Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang duurt LSD bij jullie?

Hoe lang duurt LSD bij jullie?

23 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Een 100 mics LSD trip moet echt voldoende zijn voor een eerste keer, mits het dan ook echt 100 mics is. En helaas weet je dus niet zeker hoeveel er op je zegel zit.
Klik om te vergroten...
LSD is naar zeggen toch ook wel beetje gevoelig voor geleidelijke afname in potentie. Ik heb hier LSD blotters met een soort 'plastic' coating er overheen tegen potentieverlies.
Ik heb eveneens meer amateuristische zegels liggen die echt vrij doordrenkt leken en waarvan een vriend vertelde dat ze 400mcg per stuk bevatten. Gok dat die wel rap afnemen in potentie. :tongueout:

Roze olifant zei:
Hoe lang voelen jullie nog na-effecten van de LSD? Verder nog tips?
Klik om te vergroten...
Heb 2x AL-LAD (150mcg & 225mcg) geprobeerd en 1x LSD (100mcg). Er wordt gezegd dat AL-LAD iets korter duurt dan LSD in duratie. Maar dosering is denk ik de meest bepalende factor, beide AL-LAD tripjes leken langer te duren.

225mcg AL-LAD duurde wel zo'n 18-22uur voordat ik weer wat fatsoenlijk kon slapen.
150mcg AL-LAD kon ik na zo'n 14-16 uur wel slapen.
En met 100mcg LSD kon ik na 10 uur toch wel aardig in slaap vallen.

Soms kan het echter wezen dat ik de volgende ochtend na het opstaan nog nasleep effecten merk.

Grove schatting uit mijn hoofd maar denk dat het wel een aardige richtlijn geeft.
Mijn tip is op tijd beginnen, voor 11:00 is denk ik wel prettig. Zelf hou ik meer van overdag trippen en als je op tijd begint en niet al te hoog doseert je die avond nog weer kunt slapen, is wel prettig voor het bioritme.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Gok dat die wel rap afnemen in potentie. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Als je ze goed bewaard zullen ze niet in potentie afnemen weet ik uit ervaring. Ik vaccumeer mijn zegels altijd en doe er dan nog aluminiumfolie over heen tegen het licht. En bewaar die vervolgens in de vriezer. Nog nooit potentie afname gemerkt. Als ik geen vaccumeer machine beschikbaar heb seal ik ze in strijkzakken en dat werkt eigenlijk net zo goed.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Als je ze goed bewaard zullen ze niet in potentie afnemen weet ik uit ervaring. Ik vaccumeer mijn zegels altijd en doe er dan nog aluminiumfolie over heen tegen het licht. En bewaar die vervolgens in de vriezer.
Klik om te vergroten...
Hip, zie een vacuum machine voor 20,- eu op de Ebaai, zal dat eens proberen. Is wel de moeite waard voor mij denk ik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Hip, zie een vacuum machine voor 20,- eu op de Ebaai, zal dat eens proberen. Is wel de moeite waard voor mij denk ik.
Klik om te vergroten...
Dat is geen geld, hoor graag hoe het bevalt als je het haalt. Ik doe het nu altijd met een nieuwe batch in het restaurant van een vriend van mij. Maar thuis zit ik dan altijd met strijkzakken te klooien. Is voor mij ook wel de moeite waard dus voor zo'n prijs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."