#1
Ik 2 mei waar schijnlijk
Nee, slim is andersFool zei:Maar daarnaast is het geen hele slimme actie om zomaar 3 zegels van 150 naar binnen te gooien als je niet goed weet wat het met je doet. :P
bobsacamano zei:Dan koop je er een hele zooi van dezelfde zegel en dan heb je even een batch die je kan vertrouwen en waarvan jij kan inschatten hoeveel zegels je kan en wil nemen.
Fool zei:en twijfel over mijn dosering voor een eerste keer. Zelf twijfel ik tussen 240 en 320 µg
cheiron zei:in mijn ogen is 240 ug erg veel voor n eerste keer. Maar voordat je het daarover eens of oneens kunt zijn, moet je wel weten wat je bedoelt met 240 ug. Mogelijk is wat Fool onder 240 verstaat, wat ik voor 100 ug hou. En om de verwarring compleet te maken, als iemand zegels heeft waarvan "geschat" worden dat ze 100ug bevatten, is dat wellicht weer veel te licht voor een 1e keer omdat er in werkelijkheid maar 35ug op zit...
Enige manier om dat zonder testen uit te vogelen is volgens mij de ondergrens opzoeken met halve, kwart en 1/8 zegels. Voor n 1/8 zegel hoef je ook geen hele dag uit te trekken, dat kan al het goed is ook als je naar school gaat of moet werken![]()
Misschien is het wel mogelijk, maar toch ga ik liever niet werken/studeren met LSD op. :Pcheiron zei:Enige manier om dat zonder testen uit te vogelen is volgens mij de ondergrens opzoeken met halve, kwart en 1/8 zegels. Voor n 1/8 zegel hoef je ook geen hele dag uit te trekken, dat kan al het goed is ook als je naar school gaat of moet werken![]()
In de vakantie kan ik wel een keer tijd vinden om een dag semi-kwijt te zijn. Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 microgram, ten opzichte van een normale dag?Fool zei:Misschien is het wel mogelijk, maar toch ga ik liever niet werken/studeren met LSD op. :Pcheiron zei:Enige manier om dat zonder testen uit te vogelen is volgens mij de ondergrens opzoeken met halve, kwart en 1/8 zegels. Voor n 1/8 zegel hoef je ook geen hele dag uit te trekken, dat kan al het goed is ook als je naar school gaat of moet werken![]()
Met 20mg zul je alles behalve een normale dag ervaren :P, dan ben je dagen aan het trippenFool zei:Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 milligram, ten opzichte van een normale dag?
Interessant, thanks.cheiron zei:Ik houd het meestal eerst in mn mond, onder mn tong: sublinguaal. Dan komen de eerste effecten vrij snel. Dat doe ik bv onder de douche, om 7:30 ofzo.
Eerste wat ik merk is een soort versnelling van mn gedachten. Dat is de eerste 30 minuten al, daarna wordt t wat rustiger en kan ik t soms even vergeten. Na een uur zijn de effecten dan toch wel merkbaar: opener. Ik zie meer. Kijk meer. Soms komt er san een golf emotie mee omhoog: iets waar ik mee zit, wat me dwarszit. Als ik teveel had genomen dan moest ik daar soms echt even voor gaan zitten. Maar als ik goed zat, kon ik gewoon mn dingen doen en ondertussen observeren wat er gebeurt.
Ik word mentaal scherper. Problemen kan ik van 6 kanten bekijken, bijvoorbeeld als ik iets moet schrijven. Ik ben creatiever met werk. Vaak verander ik ineens routines. Ik ga bv ineens andere dingen eten (vaak gezonder), zo maakte ik graag groene smoothies enzo met LSD op. Ik praat makkelijker met mensen, voel ze beter aan. Heb vaak ook intensere gesprekken, omdat ik ineens iets zie/begrijp van iemand en daar dan makkelijker op inga.
Alledaagse dingen (bv fietsen) worden fijner. Oja, en ik heb veel energie. Drink nauwelijks koffie als ik LSD op heb.
Als je een dag semi-kwijt raakt, was je dosering te hoog. Als je n te gekke, productieve dag had, was ie precies goed
Heb t de laatste weken eigenlijk niet gedaan, maar als ik dit zo schrijf misschien wel leuk om weer ns te doen komende dagen.
Citaten aanpassen kunnen we allemaal, slechte grap.Psychedelibee zei:Met 20mg zul je alles behalve een normale dag ervaren :P, dan ben je dagen aan het trippenFool zei:Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 milligram, ten opzichte van een normale dag?![]()

Fool zei:Interessant, thanks.En als ik een dag semi-kwijt raak heb ik misschien wel iets te veel genomen, maar dat risico loop ik dus liever niet op een normale dag. :P
Merk je iets van tolerantie-toename als je dit doet?
Huh waar komt dit nou weer vandaan? Ik heb je citaat niet aangepast, jij wel je bericht 2 minuten na de mijneFool zei:Citaten aanpassen kunnen we allemaal, slechte grap.Psychedelibee zei:Met 20mg zul je alles behalve een normale dag ervaren :P, dan ben je dagen aan het trippenFool zei:Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 milligram, ten opzichte van een normale dag?![]()
![]()
.Om de één of andere reden faalt dit bij mij veel te vaak.cheiron zei:niemand aan de deur
Mijn naam is haas.Psychedelibee zei:Huh waar komt dit nou weer vandaan? Ik heb je citaat niet aangepast, jij wel je bericht 2 minuten na de mijne.
Ik dacht al, heb ik Fool nou op zijn teentjes getrapt... Leek mij een vrij onmogelijk opgaafFool zei:Mijn naam is haas.Psychedelibee zei:Huh waar komt dit nou weer vandaan? Ik heb je citaat niet aangepast, jij wel je bericht 2 minuten na de mijne.
![]()
cheiron zei:Ik houd het meestal eerst in mn mond, onder mn tong: sublinguaal. Dan komen de eerste effecten vrij snel. Dat doe ik bv onder de douche, om 7:30 ofzo.
Eerste wat ik merk is een soort versnelling van mn gedachten. Dat is de eerste 30 minuten al, daarna wordt t wat rustiger en kan ik t soms even vergeten. Na een uur zijn de effecten dan toch wel merkbaar: opener. Ik zie meer. Kijk meer. Soms komt er san een golf emotie mee omhoog: iets waar ik mee zit, wat me dwarszit. Als ik teveel had genomen dan moest ik daar soms echt even voor gaan zitten. Maar als ik goed zat, kon ik gewoon mn dingen doen en ondertussen observeren wat er gebeurt.
Ik word mentaal scherper. Problemen kan ik van 6 kanten bekijken, bijvoorbeeld als ik iets moet schrijven. Ik ben creatiever met werk. Vaak verander ik ineens routines. Ik ga bv ineens andere dingen eten (vaak gezonder), zo maakte ik graag groene smoothies enzo met LSD op. Ik praat makkelijker met mensen, voel ze beter aan. Heb vaak ook intensere gesprekken, omdat ik ineens iets zie/begrijp van iemand en daar dan makkelijker op inga.
Alledaagse dingen (bv fietsen) worden fijner. Oja, en ik heb veel energie. Drink nauwelijks koffie als ik LSD op heb.
Als je een dag semi-kwijt raakt, was je dosering te hoog. Als je n te gekke, productieve dag had, was ie precies goed
Heb t de laatste weken eigenlijk niet gedaan, maar als ik dit zo schrijf misschien wel leuk om weer ns te doen komende dagen.
Ze zijn geen 240µg hoor, maar 160.SmartieAndMe zei:No rush, gewoon rustig opbouwen. Je kunt ook een zegeltje doorknippen en bijv eerst +-120ug nemen
Ja dat snap ik wel heel goed hoor. Maar ik denk dat je met 160mics voor een eerste keer toch al best een aardige trip hebt. En wat betreft truffels, ik heb daar eigenlijk altijd mee gehad dat het wel meer kon (zelfs met 20 of 30 gram). Die dingen hebben echt nooit indruk op mij weten te maken. Paddo's of LSD daarentegen geven wel gewoon een goede trip. Maargoed uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de afweging maken over de juiste dosis.Fool zei:Waarom ik liever een redelijke dosis neem is omdat ik niet héél vaak de kans heb om een complete dag uit te trekken om een LSD-tripje te doen en het mij zonde lijkt om weer het gevoel te hebben dat het allemaal wel wat meer mag (iets wat ik de afgelopen paar trips op truffels ook gehad heb.). Enerzijds is het wat waard om de stof beter te leren kennen, anderzijds wil ik graag ook weer een keer flink trippen.
Ik heb ook best aardige trips op truffels gehad, maar gewoon wel vaak het gevoel gehad dat het allemaal wel wat meer mocht. :P Maar inderdaad, daarom vroeg ik ook een beetje naar jullie ervaringen naar verschillende doseringen, niet persé wat voor mij verstandig zou zijn. Ik denk dat ik wel een aardig beeld begin te vormen.Psychedelibee zei:Ja dat snap ik wel heel goed hoor. Maar ik denk dat je met 160mics voor een eerste keer toch al best een aardige trip hebt. En wat betreft truffels, ik heb daar eigenlijk altijd mee gehad dat het wel meer kon (zelfs met 20 of 30 gram). Die dingen hebben echt nooit indruk op mij weten te maken. Paddo's of LSD daarentegen geven wel gewoon een goede trip. Maargoed uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de afweging maken over de juiste dosis.
Marquis gaf de indicatie dat het LSD moest zijn en ze zijn verkocht op darknet als 160 met bevestigende recenties. Iemand had een tijdje terug deze batch ook al geprobeerd, zal eventje vragen waar hij deze op schatte.Zijn je zegels getest trouwens? Ik hoorde dat ze het helaas niet meer kwantificeren![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."