Geen probleem, want je kunt altijd content worden met de situatie. Content zijn is de minst spectaculaire, minst uitzinnige vorm van geluk, maar alsnog geluk. Op een bepaalde manier is het denk ik de meest belangrijke vorm van geluk, want het is de meest stabiele. Hogere expressies van geluk blijven meestal niet lang hangen, ze zijn sterk veranderlijk en vluchtig.
helemaal mee eens, content zijn is de basis, om het zo maar te nomen. Maar door middel van leuke activiteiten is het goed mogenlijk om naar 1joy enz
te komen. Is dat afgelopen zak je werr terug naar content.
Micro dose met weinig verandering van je bewustzijn. Goed als moodlift, maar geeft waarschijnlijk geen blijvende effecten zoals inzichten. Mensen hebben niet door dat je wat op hebt.
Niet helemaal mee eens, of ik ben er gevoelig gen idee, microdosering verandert wel degelijk je bewust zijn. (
heb zelf meerdere sessie's gedaan. uiteenlopen van 2 tot 6 weken. elke maandag,woensdag en vrijdag in de ochtend een microdose 1p-lsd) En dan zonder andere drugs tussendoor gebruiken. niks noppes.
na 1,5 week merkte ik toch wel duidelijke positieve gedragsveranderingen.
Het geeft ook niet perse een moodlift, soms juist het tegenover gestelde. dan was ik halverwege de dag al moe, en door de microdose voelde ik dat 2x zo erg. Het was gewoon een teken dat een paar avondjes vroeg naar bed gaan een slim plan was.
Het geeft niet echt duidelijke blijvende inzichten, maar onbewust doe je wel dingen die positief uit blijken te pakken.
Het grootste voordeel is indd dat niemand wat opmerkt, tenzij je na 3 a4 weken constant met een glimlach op je gezicht rondlooopt. Of dat positief is of negatief mag je zelf invullen.
oke, ik geef toe, ik ben echt wel fan van MD van 1p-lsd.