Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwijfel om lsd te doen dit weekend, meningen?

Twijfel om lsd te doen dit weekend, meningen?

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel eerlijk, ik zou het niet doen.

1. Nieuwe stof wil ik liever altijd thuis doen persoonlijk. LSD is wel behoorlijk te doen maar toch wel fijn.

2. Onbekende mensen

3. Te gekke omgeving absoluut maar ook nieuw.

Aan de andere kant heb ik zelf ook nog alles een "Fuck it all" instelling en het heeft me nog nooit in de problemen gebracht.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!
Dit weekend gaan mijn vriend en ik naar een kasteel in Frankrijk om daar met een groep mensen een weekendje te feesten enzo. Wij kennen die mensen verder niet en gaan samen heen. We hebben lsd in huis, deze is al getest en het was goed. Het zou 115 ug bevatten maar je weet nooit of dat echt zo is natuurlijk! Wij zijn elkaars tripmaatjes en hebben ervaring met 2cb, 2ce, truffels, paddo's en 4-aco-dmt.
Nu mijn vraag:
Is het te doen om samen lsd te doen dit weekend of moet het bij voorkeur met een tripsitter/vertrouwd persoon die ervaring heeft of nuchter is?

Bedankt alvast! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je bij die andere middelen nooit een tripsitter hebt gehad is dat bij LSD ook niet nodig hoor. Ikzelf heb nog nooit een tripsitter ergens bij gehad aangezien ik alleen trippende mensen om mij heen wil als ik zelf ook trip. Dat neemt niet weg dat het soms misschien verstandiger zou zijn om wel een tripsitter erbij te hebben die zelf ook ervaring met trippen heeft en die je verder met rust laat. Maargoed, zoals gezegd als het bij die andere middelen niet nodig was dan zal het bij LSD ook niet nodig zijn. LSD is niet perse veel heftiger als die andere middelen, behalve 2C-B dan aangezien dat voor de doorgewinterde tripper vaak niet als echt trippen wordt gezien.

Ik vraag me wel af of voor het eerst LSD gebruiken op een feest in het buitenland met onbekenden echter wel een goede setting is. Naar mijn idee kun je zeker bij tripmiddelen de eerste paar keer het in een vertrouwde of rustige omgeving doen. Op een feest kunnen alle indrukken nogal overweldigend worden en de gedachte dat je in het buitenland zit zou ook wel eens tot paranoia kunnen leiden. Kun je het dan niet beter de eerste keer gewoon lekker thuis hier in Nederland doen?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je snelle reactie! Ja het enige wat daar wel gaaf zou zijn, is de omgeving van het kasteel en de bossen. We hebben ons thuis ook altijd prima vermaakt dus ja thuis kan ook eigenlijk wel :) Het idee dat je je ff niet chill voelt en dan niet thuis bent of verder geen vrienden in de buurt is wel naar. Denk dat we het gewoon thuis een keer gaan doen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helenas zei:
Bedankt voor je snelle reactie! Ja het enige wat daar wel gaaf zou zijn, is de omgeving van het kasteel en de bossen. We hebben ons thuis ook altijd prima vermaakt dus ja thuis kan ook eigenlijk wel :) Het idee dat je je ff niet chill voelt en dan niet thuis bent of verder geen vrienden in de buurt is wel naar. Denk dat we het gewoon thuis een keer gaan doen!
Klik om te vergroten...
De setting klinkt wel heel gaaf inderdaad, maar misschien beter voor wanneer je wat meer ervaring hebt en goed weet wat je kunt verwachten. Uiteindelijk vermaak je je altijd wel met trippen en je hebt vast wel een parkje in de buurt thuis. Het meest simpele park kan al als een magisch bos voelen weet ik uit ervaring :wink:.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De indruk die ik krijg is dat je jezelf er niet erg druk om maakt. Je hebt al ervaring met andere tripmiddelen, en je hebt in ieder geval 1 vertrouwd persoon. Natuurlijk kan je je als het even wat minder gaat gewoon even afzonderen en rustig tot jezelf komen.

Naar mijn mening kan het prima daar. De locatie is gewoon super vet. Eigenlijk zonde om het dan niet te doen toch? Je kan het natuurlijk sowieso meenemen en dan daar beslissen of je het wil doen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit vind ik zelf ook wel een goeie.

kokosmakroon900 zei:
Je kan het natuurlijk sowieso meenemen en dan daar beslissen of je het wil doen.
Klik om te vergroten...
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks! Denk dat we het idd gaan meenemen en daar even gaan kijken hoe we ons voelen :) als we het niet doen, komt het thuis wel een keertje!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat vind ik zelf ook altijd een chille insteek. Het kan als ik me goed voel, maar als het er niet van komt ook geen probleem! Kan je het gewoon van het moment laten afhangen en hoe je je voelt.

Laat ff weten of je het nog gedaan hebt of niet!
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Door allemaal stress op het laatste moment zijn we het gewoon vergeten mee te nemen :tongueout: Was uiteindelijk ook beter zo :) We hebben 2cb gedaan en dan was heel leuk maar het was geen festival voor lsd
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ook net weer lsd binnen. Zat net nog te twijfelen om nu nog een zegel te nemen, maar dan wordt het wel erg laat... Korte weekends ook altijd. :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Heb ook net weer lsd binnen. Zat net nog te twijfelen om nu nog een zegel te nemen, maar dan wordt het wel erg laat... Korte weekends ook altijd. :(
Klik om te vergroten...
Van uit gaande dat je morgen weer moet werken lijkt me dat niet handig inderdaad. Ach er komen nog genoeg weekenden voorbij, hoe kort ze meestal ook zijn helaas.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat klopt helaas. Inderdaad dan maar beter een volgende keer anders zit ik vannacht om 3 uur waarschijnlijk met het probleem dat ik zonder wiet niet in slaap kom en dan kan ik er 3,5 uurtjes later alweer af. Nee dankje. :wink:

Aangezien het alweer bijna 3 maanden geleden is dat ik 6-apb heb genomen, zit ik er ook over te denken om volgend weekend een soort candyflip te doen, maar dan dus met 6-apb i.p.v. mdma. :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Aangezien het alweer bijna 3 maanden geleden is dat ik 6-apb heb genomen, zit ik er ook over te denken om volgend weekend een soort candyflip te doen, maar dan dus met 6-apb i.p.v. mdma.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar je ervaring als je dat gaat doen. Vanwaar deze boven de 'echte' candyflip als ik vragen mag?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach, ik heb gewoon maar een paar contacten die aan spul kunnen komen en dat zijn niet bepaald echte dealers of zo. Die hebben gewoon eens wat via via. Ik ga ook niet meer naar feesten/clubs, dus dan zijn de opties wat minder. Als ik m'n best doe kan ik er vast aan komen, maar daar heb ik geen zin in en heb genoeg ander leuk spul om te gebruiken. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Omdat ik op 't moment geen xtc heb. :wink: M'n paar connecties die er aan konden komen zijn allemaal hun connectie kwijt. :confused: 2C-B en LSD kon ik dan gek genoeg wel weer krijgen. :confused:

Misschien ga ik ook wel alleen LSD of 6-APB doen hoor. Ben niet zo van het combineren. De candyflip is echter een van de combinaties waar ik nog wel interesse in heb.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah ok. Hoor je ook niet vaak dat iemand makkelijker aan 2C-B of LSD kan komen dan MDMA.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Ah ok. Hoor je ook niet vaak dat iemand makkelijker aan 2C-B of LSD kan komen dan MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik zit net te lezen, en denk: Hoe kun je in nederland niet aan MDMA komen? er zijn in nederland echt meer dan genoeg mensen die meer MDMA hebben dan ze nodig hebben, en minder liquide middelen dan dat ze liever hadden. als je twijfelachtige kwaliteit achterwege laat zijn er nog genoeg mensen die willen ruilen denk ik.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik zou pas lsd gebruiken op het moment dat ik er zin in heb, als je twijfelt kun je het beter bewaren.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Genieten :grin:
Mindless zei:
De candyflip is echter een van de combinaties waar ik nog wel interesse in heb.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."