Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paar vraagjes

Eerste keer paar vraagjes

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel plezier!
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel trip plezier!
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aliceinwonderland zei:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg 😊 Ik ben benieuwd ^_^ Ga het straks nemen
Klik om te vergroten...
Geniet ervan!! Laat je weten hoe het is gegaan??
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is nu een paar uur verder en het is niet helemaal goed gegaan. Ik heb 100 microgram genomen en na een tijdje begon m'n hele lichaam oncontroleerbare bewegingen te maken. Het bleef maar doorgaan dus degene die bij me is gaf me diazepam. Wat is dat wat er gebeurde met mijn lichaam? Ik had er totaal geen controle meer over. Hetzelfde geld voor mijn brein, ik zit er nog steeds een beetje in denk ik maar ik maak me er zorgen om. Ik kan niet helder denken, blijf ik hierin hangen? Degene die bij me is heeft dit ook nog nooit meegemaakt, dat m'n hele lichaam niet onder controle was. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer ademen. Dit is een bad trip dat weet ik maar heeft iemand ooit zoiets als dit meegemaakt? En word mijn mind ooit weer normaal? Ik nam het om half 4 dus het zou nu bijna voorbij moeten zijn maar word ik dan weer normaal? En wat gebeurde er met mijn lichaam? Is dit "gewoon" een bad trip of iets anders?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aliceinwonderland zei:
Het is nu een paar uur verder en het is niet helemaal goed gegaan. Ik heb 100 microgram genomen en na een tijdje begon m'n hele lichaam oncontroleerbare bewegingen te maken. Het bleef maar doorgaan dus degene die bij me is gaf me diazepam. Wat is dat wat er gebeurde met mijn lichaam? Ik had er totaal geen controle meer over. Hetzelfde geld voor mijn brein, ik zit er nog steeds een beetje in denk ik maar ik maak me er zorgen om. Ik kan niet helder denken, blijf ik hierin hangen? Degene die bij me is heeft dit ook nog nooit meegemaakt, dat m'n hele lichaam niet onder controle was. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer ademen. Dit is een bad trip dat weet ik maar heeft iemand ooit zoiets als dit meegemaakt? En word mijn mind ooit weer normaal? Ik nam het om half 4 dus het zou nu bijna voorbij moeten zijn maar word ik dan weer normaal? En wat gebeurde er met mijn lichaam? Is dit "gewoon" een bad trip of iets anders?
Klik om te vergroten...
Nee, je blijft niet hangen. Dat is waarschijnlijk omdat het je eerste keer is en je lichaam en geest te gestrest zijn. Komt goed, keep kalm.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh dat is wel schrikken zeg! Ik ben niet zo van de pammen dus ik weet niet in hoeverre dat de trip echt korter maakt. Maar ga je sowieso de komende 24 uur geen zorgen maken over als je nog een beetje vaag bent of als je ineens weer denkt te trippen. Kan echt zo lang duren...

Ik weet niet wat er gebeurd is. “Bad gaan” is persoonlijk en relatief. Volgens mij ben jij best heel bad gegaan en dat is gewoon kut.

Ik vond je al zo verstandig dat je met 50ug begon...fokking ongenadig hard spul is dat LSD ook...heb vorige week ook op m’n flikker gehad omdat ik 50ug meer nam dan ik achteraf had moeten nemen..

Oh en ik meen op Reddit al vaker dit soort first trips te hebben langs zien komen. Is niet gebruikelijk maar ook niet heel zeldzaam. Komt wel weer in orde met je 👍.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Balen dat het zo uitgepakt heeft. Hoe is het nu met je?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben ook wel benieuwd hoe het met je is?
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voel me een beetje weird, kan het niet precies omschrijven maar ben nog niet helemaal mezelf. Ik vraag me af wat er met m'n lichaam gebeurde. Het was echt vreselijk, leek ook of ik bezeten was ofzo en het gezicht van m'n vriend veranderde ook even in de duivel, maar hij bleef op me in praten en toen ging dat snel over. Ook ben ik (maar dat was ik ook al wel voor de trip maar nu erger) heel erg bang dat m'n vriend me gaat verlaten. Hij zegt steeds van niet en dat hij echt wel wat gewend is, dat hij zelf ook bad trips heeft gehad en dat hij er voor me is enzo dat helpt wel maar toch is er iets in mij wat dat niet helemaal geloofd/bang is.
Ik moet echt even bijkomen van gister en ik vraag me af wat er met mijn lichaam gebeurde, ik bedoel het kan je denken overnemen en je zicht met hallucinaties (buiten dat het gezicht van m'n vriend even veranderde en ik me bezeten voelde) enzo maar je lichaam? O.o Ik heb op spacecake weleens bad trips gehad die vreselijk waren maar never zoiets als dit met m'n lichaam.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pffff heftig! Gelukkig gaat het nu beter!
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een soort van oncontroleerbare stuiptrekkingen en mijn handen en armen die samen trokken en alle kanten op gingen en m'n benen en de rest van m'n lichaam die alle kanten op gingen en in een krachtige kramp zaten waar ik geen controle over had, ik kon m'n vriend niet meer vasthouden. Hij probeerde mij vast te houden maar dat ging moeilijk omdat alles zo strijf en spastisch was, het volgende moment viel ik op de grond, ik kon niet meer staan en elke keer als ik dat probeerde ging ik weer neer met al die rot stuiptrekkingen. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de trap op naar boven en toen op bed kon ik niet meer ademen, alsof ik stikte. M'n vriend zegt dat dat beneden ook gebeurde. Ik kon helemaal niks meer met mijn lichaam.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh wow 😳. Ik dacht dat ik het vorige week ff slecht had maar dit is wel even andere koek.

Hé maar er zijn ook een hele hoop andere drugs ☺️!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aliceinwonderland zei:
Een soort van oncontroleerbare stuiptrekkingen en mijn handen en armen die samen trokken en alle kanten op gingen en m'n benen en de rest van m'n lichaam die alle kanten op gingen en in een krachtige kramp zaten waar ik geen controle over had, ik kon m'n vriend niet meer vasthouden. Hij probeerde mij vast te houden maar dat ging moeilijk omdat alles zo strijf en spastisch was, het volgende moment viel ik op de grond, ik kon niet meer staan en elke keer als ik dat probeerde ging ik weer neer met al die rot stuiptrekkingen. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de trap op naar boven en toen op bed kon ik niet meer ademen, alsof ik stikte. M'n vriend zegt dat dat beneden ook gebeurde. Ik kon helemaal niks meer met mijn lichaam.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen of jij wel eens amfetaminen hebt gebruikt?
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fyrckant zei:
Oh wow 😳. Ik dacht dat ik het vorige week ff slecht had maar dit is wel even andere koek.

Hé maar er zijn ook een hele hoop andere drugs ☺️!
Klik om te vergroten...
Ja het was een hel, ik raak die troep nooit meer aan O.o gelukkig is het nu voorbij al voel ik me nog steeds een beetje wazig maar het ergste is voorbij. Oooh en jaaaaaaa er is genoeg andere leuke drugs om in wonderland terrecht te komen ^_^ 🌌
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#15
BBKING zei:
Mag ik vragen of jij wel eens amfetaminen hebt gebruikt?
Klik om te vergroten...
Als amfetaminen hetzelfde is als speed 😁 dan ja best wel vaak en dat zijn alleen maar hele fijne ervaringen geweest. Heb xtc, mdma, coke, speed, ghb, boze rook en wiet waaronder spacecake gedaan. Op boze rook en spacecake ben ik weleens bad gegaan maar nooit zoals dit, ik weet dat elke bad trip anders is maar dit is echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt met drugs. Weet je toevallig hoe het kan dat het mijn lichaam overnam? Ik sta er echt versteld van.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja aangenomen dat je nog over hebt en er waarschijnlijk toch niet zoveel zin meer in hebt (je vriend ook niet) zou ik eens zo’n zegeltje naar een testservice brengen. Uiteraard kan het gewoon een heel specifieke persoonlijke reactie geweest zijn die zelfs wanneer je het nog eens zou proberen er niet meer is, maar het zou me niks verbazen als dit geen LSD was.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aliceinwonderland zei:
Als amfetaminen hetzelfde is als speed 😁 dan ja best wel vaak en dat zijn alleen maar hele fijne ervaringen geweest. Heb xtc, mdma, coke, speed, ghb, boze rook en wiet waaronder spacecake gedaan. Op boze rook en spacecake ben ik weleens bad gegaan maar nooit zoals dit, ik weet dat elke bad trip anders is maar dit is echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt met drugs. Weet je toevallig hoe het kan dat het mijn lichaam overnam? Ik sta er echt versteld van.
Klik om te vergroten...
Okee, ik dacht misschien aan overgevoeligheid hiervoor, vandaar die bewegingen namelijk. Maar ik zou dus echt niet weten waar dat nu toch vandaan komt die bewegingen die jij hebt gehad.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar had je de zegel eigenlijk vandaan (straat of RC vendor) en weet je wat het was? LSD-25, 1(c)P-LSD?
A
AliceinwonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn vriend heeft het van een vriend van hem die dealer is, het is LSD-25
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aliceinwonderland zei:
Mijn vriend heeft het van een vriend van hem die dealer is, het is LSD-25
Klik om te vergroten...
Dat is een hele goeie als het daadwerkelijk is wat hij beweerd. 10/10

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."