#1
Je zegels zijn gewoon geen 180ug en toen je bijnam had je waarschijnlijk al tolerantie, zo simpel is het...
Van het weekend voor de eerste maal lsd gedaan, het was een teleurstelling. Eerst een halve papertrip een uur er na de andere helft . Buiten veel energie voelde ik niet veel anders geen visualisatie niks , dan een 2 de volledige genomen en nog steeds niets . Zelf vind ik het overroepen en vind meer aan truffels. Iemand hier een verklaring voor . PS de trips waren volgens de test 180 mcr
Daar zou ik niet op rekenen zo. De vriezer is handig vanwege de stabiele temperatuur, alleen is de vriezer ook nogal een vochtige omgeving en LSD kan slecht tegen vocht. Zowel een wietzakje en aluminiumfolie zijn niet waterdicht, dus dan kun je het nog beter buiten de vriezer bewaren.
Als je het in de vriezer bewaart moet je het eigenlijk in een strijkzak verpakken of nog beter is vaccumeren.
wat ik altijd doe is de zegel in een wietzakje stoppen. daarna doe ik er wat aluminiumfolie omheen
Daar zou ik niet op rekenen zo. De vriezer is handig vanwege de stabiele temperatuur, alleen is de vriezer ook nogal een vochtige omgeving en LSD kan slecht tegen vocht. Zowel een wietzakje en aluminiumfolie zijn niet waterdicht, dus dan kun je het nog beter buiten de vriezer bewaren.wat ik altijd doe is de zegel in een wietzakje stoppen. daarna doe ik er wat aluminiumfolie omheen en stop ik het in de vriezer. Volgens mij kun je de lsd dan jarenlang goed houden is mij verteld...
Diepvrieszakjes zijn niet echt helemaal lucht en vocht dicht, maar meerdere lagen zoals jij hebt gedaan zal het zeker iets beter maken. Als je ze echt jaren wilt bewaren zul je uiteindelijk toch wel wat potentie verliezen denk ik. Verder maakt het ook nog wel een verschil of je ze allemaal bij elkaar verpakt of los. Als ze allemaal bij elkaar verpakt zijn open je elke keer weer de verpakking en komt er meer lucht en vocht bij.Alsook hield ik het dan in de koelkast,maar nu is mijn vraag naar jou psychedelicbee , denk je dat diepvrieszakjes het vocht tegen houd? en denk je dat mijn systeem goed was met de meerdere lagen voor de koelkast?
Vaccumeren is perfect inderdaad en op internet kun je met een beetje zoeken best betaalbare machines vinden. Houd er rekening mee dat wanneer je het vaccumeert, die zakken altijd doorzichtig zijn en je er dus nog wel alluminiumfolie omheen moet doen tegen licht. Bovendien wil je ook hier ze niet allemaal tegelijk verpakken ivm telkens openmaken tussendoor.Maar je idee van het vaccumeren bevalt me, inmiddels eens aan het kijken online wat een vacuümmachine kost.
Maar persoonlijk vind ik dat het wel waard voor zoiets bijzonders als LSD en ik koop ook altijd meteen voor wat jaren vooruit.
Het is wat werk om alles te vaccumeren of in strijkzakken te verpakken, zeker als je ze er 1 of 2 verpakt. Maar persoonlijk vind ik dat het wel waard voor zoiets bijzonders als LSD en ik koop ook altijd meteen voor wat jaren vooruit.
PS de trips waren volgens de test 180 mcr
[...] De rest van de zegels zullen (door de opgebouwde tolerantie voor de stof) waarschijnlijk meer invloed hebben gehad op de duratie van het effect, niet de intensiteit.[...]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."