Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met 400-500 mics lsd

Ervaringen met 400-500 mics lsd

17 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste trippers,

Morgen staat er weer een dikke trip gepland. Ik heb reeds meerdere errvaringen met zo'n 400 mics lsd in een keer. Dit keer wil ik de dosis opschroeven naar circa 450-500. Ik zou graag kleine ervaringen van anderen ervaren trippers met deze hoeveelheid willen horen.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je 4 uur zo van de kaart bent op z'n hoge dosis ben je dan niet dicht tegen plateau sigma aangekomen? of zat je er in?

plateau sigma ligt volgens mij tegen een overdosis uit dus kijk alsjeblieft uit:)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je doet je gebruikersnaam in ieder geval eer aan.

Je moet er maar zin in hebben..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, wat valt er precies over te zeggen. Ik heb wel eens 480µg genomen en ik weet niet of ik een volgende keer hoger zou gaan dan dat, iets wat ik na eerdere trips nog niet gezegd had. Het voelt 'magischer' aan, meer verwarrend en je bent zeker meer te beïnvloeden door je omgeving. Het blijft echter dezelfde stof en naar mijn idee verschilt het effect niet met lagere doseringen, het wordt alleen heftiger. Of dat iets is wat je kunt handelen en of je dat überhaupt wilt kun je alleen zelf beoordelen en het lijkt me dat je, na een aantal trips op 400µg, best een degelijke inschatting kunt maken van de effecten op 450-500µg.

Aan de andere kant is de ervaring van Bob ook een interessante om te lezen. :)
viewtopic.php?f=21&t=57765
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yep :P

Fool zei:
Tja, wat valt er precies over te zeggen. Ik heb wel eens 480µg genomen en ik weet niet of ik een volgende keer hoger zou gaan dan dat, iets wat ik na eerdere trips nog niet gezegd had. Het voelt 'magischer' aan, meer verwarrend en je bent zeker meer te beïnvloeden door je omgeving. Het blijft echter dezelfde stof en naar mijn idee verschilt het effect niet met lagere doseringen, het wordt alleen heftiger. Of dat iets is wat je kunt handelen en of je dat überhaupt wilt kun je alleen zelf beoordelen en het lijkt me dat je, na een aantal trips op 400µg, best een degelijke inschatting kunt maken van de effecten op 450-500µg.

Aan de andere kant is de ervaring van Bob ook een interessante om te lezen. :)
viewtopic.php?f=21&t=57765
Klik om te vergroten...
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de reacties! :) Ik ben zeker 4 uur lang van deze wereld geweest. Geen idee wie ik was waar ik woonde. Mijn vrienden zag ik aan als facebookprofielen. Praten ging niet meer en heb het gevoel gehad dat ik letterlijk ben gestorven. Het was heel heel heel diep maar wel heel zwaar. Heb 2 dagen erna mezelf aardig moe gevoeld
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gerarddegekste zei:
Bedankt voor de reacties! :) Ik ben zeker 4 uur lang van deze wereld geweest. Geen idee wie ik was waar ik woonde. Mijn vrienden zag ik aan als facebookprofielen. Praten ging niet meer en heb het gevoel gehad dat ik letterlijk ben gestorven. Het was heel heel heel diep maar wel heel zwaar. Heb 2 dagen erna mezelf aardig moe gevoeld
Klik om te vergroten...


Zo ervaar ik ook grote doseringen (500mics tot 1+mg) , net als dat moe zijn ; kan tijdens een trip (als die al even bezig is) zo in slaap vallen van vermoeidheid en nog trippend wakker worden.

Het gaat erg diep je omschrijft een soort egodeath wat beangstigend kan zijn als je je niet voorbereid erop. Zelf vind ik het een goede inspiratiebron , kan er goed creatief mee 'werken'
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Gerarddegekste zei:
Bedankt voor de reacties! :) Ik ben zeker 4 uur lang van deze wereld geweest. Geen idee wie ik was waar ik woonde. Mijn vrienden zag ik aan als facebookprofielen. Praten ging niet meer en heb het gevoel gehad dat ik letterlijk ben gestorven. Het was heel heel heel diep maar wel heel zwaar. Heb 2 dagen erna mezelf aardig moe gevoeld
Klik om te vergroten...


Zo ervaar ik ook grote doseringen (500mics tot 1+mg) , net als dat moe zijn ; kan tijdens een trip (als die al even bezig is) zo in slaap vallen van vermoeidheid en nog trippend wakker worden.

Het gaat erg diep je omschrijft een soort egodeath wat beangstigend kan zijn als je je niet voorbereid erop. Zelf vind ik het een goede inspiratiebron , kan er goed creatief mee 'werken'
Klik om te vergroten...

Ik had van tevoren al wel wat gelezen over de 'egodeath' maar tijdens de trip zelf voelde dat wel heel raar en erg verwarrend. Logisch nadenken ging echt niet meer. Maar eenmaal onder controle kun je hier zo diep mee gaan. Dit vind ik wel echt een van de mooiste en heftigste dingen van lsd. Ik begrijp wel dat echt gevaarlijk kan zijn als je niet goed weet wat je doet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen ervaring met zulke hoge doseringen LSD, maar als het verwarrend is, ben je (eigenlijk: het ego) op dat moment de boel aan het tegenhouden (weerstand aan het bieden). Logisch nadenken gaat inderdaad niet meer en dat is het punt ook. Je moet logica dan los kunnen laten, anders ga je geheid bad. Egodeath is niet logisch. Logica is van het verstand en het verstand (gedachten) is hetgeen wat sterft als het verdwijnt in dat waar het uit komt. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Los van je 'ego' zou ik zulke doseringen echt niet aanraden, 300Ug is volgens mij wel de maximale veilige dosis, voor zover die bestaat.

in een filmpje kwam laatst voorbij dat ongeveer 12.000Ug een LD is, maar dat is natuurlijk een belachelijke hoeveeheid. 200 of 250 heb ik wel eens mensen zien doen, en ik zou zelf daar ergens echt de streep trekken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
300Ug is volgens mij wel de maximale veilige dosis, voor zover die bestaat.
Klik om te vergroten...
Dat is nogal persoonlijk natuurlijk, afhankelijk van hoe heftig je er op reageert en wat je er precies mee wilt bereiken.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
MeejheM zei:
300Ug is volgens mij wel de maximale veilige dosis, voor zover die bestaat.
Klik om te vergroten...
Dat is nogal persoonlijk natuurlijk, afhankelijk van hoe heftig je er op reageert en wat je er precies mee wilt bereiken.
Klik om te vergroten...
Precies, als je al ervaren bent in trippen en weet hoe je los moet laten, kun je best zo'n dosis hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
oortjes zei:
Als je 4 uur zo van de kaart bent op z'n hoge dosis ben je dan niet dicht tegen plateau sigma aangekomen? of zat je er in?

plateau sigma ligt volgens mij tegen een overdosis uit dus kijk alsjeblieft uit:)
Klik om te vergroten...
Wat moet ik me voorstellen als je praat over plateau sigma?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb er ook nog nooit van gehoord.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij is plateau sigma iets wat voor DXM wordt gebruikt als level, zie ook: https://www.erowid.org/chemicals/dxm/fa ... ence.shtml

Voor psychedelica lijken die plateau's van DXM me niet heel handig, dan kun je beter de levels van de psychedelic experience gebruiken: https://en.wikipedia.org/wiki/Psychedelic_experience, level 5 in dit geval. Wat de TS beschrijft klinkt gewoon als een ego dood, iets wat niet perse dosis gerelateerd is maar uiteraard wordt de kans hierop groter bij hogere dosissen.

Bij DXM geldt inderdaad dat als je op plateau sigma zit dat heel dicht tegen een overdosis aan zit en dat is extreem gevaarlijk. Met de meeste psychedelica, zeker ook LSD, ligt een overdosis velen malen hoger dan dat je mentaal zou willen. Totaal van de wereld zijn op psychedelica is lichamelijk in ieder geval niet gevaarlijk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad alles met mate ; niet nodig mentale grenzen opzoeken zoals hierboven mooi staat omschreven.

Taken it easy :with updosing )
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuk topic.

Ik ben wel dosissen gewend van dat formaat. Zoals eerder in reacties gezegd; als je weet hoe los te laten, accepteren van alles, dan kan je dit soort dosissen hebben. Je kan in een staat terecht komen waarbij je totaal denkt dat je niet meer bestaat of dood gaat inderdaad. Ego-death that is. Ik zou het nooit in 1 keer nemen, ik zou bijdoseren zodra je merkt dat je "goed gaat" op zo'n 200ug. Dan nog een keer 200 nemen tijdens je peak. Verwacht wel de meest bizarre visuals en gedachten.

Ik raad ook aan om dit pas na 20 a 30 keer LSD (ervaren gebruiker) te doen, anders kan het wel eens héél erg verkeerd uitpakken. Bij voorkeur heb je een sitter in de buurt want veel gekker dan dit zal je het niet krijgen.
G
GerarddegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#18
omfg zei:
Leuk topic.

Ik ben wel dosissen gewend van dat formaat. Zoals eerder in reacties gezegd; als je weet hoe los te laten, accepteren van alles, dan kan je dit soort dosissen hebben. Je kan in een staat terecht komen waarbij je totaal denkt dat je niet meer bestaat of dood gaat inderdaad. Ego-death that is. Ik zou het nooit in 1 keer nemen, ik zou bijdoseren zodra je merkt dat je "goed gaat" op zo'n 200ug. Dan nog een keer 200 nemen tijdens je peak. Verwacht wel de meest bizarre visuals en gedachten.

Ik raad ook aan om dit pas na 20 a 30 keer LSD (ervaren gebruiker) te doen, anders kan het wel eens héél erg verkeerd uitpakken. Bij voorkeur heb je een sitter in de buurt want veel gekker dan dit zal je het niet krijgen.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie! Wat je zegt geeft een goed beeld ervan. Inderdaad veel gekker word het namelijk niet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."