#1
Bijpakken kan, maar je moet heel snel zijn, dus net na de opkomst meteen bepalen dat het te weinig is en dan meteen bijpakken. Later bijpakken verleng je alleen de comedown wat mee.

Ik merk dit ook steeds meer. Tijdens de piek wanneer je nog niet moe bent is het allemaal goed te handelen, maar wanneer de moeheid begint toe te slaan en die stimulatie en onophoudelijke gedachten maar doorgaan, dan wordt het de laatste tijd toch vaak uitzitten bij mij en tijdens die periode is het makkelijk om in een negatieve gedachte mee te gaan voor mij.Het is vooral de duratie dat LSD niet voor broekies maakt
NiceIk vind mijn LSD trips tot nu toe zo leuk dat mijn primaire reactie op de lange duur (en het trage tijdsverloop) meestal bestaat uit "Jippie het is nog maar xx.xx uur! Ik mag hier nog lekker lang van genieten!!!"
Meestal rond 11 uur 's ochtens nu. Ik ben sowieso op erna nu.Heb vaak wel aan het einde van de trip dat ik de spierspanning wat beter ga merken. Met name in mijn kaken. Maar de kaakspanning is alsnog een stuk minder dan bij mdma... Hoe laat begin jij je trips @Mindless ? Als ik gewoon rond het middaguur begin ben ik 's avonds wel echt minder moe als het uit begint te werken...
Had k ook een beetje bij 2cb, en trouwens @Jmths bedoel je dat het 6x zo sterk is omdat je met verloop van tijd weer minder tollerantie op bouwt? want dat kan ik me dan goed voorstellen maar als je bekend bent met een stof is het anders.Ik merk dit ook steeds meer. Tijdens de piek wanneer je nog niet moe bent is het allemaal goed te handelen, maar wanneer de moeheid begint toe te slaan en die stimulatie en onophoudelijke gedachten maar doorgaan, dan wordt het de laatste tijd toch vaak uitzitten bij mij en tijdens die periode is het makkelijk om in een negatieve gedachte mee te gaan voor mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."