#1
de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.
7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.
Bonnie
7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.
Bonnie
Berbatov zei:DrippTone zei:225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
lysergine25 zei:de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.
7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.
Bonnie
DrippTone zei:Berbatov zei:DrippTone zei:225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.
225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.
Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?
ilyas zei:Ik ga ze zo meteen testen, ik heb al een half hoffmanetje gehad en dat beviel me zeer goed. En nu is mijn mindset beter dan toen dus ik heb er wel vertrouwen in om het volledige zegeltje te nemen.
Berbatov zei:In jouw beleving, met jouw lichaamsgewicht, met jouw psychische gesteldheid, met jouw zegels en met jouw persoonlijke gevoeligheid.
Laten we eerlijk wezen, die kans is bij elke doses onder de 300 even groot. Als het in je zit om te flippen op de acid, dan gebeurt dat ook op 50 mics.Berbatov zei:Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging.
Dat heb ik niet gezegd. Ik ben altijd verantwoordelijk voor mijn advies, maar niet wat hij er mee doet.Berbatov zei:Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?
Je had dus een bepaalde verwachting van mij?Berbatov zei:Dit stelt me teleur.
DrippTone zei:Berbatov zei:In jouw beleving, met jouw lichaamsgewicht, met jouw psychische gesteldheid, met jouw zegels en met jouw persoonlijke gevoeligheid.
En jij wil zeggen dat jou persoonlijk ervaring jou advies nog nooit beïnvloed heeft?
Laten we eerlijk wezen, die kans is bij elke doses onder de 300 even groot. Als het in je zit om te flippen op de acid, dan gebeurt dat ook op 50 mics.Berbatov zei:Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging.
Dat heb ik niet gezegd. Ik ben altijd verantwoordelijk voor mijn advies, maar niet wat hij er mee doet.Berbatov zei:Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?
Je had dus een bepaalde verwachting van mij?Berbatov zei:Dit stelt me teleur.
Berbatov zei:In dit geval trek je te veel eigen conclusies. Nogmaals, hij is jou niet en hoe je er op komt dat onder de 300 mics elke dosis even risicovol is dat weet ik niet. Dit advies is iemand tot iets aanzetten dus dat komt op hetzelfde neer. Als je er niet verantwoordelijk voor wil zijn vind ik dat je hem niet moet stimuleren om hoge doses te proberen als je geen weet hebt van zijn situatie.
ilyas zei:Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)
Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :PDebris zei:150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.
jep, een geel randje. dat was ik vergeten te melden.DrippTone zei:ilyas zei:Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)
Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Toevallig met een geel randje aan de onderkant?![]()
Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten.![]()
DrippTone zei:Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer.![]()
Flip Trip zei:DrippTone zei:Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer.![]()
En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.
Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
DrippTone zei:[
Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."