#1
Veel plezier!
Geniet ervan!! Laat je weten hoe het is gegaan??Bedankt voor de uitgebreide uitleg 😊 Ik ben benieuwdGa het straks nemen
Nee, je blijft niet hangen. Dat is waarschijnlijk omdat het je eerste keer is en je lichaam en geest te gestrest zijn. Komt goed, keep kalm.Het is nu een paar uur verder en het is niet helemaal goed gegaan. Ik heb 100 microgram genomen en na een tijdje begon m'n hele lichaam oncontroleerbare bewegingen te maken. Het bleef maar doorgaan dus degene die bij me is gaf me diazepam. Wat is dat wat er gebeurde met mijn lichaam? Ik had er totaal geen controle meer over. Hetzelfde geld voor mijn brein, ik zit er nog steeds een beetje in denk ik maar ik maak me er zorgen om. Ik kan niet helder denken, blijf ik hierin hangen? Degene die bij me is heeft dit ook nog nooit meegemaakt, dat m'n hele lichaam niet onder controle was. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer ademen. Dit is een bad trip dat weet ik maar heeft iemand ooit zoiets als dit meegemaakt? En word mijn mind ooit weer normaal? Ik nam het om half 4 dus het zou nu bijna voorbij moeten zijn maar word ik dan weer normaal? En wat gebeurde er met mijn lichaam? Is dit "gewoon" een bad trip of iets anders?
Mag ik vragen of jij wel eens amfetaminen hebt gebruikt?Een soort van oncontroleerbare stuiptrekkingen en mijn handen en armen die samen trokken en alle kanten op gingen en m'n benen en de rest van m'n lichaam die alle kanten op gingen en in een krachtige kramp zaten waar ik geen controle over had, ik kon m'n vriend niet meer vasthouden. Hij probeerde mij vast te houden maar dat ging moeilijk omdat alles zo strijf en spastisch was, het volgende moment viel ik op de grond, ik kon niet meer staan en elke keer als ik dat probeerde ging ik weer neer met al die rot stuiptrekkingen. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de trap op naar boven en toen op bed kon ik niet meer ademen, alsof ik stikte. M'n vriend zegt dat dat beneden ook gebeurde. Ik kon helemaal niks meer met mijn lichaam.
Ja het was een hel, ik raak die troep nooit meer aan O.o gelukkig is het nu voorbij al voel ik me nog steeds een beetje wazig maar het ergste is voorbij. Oooh en jaaaaaaa er is genoeg andere leuke drugs om in wonderland terrecht te komenOh wow 😳. Ik dacht dat ik het vorige week ff slecht had maar dit is wel even andere koek.
Hé maar er zijn ook een hele hoop andere drugs ☺️!
Als amfetaminen hetzelfde is als speed 😁 dan ja best wel vaak en dat zijn alleen maar hele fijne ervaringen geweest. Heb xtc, mdma, coke, speed, ghb, boze rook en wiet waaronder spacecake gedaan. Op boze rook en spacecake ben ik weleens bad gegaan maar nooit zoals dit, ik weet dat elke bad trip anders is maar dit is echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt met drugs. Weet je toevallig hoe het kan dat het mijn lichaam overnam? Ik sta er echt versteld van.Mag ik vragen of jij wel eens amfetaminen hebt gebruikt?
Okee, ik dacht misschien aan overgevoeligheid hiervoor, vandaar die bewegingen namelijk. Maar ik zou dus echt niet weten waar dat nu toch vandaan komt die bewegingen die jij hebt gehad.Als amfetaminen hetzelfde is als speed 😁 dan ja best wel vaak en dat zijn alleen maar hele fijne ervaringen geweest. Heb xtc, mdma, coke, speed, ghb, boze rook en wiet waaronder spacecake gedaan. Op boze rook en spacecake ben ik weleens bad gegaan maar nooit zoals dit, ik weet dat elke bad trip anders is maar dit is echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt met drugs. Weet je toevallig hoe het kan dat het mijn lichaam overnam? Ik sta er echt versteld van.
Dat is een hele goeie als het daadwerkelijk is wat hij beweerd. 10/10Mijn vriend heeft het van een vriend van hem die dealer is, het is LSD-25
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."