#1
Ik zoek al een tijdje naar een goede trip, maar er is zoveel keuze en ook dingen die negatief zijn.
Ik heb zelf ervaring met 2cb, truffels, lsa zaden (weinig wel). en nog andere drugs maar die zijn niet psychedelisch.
Ben wel verslaafd geweest aan wiet. De 2cb was op zich wel leuk maar ik zag alleen vervormingen (muren die golven).
En ik werd misselijk door de 2cb (paar keer gespuugd) maar ik heb gelezen dat dat wel normaal is. Daarna was het wel over maar ik vond het niet geweldig. Ik had dit ook in mijn kamer gedaan en ik had het bij een andere gelegenheid moeten nemen (bijvoorbeeld met vrienden of een andere activiteit). Het was op zich wel leuk hoe ik me plafond als een zee zag en ik naar mijn muziek luisterde. (ik had ook een enorme body high) De truffels waren wel fijn en een eye opener.
Dit was 5g van een iets sterkere truffel. Niet heel veel hallucinaties, wel beetje vervorming en me zintuigen waren gemuteerd
. Het leek alsof ik geheimen kenden van de wereld die ik nooit eerder kende (er ging dus een wereld voor me open) en qua emotie voelde ik me ook erg fijn. Ik wil misschien Lsd proberen maar me broer zei dat dit misschien te heftig voor me was en ik zei tegen me andere broer dat de truffels iets te lang duurde dus dat ik lsd beter kon laten. ( ik zou dit wel een keer willen proberen maar weet nog niet of ik er klaar voor ben). Als ik lsd probeer gaat er dan een nog grotere wereld voor me open of veranderd me leven? Dit hebben namelijk veel mensen. Het komt er op neer dat ik een keer goed wil trippen. Ik ben van plan om misschien ook zelf wat te laten groeien
Ik ga misschien ook met me vriend op zijn verjaardag truffels nemen en dan 10g of 15.
Deze topic klinkt misschien vaag sorry daarvoor.
(ik wilde eigenlijk ook me verhaal kwijt over mijn evaringen enz.)
Ik heb zelf ervaring met 2cb, truffels, lsa zaden (weinig wel). en nog andere drugs maar die zijn niet psychedelisch.
Ben wel verslaafd geweest aan wiet. De 2cb was op zich wel leuk maar ik zag alleen vervormingen (muren die golven).
En ik werd misselijk door de 2cb (paar keer gespuugd) maar ik heb gelezen dat dat wel normaal is. Daarna was het wel over maar ik vond het niet geweldig. Ik had dit ook in mijn kamer gedaan en ik had het bij een andere gelegenheid moeten nemen (bijvoorbeeld met vrienden of een andere activiteit). Het was op zich wel leuk hoe ik me plafond als een zee zag en ik naar mijn muziek luisterde. (ik had ook een enorme body high) De truffels waren wel fijn en een eye opener.
Dit was 5g van een iets sterkere truffel. Niet heel veel hallucinaties, wel beetje vervorming en me zintuigen waren gemuteerd
Ik ga misschien ook met me vriend op zijn verjaardag truffels nemen en dan 10g of 15.
Deze topic klinkt misschien vaag sorry daarvoor.