fluoxetine, maar nog nooit hoofdpijn van gekregen!\\ Ik gebruikte die dag overigens ook speed en ibuprofen 600mg i.v.m verstandskies.. Ik vraag me af of het ooit nog weg gaat, en inderdaad of ik nu in het vervolg altijd hoofdpijn krijg wanneer ik het gebruik."
"DrippTone zei: Ik heb verder nooit meer hoofdpijn gehad van LSD, dus misschien jij ook niet. Ik had het trouwens pas halverwege mijn trip aan het eind van de piek, op de toen voor mij nog grootste dosis die ik tot op dat moment had genomen. Ik was aan het rennen in het bos en ik had echt enorm veel indrukken. Ik denk door de inspanning en alle indrukken/zintuigelijke prikkelingen dat ik uiteindelijk hoofdpijn heb gekregen. Was die dag je verstandskies getrokken? Misschien dat het daar iets mee te maken heeft. En de mix aan middelen die al in je systeem zaten dat die daar ook iets aan hebben bijgedragen. Hoeveel µg heb je toen binnen gehad? En begon de hoofdpijn ruim voor je trip begon of echt vlak ervoor? Klik om te vergroten... Mijn verstandskies is de 19e al getrokken. Ik weet niet hoeveel µq ik heb binnengehad, het waren hofmann's, en daar een kwart stripje van. De hoofdpijn begon echt net vlak ervoor. Ik heb van de hele trip verder ook niks meegemaakt, omdat ik teveel in de "pijn" zat ofzo.. ik heb dus niet ervoor of na die hoofdpijn aanval getript.."
"DrippTone zei: En bedoel je met een kwart stripje 1/4 van een zegel of 1/4 van een blotter? Klik om te vergroten... ¼ van een zegel ^^... Zo'n diehard ben ik niet hoor, haha.."
"DrippTone zei: Nouja, zegmaar een volledig plaatje van de hoffman print bevat 25 zegels. Natuurlijk is een blotter meerdere van die plaatjes groot. Maar als je uitgaat van een plaatje. Dan is 1/4 maar 5 zegels. Als die zegels 50 µg per stuk zijn, en die gaan rond op het moment, dan neem je maar 250 µg. Dat is opzich best een aanemelijke dosis. Zoveel had ik ook ongeveer genomen toen ik die hoofdpijn ervaarde. Klik om te vergroten... Ik heb nooit meer dan 75µq genomen in een nacht in dat geval... ^^"
"LSDelicious zei: Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij. ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over. ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf. Klik om te vergroten... Het schijnt inderdaad vaker voor te komen dat mensen last hebben van hoodpijn ná de trip... Vandaag is de hoofdpijn al minder... Ik hoop dat het gewoon kwam door de Ibuprofen en de wisselwerking met iets..."
"NorthernLightBE zei: Ik had enorme pijn aan m'n ballen tijdens lsd. Maar dan echt PIJN soms. Na de trip was dit dan ook weer over. Heel vreemd Klik om te vergroten... Hmm... Vreemde shit Mijn hoofdpijn is nu wel weg overigens. Ik krijg het weer als ik me druk maak.. Het was dus wel een soort manifestatie van Migraine..."