Schrijf je je ervaring wel even op als je klaar bent? Ben wel heel nieuwsgierig hoe je eruit komt..
Heb trouwens niet veel toe te voegen aan de reacties hierboven.
Mijn eerste keer was ook op een hele hoge dosis LSD, en dat ging heel goed. Maar het kan ook heel fout aflopen, en als je nog geen ervaring hebt met psychedelica weet je ook niet zo goed wat je kunt verwachten. Als je dan echt ineens heel paranoïde raakt en angstig ben je echt klaar.
Wat mij aan gaat kan mixen met MDMA of XTC prima, mits gedaan in een rustige en vertrouwde omgeving, omdat het angstgevoelens helpt verminderen. Het nadeel is dat de comedown echt wel heel zwaar is, terwijl de comedown van LSD alleen best goed te doen is. Bij mij duurt de volle ervaring rond de 7 uur, terwijl de "na-trip" nog heel veel uur daarna kan voortduren. Fijn, als je dan enorm brak bent van de MDMA en je tript net voor het eerst.. zou niet mijn eerste keuze zijn. Ik heb inmiddels al zeker meer dan 50 keer getript op LSD volgensmij, maar ik vind die comedown van XTC/MDMA op LSD toch wel erg vervelend nog steeds hoor.
Dat niet alleen, een candyflip luistert heel nauw. Teveel MDMA kan je hele LSD trip verpesten doordat het de overhand neemt als je een te hoge dosering neemt, of het te vroeg of te laat inneemt. Met als gevolg dat je met name gewoon een MDMA trip hebt; best wel zonde van je zegels, toch? Kun je beter je MDMA bewaren voor een ander keertje.
Ketamine met LSD combineren is leuk, maar waarom per se combineren en niet gewoon genieten van de LSD ervaring? Je hebt van LSD buiten de visuals om ook al een bodyload he, dus je voelt je al anders. Ik vind het heel erg op XTC lijken als ik alleen een zegel neem en verder niks.
Het gebruik van cannabis is leuk op andere tripmiddelen, maar zeker niet op LSD. Het matched niet mooi of fijn, en je kan er heel paranoïde van raken. LSD kan je trouwens ook goed opbouwen, ik begin ook nog steeds met een halve zegel. De setting kan nog zo goed zijn; je weet nooit hoe je trip valt en dat kan heel gevaarlijk zijn. Als je een halve neemt, en je wilt meer als je op die piek zit kun je echt prima nog een halve bijnemen voor een heftigere ervaring. Geen probleem
![:wink:]()