Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is handig voor mij en wat is de drug die ik zoek

Wat is handig voor mij en wat is de drug die ik zoek

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijpakken kan, maar je moet heel snel zijn, dus net na de opkomst meteen bepalen dat het te weinig is en dan meteen bijpakken. Later bijpakken verleng je alleen de comedown wat mee.
A
Aron KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Jmths Nogmaals bedankt voor de info , maar ben nog meer in de war nu :tearsofjoy: (alleen hoeveel ik nou moet nemen aangezien ik gewoon een goede trip wil):unamused::) denk dat ik gewoon 10g neem (me vriend wilt dit ook en hij wilt niet dat ik meer neem) als dat niet genoeg is jointje erbij :stoned:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Het is vooral de duratie dat LSD niet voor broekies maakt
Klik om te vergroten...
Ik merk dit ook steeds meer. Tijdens de piek wanneer je nog niet moe bent is het allemaal goed te handelen, maar wanneer de moeheid begint toe te slaan en die stimulatie en onophoudelijke gedachten maar doorgaan, dan wordt het de laatste tijd toch vaak uitzitten bij mij en tijdens die periode is het makkelijk om in een negatieve gedachte mee te gaan voor mij.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind mijn LSD trips tot nu toe zo leuk dat mijn primaire reactie op de lange duur (en het trage tijdsverloop) meestal bestaat uit "Jippie het is nog maar xx.xx uur! Ik mag hier nog lekker lang van genieten!!!"

Heb vaak wel aan het einde van de trip dat ik de spierspanning wat beter ga merken. Met name in mijn kaken. Maar de kaakspanning is alsnog een stuk minder dan bij mdma... Hoe laat begin jij je trips @Mindless ? Als ik gewoon rond het middaguur begin ben ik 's avonds wel echt minder moe als het uit begint te werken...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik baal de laatste paar keer bij Paddo's/truffels wat van de korte duur.

Ik heb het vaak meegemaakt dat de tijd vertraagd tijdens paddo-trips, maar recent dus meer dat de tijd sneller lijkt te gaan tijdens een trip en deze weer zo voorbij is wat ik dus best jammer vind.

Dat is dan ook meteen een van de redenen om weer eens LSD te proberen. Mijn LSA trip van het weekend was redelijk mild, maar de langere werking daar van beviel me al wel, een piek van een uur of 6 en ik zat nog steeds in de comedown toen ik ging slapen (uur of 8 na de opkomst)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Ik vind mijn LSD trips tot nu toe zo leuk dat mijn primaire reactie op de lange duur (en het trage tijdsverloop) meestal bestaat uit "Jippie het is nog maar xx.xx uur! Ik mag hier nog lekker lang van genieten!!!"
Klik om te vergroten...
Nice :) Dat had ik eerst ook, maar nu niet meer. Of dat komt door te vaak en te snel achter elkaar trippen? Zou kunnen, maar na een halfjaar pauze laatst was het helaas nog steeds niet zoals eerst.

Heb vaak wel aan het einde van de trip dat ik de spierspanning wat beter ga merken. Met name in mijn kaken. Maar de kaakspanning is alsnog een stuk minder dan bij mdma... Hoe laat begin jij je trips @Mindless ? Als ik gewoon rond het middaguur begin ben ik 's avonds wel echt minder moe als het uit begint te werken...
Klik om te vergroten...
Meestal rond 11 uur 's ochtens nu. Ik ben sowieso op erna nu.

Kaakspanning? Dat heb ik alleen nog maar gehad met mdma en 6-apb. De spanning zit bij lsd enzo bij mij in alles behalve mijn kaak lijkt het wel. :laughing:
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acid is the best ^^ ervaar het beter dan truffels en paddo's, deze laatste 2 gaven mij zeer donkere trips, veel huilen ook, ik ging misschien dieper dan ik echt wou, terwijl lsd puur genieten is voor mij, ik zit vaak in een kleurrijke wereld vol rare maar leuke wezentjes, ook de stadia die ik doorloop hebben elk hun leute en schoonheid. Dus blijkbaar zeer persoonlijk, maar ik zou eerder lsd aanraden, begin sowieso aan een lage dosis, te veel nemen eerste malen is voor niets nodig en eerder nutteloos, lsd is ook makkelijk bij te nemen indien je na 2u toch te weinig merkt of toch dieper wil gaan. Ik vind dosissen ook zo persoonlijk, ik zou zeggen 100micro, ik hou het meestal op 200-300.
A
Aron KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik merk dit ook steeds meer. Tijdens de piek wanneer je nog niet moe bent is het allemaal goed te handelen, maar wanneer de moeheid begint toe te slaan en die stimulatie en onophoudelijke gedachten maar doorgaan, dan wordt het de laatste tijd toch vaak uitzitten bij mij en tijdens die periode is het makkelijk om in een negatieve gedachte mee te gaan voor mij.
Klik om te vergroten...
Had k ook een beetje bij 2cb, en trouwens @Jmths bedoel je dat het 6x zo sterk is omdat je met verloop van tijd weer minder tollerantie op bouwt? want dat kan ik me dan goed voorstellen maar als je bekend bent met een stof is het anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."