#1
Hallo beste forumleden,
Als alles goed gaat ga ik binnenkort voor het eerst LSD nemen met twee goede vrienden van me. Mijn vrouw waar ik al sinds 1999 mee samen ben is normaal gesproken niet zo van de drugs (paar keer per jaar een heis van een joint en 1-malig xtc) heeft altijd aangegeven geen interesse te hebben in psychedelica.
Ze weet dat ik het jammer vind dat ze mijn interesse hierin niet deelt maar ik heb dat altijd gerespecteerd en haar nooit gepushed iets te proberen. Nu kwam ze tijdens de kerst opeens met de mededeling dat LSD haar eigenlijk interessanter lijkt dan paddo's/truffels. Het idee dat je iets giftigs eet staat haar niet aan en ze heeft blijkbaar meer vertrouwen in LSD.
Er is echter 1 belangrijke belemmerende factor. Ze heeft een zus die al jaren lijdt aan een bi-polaire stoornis met daarbij ook ernstige angstaanvallen en een enkele keer zelfs psychoses.
Het is bekend dat psychedelica niet aangeraden wordt voor dit soort mensen.
Nu is de vraag of het voor mijn vrouw, die overigens verder erg stabiel lijkt te zijn, onverstandig is om te experimenteren met LSD. Ze is uiteraard een ander persoon maar heeft mogelijk toch wat van dezelfde genen. Mijn eerste indruk is dat een keer met een lage dosis experimenteren waarschijnlijk niet meteen een psychotische aanval zal triggeren maar ik hoor graag andere meningen hierover.
Het lijkt me fantastische om samen met mijn geliefde de wereld van de psychedelica te verkennen maar als hier serieuze risico's aan kleven dan is het me dat niet waard...
Ik hoor graag van jullie...
Als alles goed gaat ga ik binnenkort voor het eerst LSD nemen met twee goede vrienden van me. Mijn vrouw waar ik al sinds 1999 mee samen ben is normaal gesproken niet zo van de drugs (paar keer per jaar een heis van een joint en 1-malig xtc) heeft altijd aangegeven geen interesse te hebben in psychedelica.
Ze weet dat ik het jammer vind dat ze mijn interesse hierin niet deelt maar ik heb dat altijd gerespecteerd en haar nooit gepushed iets te proberen. Nu kwam ze tijdens de kerst opeens met de mededeling dat LSD haar eigenlijk interessanter lijkt dan paddo's/truffels. Het idee dat je iets giftigs eet staat haar niet aan en ze heeft blijkbaar meer vertrouwen in LSD.
Er is echter 1 belangrijke belemmerende factor. Ze heeft een zus die al jaren lijdt aan een bi-polaire stoornis met daarbij ook ernstige angstaanvallen en een enkele keer zelfs psychoses.
Het is bekend dat psychedelica niet aangeraden wordt voor dit soort mensen.
Nu is de vraag of het voor mijn vrouw, die overigens verder erg stabiel lijkt te zijn, onverstandig is om te experimenteren met LSD. Ze is uiteraard een ander persoon maar heeft mogelijk toch wat van dezelfde genen. Mijn eerste indruk is dat een keer met een lage dosis experimenteren waarschijnlijk niet meteen een psychotische aanval zal triggeren maar ik hoor graag andere meningen hierover.
Het lijkt me fantastische om samen met mijn geliefde de wereld van de psychedelica te verkennen maar als hier serieuze risico's aan kleven dan is het me dat niet waard...
Ik hoor graag van jullie...