#1
Nee, je blijft niet hangen. Dat is waarschijnlijk omdat het je eerste keer is en je lichaam en geest te gestrest zijn. Komt goed, keep kalm.Het is nu een paar uur verder en het is niet helemaal goed gegaan. Ik heb 100 microgram genomen en na een tijdje begon m'n hele lichaam oncontroleerbare bewegingen te maken. Het bleef maar doorgaan dus degene die bij me is gaf me diazepam. Wat is dat wat er gebeurde met mijn lichaam? Ik had er totaal geen controle meer over. Hetzelfde geld voor mijn brein, ik zit er nog steeds een beetje in denk ik maar ik maak me er zorgen om. Ik kan niet helder denken, blijf ik hierin hangen? Degene die bij me is heeft dit ook nog nooit meegemaakt, dat m'n hele lichaam niet onder controle was. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer ademen. Dit is een bad trip dat weet ik maar heeft iemand ooit zoiets als dit meegemaakt? En word mijn mind ooit weer normaal? Ik nam het om half 4 dus het zou nu bijna voorbij moeten zijn maar word ik dan weer normaal? En wat gebeurde er met mijn lichaam? Is dit "gewoon" een bad trip of iets anders?