Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom doen jullie LSD ?

Waarom doen jullie LSD ?

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij heeft het hele trip verhaal drie kanten

Ja ik doe het wel is keihard voor de fun geen enkele andere reden. Denk dan vooral aan bijvoorbeeld 2CB. Dit gebruik ik wel is vaker op een feestje. Ik heb leuke en hele mooie visuals 25mg tot 30mg neem ik dan en heb een top avond.

Maar dit vind ik niet echt trippen. Hoe leuk het visueel spectacel ook word het is voor mij altijd veel indrukwekkender om inzicht te krijgen in mijn eigen ego/psyche. Ik plan een trip nooit van te voren. Ik ga nergens van uit ik hoop niet op een wonder of een ingeving. Ik ga er gewoon in met een open mindset. Ik heb er altijd wel iets uit gehaald. Soms door een onverwachte denkwijze en ander perspectief, meestal over iets waar je toch wel mee bezig bent. En soms juist door de gesprekken die ik heb met mijn tripmaatjes en dan toch veel meer open sta voor kritiek of aandachtspunten of het hele gesprek gewoon met een andere mindset dan nuchter kan opnemen.

Dan de derde kant. Ik vind psychedelica en dan vooral LSD en 2C-E voor mij een soort reset knop. Een bezem die door je hoofd heen gaat waar alles even door word afgestoft. Dit schone gevoel na een trip vind ik echt genieten.
O
OntdekkingsreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ElvenSpice zei:
Zei die de grote vragen durven te stellen en zich verwonderen over deze prachtige wereld. Ik vind het jammer dat het in de jaren 60 zo is verlopen, het was nog te onbekend terrein, hopelijk komt er nog een tijd van begrip voor elkaar en de wereld en veranderen we onze houding als samenleving.

Dat is waarom ik psychedelica gebruik, cheers!
Klik om te vergroten...

Deze mindset delen we!!
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja maar bij 2C-B bijvoorbeeld zie je echt dingen bewegen bijvoorbeeld. Of bij 25i-NBOMe daar kan je wel dingen zien die er gewoon niet zijn je ziet wel wat minder dingen algemeen daar bij, maar alsnog vindt ik dat visueler. MDMA is wel een extreem voorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."