#1
Klinkt goed in iedergeval, veel plezier nog!
ik snap niet hoe andere mensen kunnen eten en drinken zo, heb ik al die lekkere dingen in huis maar hahahahhahahhaha muziek doet het al
Uit eigen (vele) ervaringen is dat pas bij een dosering van 250-300 mics +Ja hoop dat het niet 12 uur lang blijft zaosl dit, omg, is wel erg heftig hoor hahahaha
Nou weet in ieder geval zeker dat met die dosering van die zegels niks gelogen is... holy ******
Ohh ja, zeker heb morgen genoeg te schrijven. O.o
Zo. Dat was me toch heftig zeg. Heb uiteindelijk tussen 4:00 en 8:00 wat geslapen toen lekker koffie en zit nu nog na te genieten. Ben lichamelijk moe maar geestelijk vol energie, ga zo eerst (eindelijk) iets eten en dan voorzichtig beginnen aan triprapport. Zal wel een boekwerkje worden. O.o
Klinkt als een mooie ervaring! En LSD is wel even wat anders als 2C-B he?Zo. Dat was me toch heftig zeg. Heb uiteindelijk tussen 4:00 en 8:00 wat geslapen toen lekker koffie en zit nu nog na te genieten. Ben lichamelijk moe maar geestelijk vol energie, ga zo eerst (eindelijk) iets eten en dan voorzichtig beginnen aan triprapport. Zal wel een boekwerkje worden. O.o
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."