Ik zal er nog wel even over denken, bedankt voor het reageren.
Is dexamfetamine een idee voor extra concentratie?
truffeLSD zei:Ik ben van plan op koningsnacht LSD te nemen op Noisia Invites in groningen. ik moet echter de ochtend erna om 5 uur werken. Ik heb al redelijke ervaring met LSD en denk dat ik het wel overleef om na het trippen 2 uurtjes te werken.
Het enige probleem, ik wil niet trippend op mijn werk komen.
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat je op je werk kan verschijnen zonder dat het erg opvalt dat ik getript heb?
Ik weet dat het niet wordt aangeraden om te werken na LSD maar wil het feest absoluut niet missen(en de LSD ook niet :P )
Alle input is welkom!
truffeLSD zei:Ik zal er nog wel even over denken, bedankt voor het reageren.
Ik zou ook minstens 12 uur van te voren de LSD innemen. 12 uur na inname is het echte trippen er wel vanaf natuurlijk, maar dikke kans dat je nog wel steeds echt gigantische doppen hebt trouwens.Pante zei:Zou voor de zekerheid toch 12 uur van te voren innemen (en een stevige bak koffie om half 5). Lijkt me niet echt lekker trippen als je weet dat je nog vaag moet werken daarna :P
Ik heb nog geen ervaringen met uppers en LSD, probeer het altijd in zn uppie te gebruiken(met eenTijdloos zei:Wat zijn je ervaringen met LSD en uppers samen als je die hebt?
Zou dat anders zeker niet op werk proberen , maar ik ben jou niet![]()
) Denk je dat de dex en lsd elkaar erg in de weg zitten als je na je trip pas de dex gebruikt?Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar je weet nooit of je het kan voor je het geprobeerd hebt!Pante zei:Zou voor de zekerheid toch 12 uur van te voren innemen (en een stevige bak koffie om half 5). Lijkt me niet echt lekker trippen als je weet dat je nog vaag moet werken daarna :P
Ik ben van plan iets meer dan 50-80mics te gebruikenTijdloos zei:Een niet nader te noemen DJ neemt vaak een lichte dose (50-80mics max) helpt met creativiteit zei hij toen ik het vroeg.
Anyway succes met werk en geniet van het feest.
Nou, het is bij mij zeker niet direct weg na de trip (na 10-12 uren trippen dus). Maar aan de andere kant zijn mijn pupillen nooit zo enorm als met mdma bijvoorbeeld, ook niet tijdens de lsd piek.truffeLSD zei:Heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat het niet meer opvalt dat je LSD hebt gedaan? Dan gaat het vooral om pupillen die wat groter zijn dan normaal, ik heb er zelf nooit echt op gelet.
Als je van plan bent nog ff te slapen voor je naar je werk gaat zou ik voor 2C-B gaan, wil je doorhalen kun je ook prima 4-FA doen. Maar ook met 4-FA heb je qua pupillen natuurlijk wel hetzelfde probleem als met LSD.truffeLSD zei:hmm misschien dan toch maar 4fmp of 2cb, is ook nog een optie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."