Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

LSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pace Ley zei:
Ik ben eindelijk in het boek van James Fadiman gedoken (Psychedelic experience guide)
Klik om te vergroten...
Pdf versie? Mag je anders altijd eens pb'en !
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koop m maar gewoon, zo'n boek wil je in de kast hebben :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pace Ley zei:
Ja dat zeker, en er is ook verschil tussen de verschillende zendingen van dezelfde RC site. Ik had laatst ineens een zending met gekleurde zegels ipv witte en die hadden ook een heel licht bittere smaak en de comeup kwam veel sneller. De zegels die ik daarvoor had hadden echt een uurtje nodig en kwamen veel milder op.
Dat is nu op helaas maar ik hoop dat ik deze weer krijg bij mn volgende bestelling.
Klik om te vergroten...

Wat raar, ik heb nog nooit verschillen gemerkt met RC-zegels en heb toch al verscheidene batches gehad, van dezelfde en verschillende vendors.

600 ug is bizar veel. Misschien dan inderdaad tolerantie... ik zou een paar weken ertussen niets doen, zoals hierboven wordt gesuggereerd. En dan inderdaad max. 400 ug nemen. :|

Hoe vind je ΓΌberhaupt de tijd om zo vaak te trippen? :tongueout:
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik woon alleen en heb door de crisis voornamelijk lege weekenden, tijdens een trip maak ik mn huis schoon, maak muziek, ga graag koken en doe leuke dingen met mn huisdieren en mn hoofd bruist van de interessante inzichten, dus why not :)

Ik ben gisteren flink aan het denken gezet. Ik had een truffeltrip gepland, de sterkste van zamnesia. En aan de voorbereidingen lag het niet
En er gebeurde weer nauwelijks iets. Een vage verschuiving in perspectief, geen visuals, alleen een oninteressante thought loop en een oncomfortabel gevoel. Ik heb geprobeerd om wat van de avond te maken door een jazzconcert of documentaire te kijken, maar ik kon nergens inkomen en was blij toen ik kon gaan slapen. Dat is de zoveelste mislukte paddo/truffel trip. Ik dacht dat ik altijd slechte kwaliteit had, te weinig had genomen of slecht was voorbereidt, maar dat moet ik nu ook loslaten.

Het lijkt erop dat ik gewoon echt niet gevoelig voor psychedelica ben, en ik lees nu dat ik niet de enige ben.
Ik ga het nog 1 keer proberen met ayahuasca en heb een mescaline cactus staan, maar op paddo's of truffels probeer ik t niet meer.
Ik bouw nu even tolerantie af van LSD, maar dan plan ik in feburari een trip op een hoge dosering.

Apart he
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Wat raar, ik heb nog nooit verschillen gemerkt met RC-zegels en heb toch al verscheidene batches gehad, van dezelfde en verschillende vendors.

600 ug is bizar veel. Misschien dan inderdaad tolerantie... ik zou een paar weken ertussen niets doen, zoals hierboven wordt gesuggereerd. En dan inderdaad max. 400 ug nemen. :|

Hoe vind je ΓΌberhaupt de tijd om zo vaak te trippen? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik dus wel, en ik heb nu van HC zegels die op papier 150 ug maar die lijken verdacht veel op de 100ug zegels die ik laatst had, maar iets sterker vond dan wat ik daarvoor had.
Haha, dus dat vertrouw ik ook niet meer, maar het zijn goede zegels dus oke.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pace Ley zei:
Ik dus wel, en ik heb nu van HC zegels die op papier 150 ug maar die lijken verdacht veel op de 100ug zegels die ik laatst had, maar iets sterker vond dan wat ik daarvoor had.
Haha, dus dat vertrouw ik ook niet meer, maar het zijn goede zegels dus oke.
Klik om te vergroten...

Die zijn wel 150 hoor.

Maar psilo en LSD hebben kruistolerantie dus je staat nu eigenlijk weer op 0! πŸ˜‰
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fyrckant zei:
Die zijn wel 150 hoor.

Maar psilo en LSD hebben kruistolerantie dus je staat nu eigenlijk weer op 0! πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Ja dat had ik vannacht ook gelezen haha! Dus daar gaat mn dry januari haha
Maar dit heb ik vaker gehad, ook voor ik lsd heb geprobeerd.

Misschien moet ik al mn hoop maar vestigen op de cactus, die moet toch nog een half jaartje groeien :tearsofjoy:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Al ervaring met 2cb fly?
Hier ook altijd wel iets met truffels...

- Geen effect
- Extreme bodyload

Voor Nieuwjaar eerste 2cb fly genomen en voelde zoveel aangenamer.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Al ervaring met 2cb fly?
Hier ook altijd wel iets met truffels...

- Geen effect
- Extreme bodyload

Voor Nieuwjaar eerste 2cb fly genomen en voelde zoveel aangenamer.
Klik om te vergroten...

Nee maar de nieuwere en onbekende research chemicals trekken me niet, omdat de interactie dan wel heel onvoorspelbaar wordt.
Ik houd het voor nu bij lsd en natuurlijke tripmiddelen. Mescaline en aya wil ik proberen maar ik ga eerst nog een lsd trip doen in februari
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pace Ley zei:
Nee maar de nieuwere en onbekende research chemicals trekken me niet, omdat de interactie dan wel heel onvoorspelbaar wordt.
Ik houd het voor nu bij lsd en natuurlijke tripmiddelen. Mescaline en aya wil ik proberen maar ik ga eerst nog een lsd trip doen in februari
Klik om te vergroten...
Zelfs geen 1P-lsd?
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat zie ik als lsd, wat mij betreft 1 pot nat :)
Ik gebruik inderdaad 1p of 1cp

Ik wil t ooit vast nog wel eens proberen hoor maar eerst even niet
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij hebben straatzegels die 200ug moeten zijn maar ik vermoed dat ze dat niet zijn. 2 stuks geven een prima trip maar van 1 zien we bewegende planten maar niet perse heel interessante gedachten. Dit weekend 1P-LSD gedaan: 2 pellets van 150ug. Het kwam knetterhard opzetten, terwijl met zegels we het pas na een uur een beetje beginnen te voelen was mijn buddy na kwartier al van padje af. Ik voelde m na 45min en toen ging het hard. Diepe ervaring. Mooi! Keer ervoor was 30 dec met 2x 200ug straatzegels dus. Een dikke 15 dagen ertussen gezeten. Buddy reageert er ook heftiger op dan ik. We zijn even zwaar ook, maar ik heb mogelijk meer vetweefsel πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

ben nu wel benieuwd naar een nog hogere dosis eigenlijk 😬
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
LadyLike zei:
Wij hebben straatzegels die 200ug moeten zijn maar ik vermoed dat ze dat niet zijn. 2 stuks geven een prima trip maar van 1 zien we bewegende planten maar niet perse heel interessante gedachten. Dit weekend 1P-LSD gedaan: 2 pellets van 150ug. Het kwam knetterhard opzetten, terwijl met zegels we het pas na een uur een beetje beginnen te voelen was mijn buddy na kwartier al van padje af. Ik voelde m na 45min en toen ging het hard. Diepe ervaring. Mooi! Keer ervoor was 30 dec met 2x 200ug straatzegels dus. Een dikke 15 dagen ertussen gezeten. Buddy reageert er ook heftiger op dan ik. We zijn even zwaar ook, maar ik heb mogelijk meer vetweefsel πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

ben nu wel benieuwd naar een nog hogere dosis eigenlijk 😬
Klik om te vergroten...
Leuk he 300ug.
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Leuk he 300ug.
Klik om te vergroten...
Zeker. Maar smacht nu naar een kampeertrip ofzo. Ik ken mijn huis en buurt nu wel met en zonder diamonds in the sky.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb afgelopen weekend op 450 ug getript na drie weekjes niets. Was een fijne trip met sterke visuals tot diep in de nacht. Ik merk wel nu dat de meeste tolerantie naar 1 a 2 week echt wel weg is. De trip was nu niet heel veel sterker als wat ik eerder op 450 heb ervaren.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo allen
Een tijd terug gebruikte ik voor het eerst LSD en heb daar ook wat over geschreven op het forum. Ik vind dat spul fantastisch en heb de afgelopen maanden echt mn leven zien opknappen. Ik heb minder stress, ben gemotiveerder, heb veel empathie en krijg dat ook terug uit mijn omgeving.
Ik kan er eigenlijk niet echt van af blijven, te leuk om niet te doen tijdens vrije weekenden.

Een paar reacties op mijn vorige berichten deed me vermoeden dat ik niet heel gevoelig ben voor LSD. Mijn eerste dosering was 100ug en op die dosis functioneerde ik nog prima in dagelijkse dingen. Ik ben daarna de dosis gaan opvoeren omdat ik een diepere tripervaring (breakthrough) wil, maar dat wil nog niet erg lukken. Ik heb op oudjaarsdag 600ug gehad en ondanks dat het een prachtige avond was, bleef ik toch hopen dat het effect sterker zou worden. Ik had weinig visuals, wel veel headspace maar ik was nog steeds stevig verankerd in de realiteit. Het carbid van de buurman kwam wel wat heftig binnen :tearsofjoy: vooral omdat de angst van mn honden behoorlijk besmettelijk bleek. Maar dat maakte het juist interessant en gedeelde smart van mn hondjes is halve smart :sweatsmile:
Ik had een ayahuasca ceremonie in de planning maar wegens corona ging dat niet door. Ik zou ook best een groepssessie met hogere doseringen LSD willen doen, zodat je wat veiliger kunt experimenteren met begeleiding, maar zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen. (iemand tips?)

Natuurlijk heb ik ook te maken met tolerantie. Om daar vanaf te komen, zou ik eigenlijk een maandje niets moeten gebruiken. Ik wil eigenlijk aan jullie vragen - tot welke dosis ben je gegaan zonder dat dat het een slecht idee bleek? Ik wil een negatieve ervaring voorkomen, maar voor het effect ben ik eigenlijk helemaal niet bang. Ik wil alleen veilig opbouwen en niet onwetend iets roekeloos doen.


Wat is jullie ervaring? Tot hoever ga je en ben je er wel eens mee uit de bocht gevlogen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veilig opbouwen inderdaad , en trips van 200ug zijn prima maar als meer diepgang wil later kan je het nog altijd opbouwen tot 500ug trips maar dan moet je wel genoeg ervaring hebben met LSD.
Het is erg leuk spul ik wacht het liefst 1 maand voor ik weer trip
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe vaak gebruik je eigenlijk? Ik heb persoonlijk het gevoel dat die twee weken ertussen waar β€œmen” het over heeft, echt minimaal zijn. Zeker dosissen waar je het over hebt lijken mij langere pauzes te vragen. Ik merk het verschil al als ik twee minidosis een week uit elkaar neem vs een maand ertussen.

Verder ben ik geen partij voor je vraag. Ik heb laatst 250ug gedaan en gelijk maar een streep in het zand gezet. Het was nog (heel) leuk maar ik voelde ook heel sterk een kant van LSD waar ik nog niet klaar voor ben. De kant waar je je persoonlijkheid echt loslaat. Ik vond dat ronduit eng en heb me uren aan mezelf vastgeklampt, terwijl mijn persoonlijkheid zich los probeerde te worstelen.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja die tolerantie is wel een sterke factor inderdaad, voor 600 ug had ik 1 week niet getript. Ik heb in de weken ervoor wel lagere doseringen gebruikt (200-300)
Ik ga misschien niet de dosis maar de pauzes verlengen, dan treft de magie me vast ook wel.
Ik hou in een boekje bij hoeveel ik gebruik en wat ik van de trip vond, zodat ik ook meer inzicht krijg in het effect van de pauzes op de intensiteit van de trip.

Fyrckant zei:
Hoe vaak gebruik je eigenlijk? Ik heb persoonlijk het gevoel dat die twee weken ertussen waar β€œmen” het over heeft, echt minimaal zijn. Zeker dosissen waar je het over hebt lijken mij langere pauzes te vragen. Ik merk het verschil al als ik twee minidosis een week uit elkaar neem vs een maand ertussen.

Verder ben ik geen partij voor je vraag. Ik heb laatst 250ug gedaan en gelijk maar een streep in het zand gezet. Het was nog (heel) leuk maar ik voelde ook heel sterk een kant van LSD waar ik nog niet klaar voor ben. De kant waar je je persoonlijkheid echt loslaat. Ik vond dat ronduit eng en heb me uren aan mezelf vastgeklampt, terwijl mijn persoonlijkheid zich los probeerde te worstelen.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt niet erg aangenaam nee! Wist jij dat je dit kon verwachten?
Het lijkt mij juist magisch om dit te ervaren, vooral buiten maar dat zit er in januari niet in :) Ben jij niet benieuwd wat er zou zijn gebeurd als je je niet had verzet maar het avontuur was aangegaan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je echte LSD of een RC als bijvoorbeeld 1P-LSD?

600ug klinkt wel als enorm veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."