#1
Van het weekend voor de eerste maal lsd gedaan, het was een teleurstelling. Eerst een halve papertrip een uur er na de andere helft . Buiten veel energie voelde ik niet veel anders geen visualisatie niks , dan een 2 de volledige genomen en nog steeds niets . Zelf vind ik het overroepen en vind meer aan truffels. Iemand hier een verklaring voor . PS de trips waren volgens de test 180 mcr