Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De lsd was tot de dag van gebruik vacuüm verpakt en zat in een strijkzak , het is niet dat ik niets gewaar werd, maar toch de verwachte trup was er niet."
"Van het weekend voor de eerste maal lsd gedaan, het was een teleurstelling. Eerst een halve papertrip een uur er na de andere helft . Buiten veel energie voelde ik niet veel anders geen visualisatie niks , dan een 2 de volledige genomen en nog steeds niets . Zelf vind ik het overroepen en vind meer aan truffels. Iemand hier een verklaring voor . PS de trips waren volgens de test 180 mcr"
"Ik doe ook regelmatig mdma zou het kunnen dat ik daarom een hoge tolerantie heb"