Een 100 mics LSD trip moet echt voldoende zijn voor een eerste keer, mits het dan ook echt 100 mics is. En helaas weet je dus niet zeker hoeveel er op je zegel zit.
LSD is naar zeggen toch ook wel beetje gevoelig voor geleidelijke afname in potentie. Ik heb hier LSD blotters met een soort 'plastic' coating er overheen tegen potentieverlies.
Ik heb eveneens meer amateuristische zegels liggen die echt vrij doordrenkt leken en waarvan een vriend vertelde dat ze 400mcg per stuk bevatten. Gok dat die wel rap afnemen in potentie.
Hoe lang voelen jullie nog na-effecten van de LSD? Verder nog tips?
Heb 2x AL-LAD (150mcg & 225mcg) geprobeerd en 1x LSD (100mcg). Er wordt gezegd dat AL-LAD iets korter duurt dan LSD in duratie. Maar dosering is denk ik de meest bepalende factor, beide AL-LAD tripjes leken langer te duren.
225mcg AL-LAD duurde wel zo'n 18-22uur voordat ik weer wat fatsoenlijk kon slapen.
150mcg AL-LAD kon ik na zo'n 14-16 uur wel slapen.
En met 100mcg LSD kon ik na 10 uur toch wel aardig in slaap vallen.
Soms kan het echter wezen dat ik de volgende ochtend na het opstaan nog nasleep effecten merk.
Grove schatting uit mijn hoofd maar denk dat het wel een aardige richtlijn geeft.
Mijn tip is op tijd beginnen, voor 11:00 is denk ik wel prettig. Zelf hou ik meer van overdag trippen en als je op tijd begint en niet al te hoog doseert je die avond nog weer kunt slapen, is wel prettig voor het bioritme.