#1
Voor mij heeft het hele trip verhaal drie kanten
Ja ik doe het wel is keihard voor de fun geen enkele andere reden. Denk dan vooral aan bijvoorbeeld 2CB. Dit gebruik ik wel is vaker op een feestje. Ik heb leuke en hele mooie visuals 25mg tot 30mg neem ik dan en heb een top avond.
Maar dit vind ik niet echt trippen. Hoe leuk het visueel spectacel ook word het is voor mij altijd veel indrukwekkender om inzicht te krijgen in mijn eigen ego/psyche. Ik plan een trip nooit van te voren. Ik ga nergens van uit ik hoop niet op een wonder of een ingeving. Ik ga er gewoon in met een open mindset. Ik heb er altijd wel iets uit gehaald. Soms door een onverwachte denkwijze en ander perspectief, meestal over iets waar je toch wel mee bezig bent. En soms juist door de gesprekken die ik heb met mijn tripmaatjes en dan toch veel meer open sta voor kritiek of aandachtspunten of het hele gesprek gewoon met een andere mindset dan nuchter kan opnemen.
Dan de derde kant. Ik vind psychedelica en dan vooral LSD en 2C-E voor mij een soort reset knop. Een bezem die door je hoofd heen gaat waar alles even door word afgestoft. Dit schone gevoel na een trip vind ik echt genieten.
Ja ik doe het wel is keihard voor de fun geen enkele andere reden. Denk dan vooral aan bijvoorbeeld 2CB. Dit gebruik ik wel is vaker op een feestje. Ik heb leuke en hele mooie visuals 25mg tot 30mg neem ik dan en heb een top avond.
Maar dit vind ik niet echt trippen. Hoe leuk het visueel spectacel ook word het is voor mij altijd veel indrukwekkender om inzicht te krijgen in mijn eigen ego/psyche. Ik plan een trip nooit van te voren. Ik ga nergens van uit ik hoop niet op een wonder of een ingeving. Ik ga er gewoon in met een open mindset. Ik heb er altijd wel iets uit gehaald. Soms door een onverwachte denkwijze en ander perspectief, meestal over iets waar je toch wel mee bezig bent. En soms juist door de gesprekken die ik heb met mijn tripmaatjes en dan toch veel meer open sta voor kritiek of aandachtspunten of het hele gesprek gewoon met een andere mindset dan nuchter kan opnemen.
Dan de derde kant. Ik vind psychedelica en dan vooral LSD en 2C-E voor mij een soort reset knop. Een bezem die door je hoofd heen gaat waar alles even door word afgestoft. Dit schone gevoel na een trip vind ik echt genieten.