Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is nu een paar uur verder en het is niet helemaal goed gegaan. Ik heb 100 microgram genomen en na een tijdje begon m'n hele lichaam oncontroleerbare bewegingen te maken. Het bleef maar doorgaan dus degene die bij me is gaf me diazepam. Wat is dat wat er gebeurde met mijn lichaam? Ik had er totaal geen controle meer over. Hetzelfde geld voor mijn brein, ik zit er nog steeds een beetje in denk ik maar ik maak me er zorgen om. Ik kan niet helder denken, blijf ik hierin hangen? Degene die bij me is heeft dit ook nog nooit meegemaakt, dat m'n hele lichaam niet onder controle was. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer ademen. Dit is een bad trip dat weet ik maar heeft iemand ooit zoiets als dit meegemaakt? En word mijn mind ooit weer normaal? Ik nam het om half 4 dus het zou nu bijna voorbij moeten zijn maar word ik dan weer normaal? En wat gebeurde er met mijn lichaam? Is dit "gewoon" een bad trip of iets anders?"
"Ik voel me een beetje weird, kan het niet precies omschrijven maar ben nog niet helemaal mezelf. Ik vraag me af wat er met m'n lichaam gebeurde. Het was echt vreselijk, leek ook of ik bezeten was ofzo en het gezicht van m'n vriend veranderde ook even in de duivel, maar hij bleef op me in praten en toen ging dat snel over. Ook ben ik (maar dat was ik ook al wel voor de trip maar nu erger) heel erg bang dat m'n vriend me gaat verlaten. Hij zegt steeds van niet en dat hij echt wel wat gewend is, dat hij zelf ook bad trips heeft gehad en dat hij er voor me is enzo dat helpt wel maar toch is er iets in mij wat dat niet helemaal geloofd/bang is. Ik moet echt even bijkomen van gister en ik vraag me af wat er met mijn lichaam gebeurde, ik bedoel het kan je denken overnemen en je zicht met hallucinaties (buiten dat het gezicht van m'n vriend even veranderde en ik me bezeten voelde) enzo maar je lichaam? O.o Ik heb op spacecake weleens bad trips gehad die vreselijk waren maar never zoiets als dit met m'n lichaam."
"Een soort van oncontroleerbare stuiptrekkingen en mijn handen en armen die samen trokken en alle kanten op gingen en m'n benen en de rest van m'n lichaam die alle kanten op gingen en in een krachtige kramp zaten waar ik geen controle over had, ik kon m'n vriend niet meer vasthouden. Hij probeerde mij vast te houden maar dat ging moeilijk omdat alles zo strijf en spastisch was, het volgende moment viel ik op de grond, ik kon niet meer staan en elke keer als ik dat probeerde ging ik weer neer met al die rot stuiptrekkingen. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de trap op naar boven en toen op bed kon ik niet meer ademen, alsof ik stikte. M'n vriend zegt dat dat beneden ook gebeurde. Ik kon helemaal niks meer met mijn lichaam."
"Fyrckant zei: Oh wow π³. Ik dacht dat ik het vorige week ff slecht had maar dit is wel even andere koek. HΓ© maar er zijn ook een hele hoop andere drugs βΊοΈ! Klik om te vergroten... Ja het was een hel, ik raak die troep nooit meer aan O.o gelukkig is het nu voorbij al voel ik me nog steeds een beetje wazig maar het ergste is voorbij. Oooh en jaaaaaaa er is genoeg andere leuke drugs om in wonderland terrecht te komen π"
"BBKING zei: Mag ik vragen of jij wel eens amfetaminen hebt gebruikt? Klik om te vergroten... Als amfetaminen hetzelfde is als speed π dan ja best wel vaak en dat zijn alleen maar hele fijne ervaringen geweest. Heb xtc, mdma, coke, speed, ghb, boze rook en wiet waaronder spacecake gedaan. Op boze rook en spacecake ben ik weleens bad gegaan maar nooit zoals dit, ik weet dat elke bad trip anders is maar dit is echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt met drugs. Weet je toevallig hoe het kan dat het mijn lichaam overnam? Ik sta er echt versteld van."
"Mijn vriend heeft het van een vriend van hem die dealer is, het is LSD-25"
"Fyrckant zei: Ja aangenomen dat je nog over hebt en er waarschijnlijk toch niet zoveel zin meer in hebt (je vriend ook niet) zou ik eens zoβn zegeltje naar een testservice brengen. Uiteraard kan het gewoon een heel specifieke persoonlijke reactie geweest zijn die zelfs wanneer je het nog eens zou proberen er niet meer is, maar het zou me niks verbazen als dit geen LSD was. Klik om te vergroten... Wat zou het dan kunnen zijn? π² Volgens mijn vriend is het wel LSD omdat hij er zelf ook op heeft getript met wat vrienden. Ik durf het niet naar een testservice te brengen, dat spul is illigaal, wil niet de bak in π¬"
"Hallo allemaal, Ik ben van plan om 50 microgram te nemen, het is de eerste keer. Ik heb iemand bij me die veel ervaring heeft en bij me blijft. Ik heb gehoord dat dit een veilige startdosis is waarbij je nog enigszins controle hebt, wat kan ik daarvan verwachten? Ik heb er inmiddels al veel over gelezen en gehoord maar hoe groot is de kans dat het mis kan gaan? En als het mis gaat, kun je dan met deze dosis nog zelf bedenken dat het ook weer over gaat? Of kun je dat dan nog in elk geval aannemen van degene die bij je is? Niet dat ik alleen hierop gefocust ben maar ik maak me vooral hier een beetje zorgen over. Verder heb ik allemaal fijne muziek en ben ik heel erg benieuwd wat ik allemaal ga ervaren, ik hoop in wonderland terrecht te komen π₯° heb er erg veel zin in."
"Ik weet niet hoe ik het bericht kan bewerken dus doe ik het zo, ik wil graag in contact komen met mijn overleden broer. Is er een mogelijkheid om dat te bereiken met lsd? Ik geloof in reincarnatie en leven na de dood en ik had gehoord dat met bijv dmt en ayuasca je in een spirituele staat kunnen brengen."
"Bedankt voor de uitgebreide uitleg π Ik ben benieuwd Ga het straks nemen"