Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorbereiding eerste keer LSD

Voorbereiding eerste keer LSD

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt goed in iedergeval, veel plezier nog!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snap niet hoe andere mensen kunnen eten en drinken zo, heb ik al die lekkere dingen in huis maar hahahahhahahhaha muziek doet het al
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
ik snap niet hoe andere mensen kunnen eten en drinken zo, heb ik al die lekkere dingen in huis maar hahahahhahahhaha muziek doet het al
Klik om te vergroten...

Hahaha herkenbaar. Later in de trip lukt het je wrs beter. Fruit is sws toppie :wink: amusseer jou verder!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja hoop dat het niet 12 uur lang blijft zaosl dit, omg, is wel erg heftig hoor hahahaha
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Ja hoop dat het niet 12 uur lang blijft zaosl dit, omg, is wel erg heftig hoor hahahaha
Klik om te vergroten...
Uit eigen (vele) ervaringen is dat pas bij een dosering van 250-300 mics +
Onder of rond de 200 mics duurt het bij mij circa 6-9 uur.

Maar ga uit van 12 uur dan zal het alleen maar meevallen. Feit blijft wel dat je een dag vrij van verplichtingen nodig hebt :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou weet in ieder geval zeker dat met die dosering van die zegels niks gelogen is... holy ******
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Nou weet in ieder geval zeker dat met die dosering van die zegels niks gelogen is... holy ******
Klik om te vergroten...

Geniet ervan!!

Hoop op een reportje als je dat leuk lijkt te maken.

Goede sfeer/situatie daar? :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ohh ja, zeker heb morgen genoeg te schrijven. O.o
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
SanneBanne zei:
Ohh ja, zeker heb morgen genoeg te schrijven. O.o
Klik om te vergroten...

Ik kijk ernaar uit , ga nu vooral genieten van alles ineens alles uit een ander perspectief :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad in vergelijking met 2cb is het stukken heftiger maar naast paddos/truffels is het dan toch weer, buiten de werkingsduur dan, aangenamer.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo. Dat was me toch heftig zeg. Heb uiteindelijk tussen 4:00 en 8:00 wat geslapen toen lekker koffie en zit nu nog na te genieten. Ben lichamelijk moe maar geestelijk vol energie, ga zo eerst (eindelijk) iets eten en dan voorzichtig beginnen aan triprapport. Zal wel een boekwerkje worden. O.o
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Zo. Dat was me toch heftig zeg. Heb uiteindelijk tussen 4:00 en 8:00 wat geslapen toen lekker koffie en zit nu nog na te genieten. Ben lichamelijk moe maar geestelijk vol energie, ga zo eerst (eindelijk) iets eten en dan voorzichtig beginnen aan triprapport. Zal wel een boekwerkje worden. O.o
Klik om te vergroten...

Blij dat je er van genoten hebt. Haha had ik ook voor, de overweldiging zal wel nog even nazinderen maar je zal vanavond vast goed slapen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, het is niet te vergelijken al ben ik toch blij dat ik die 2de keer 2c-b gedaan had, anders was het allicht nog veel overweldigender geweest. Nu wist een beetje wat er zou kunnen komen, alleen was het 1000x zo heftig. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
SanneBanne zei:
Zo. Dat was me toch heftig zeg. Heb uiteindelijk tussen 4:00 en 8:00 wat geslapen toen lekker koffie en zit nu nog na te genieten. Ben lichamelijk moe maar geestelijk vol energie, ga zo eerst (eindelijk) iets eten en dan voorzichtig beginnen aan triprapport. Zal wel een boekwerkje worden. O.o
Klik om te vergroten...
Klinkt als een mooie ervaring! En LSD is wel even wat anders als 2C-B he?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er zijn al talloze topics met tips en tricks, maar omdat ik er onwijs naar uit kijk, hier ook de mijne.
Na 2x 2c-b, waarvan de tweede keer "een stukje" visueler was met +/- 30MG (Zie triprapports) ben ik er nu toch van overtuigt dat LSD allicht echt mijn ding zal zijn. Het is toch een stapje verder en dat is wat ik zoek. Met 2c-b moest ik echt teveel moeite doen en me erg concentreren. Ik schat dat LSD mij iets makkelijker "meeneemt" dan dat 2c-b doet dat doet voor mij.

Aanstaande zaterdag is het hopelijk zover. Het is een beetje afhankelijk of ik de zegels donderdag nog kan laten testen. De zegels bevatten volgens de vendor 220ug, maar ik weet dat de ervaring is dat ze vaak lager uitvallen. Ik weet inmiddels ook dat de dosering van een zegel niet (meer) getest word dus het zal dan toch voorzichtig beginnen worden.
Als ik een halfje doe, zou ik dus ongeveer aan de 100ug zitten, wat ik schat als prima dosering voor een eerste keer. Als de zegels maar 100ug totaal zijn, zit ik dus allicht onder de 50ug en zal ik dus allicht weinig merken. We gaan het meemaken!

Verder neem ik alle tips ten harte die ik gelezen heb. Lekkere snackjes, leuke muziek, lekker dekentje en geen dingen gepland voor de dagen erna.

Ik heb er zo'n zin in! Moest het even delen. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spannend!

Je gaat het waarschijnlijk geweldig vinden. :confused:mile: Ik zou het voor de zekerheid inderdaad maar even bij een halve zegel houden (en bijnemen heeft weinig zin bij psychedelica hè). 50 microgram merk je wel hoor. Waarschijnlijk niet zoveel qua visuals, maar zeker in de manier hoe je alles ervaart en qua inzichten. Mochten je zegels maar 100 ug zijn, dan zul je met een halve dus zeker wel wat merken.

Veel plezier!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi Sanne,

Ik heb een aantal maanden geleden voor het eerst LSD gedaan. Mijn zegels werden ook verkocht als 200ug. Ik heb voordat ik mijn "echte trip-weekendje" ging doen met vrienden eerst een 1/4 zegeltje solo uitgetest. Dit was heel mild merkbaar. Ik heb daarna aan de hand van opmerkingen hier op het forum ingeschat dat 1/4 zegel overeen zou moeten komen met 18-25ug.

Ik heb daarna een hele zegel geprobeerd en wederom mijn ervaring beschreven. Mijn zegels schat ik nu in op 80ug. Dit was een leuke sterkte voor als je niet veel trip-ervaring hebt. Zelf heb ik al wat ervaring met psilocybine en kijk ik erg uit naar een iets hogere dosis. Ik verwacht de volgende keer 1,5 zegel (circa 120ug) te nemen.

Heel veel pleizer in ieder geval. Mijn eerste ervaringen met LSD zijn super-positief. Ik hoop dat jouw eerste trip ook zo leuk zal zijn!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel plezier! Zoals de rest ook zegt merk je ook lage doseringen LSD al, alleen zal het niet echt trippen worden wellicht. Maar wel beter om met een halve zegel te beginnen, wie weet heb jij in enen wel die sterke zegels te pakken.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja precies, en de trip duurt lang, dus voor een eerste keer kan dat sowieso geen kwaad laag te beginnen. Een leuke avond word het sowieso wel. :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb tijdje geleden 50mics gedaan en het hoefde niet meer te zijn voor de eerste keer. Het visuele blijft wat uit maar het gevoel is wonderbaarlijk neem dat maar aan van mij :wink:. Succes met je 1ste LSD trip. Geniet ervan!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."