#1
Hallo allen
Een tijd terug gebruikte ik voor het eerst LSD en heb daar ook wat over geschreven op het forum. Ik vind dat spul fantastisch en heb de afgelopen maanden echt mn leven zien opknappen. Ik heb minder stress, ben gemotiveerder, heb veel empathie en krijg dat ook terug uit mijn omgeving.
Ik kan er eigenlijk niet echt van af blijven, te leuk om niet te doen tijdens vrije weekenden.
Een paar reacties op mijn vorige berichten deed me vermoeden dat ik niet heel gevoelig ben voor LSD. Mijn eerste dosering was 100ug en op die dosis functioneerde ik nog prima in dagelijkse dingen. Ik ben daarna de dosis gaan opvoeren omdat ik een diepere tripervaring (breakthrough) wil, maar dat wil nog niet erg lukken. Ik heb op oudjaarsdag 600ug gehad en ondanks dat het een prachtige avond was, bleef ik toch hopen dat het effect sterker zou worden. Ik had weinig visuals, wel veel headspace maar ik was nog steeds stevig verankerd in de realiteit. Het carbid van de buurman kwam wel wat heftig binnen
vooral omdat de angst van mn honden behoorlijk besmettelijk bleek. Maar dat maakte het juist interessant en gedeelde smart van mn hondjes is halve smart ![:sweatsmile:]()
Ik had een ayahuasca ceremonie in de planning maar wegens corona ging dat niet door. Ik zou ook best een groepssessie met hogere doseringen LSD willen doen, zodat je wat veiliger kunt experimenteren met begeleiding, maar zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen. (iemand tips?)
Natuurlijk heb ik ook te maken met tolerantie. Om daar vanaf te komen, zou ik eigenlijk een maandje niets moeten gebruiken. Ik wil eigenlijk aan jullie vragen - tot welke dosis ben je gegaan zonder dat dat het een slecht idee bleek? Ik wil een negatieve ervaring voorkomen, maar voor het effect ben ik eigenlijk helemaal niet bang. Ik wil alleen veilig opbouwen en niet onwetend iets roekeloos doen.
Wat is jullie ervaring? Tot hoever ga je en ben je er wel eens mee uit de bocht gevlogen?
Een tijd terug gebruikte ik voor het eerst LSD en heb daar ook wat over geschreven op het forum. Ik vind dat spul fantastisch en heb de afgelopen maanden echt mn leven zien opknappen. Ik heb minder stress, ben gemotiveerder, heb veel empathie en krijg dat ook terug uit mijn omgeving.
Ik kan er eigenlijk niet echt van af blijven, te leuk om niet te doen tijdens vrije weekenden.
Een paar reacties op mijn vorige berichten deed me vermoeden dat ik niet heel gevoelig ben voor LSD. Mijn eerste dosering was 100ug en op die dosis functioneerde ik nog prima in dagelijkse dingen. Ik ben daarna de dosis gaan opvoeren omdat ik een diepere tripervaring (breakthrough) wil, maar dat wil nog niet erg lukken. Ik heb op oudjaarsdag 600ug gehad en ondanks dat het een prachtige avond was, bleef ik toch hopen dat het effect sterker zou worden. Ik had weinig visuals, wel veel headspace maar ik was nog steeds stevig verankerd in de realiteit. Het carbid van de buurman kwam wel wat heftig binnen
Ik had een ayahuasca ceremonie in de planning maar wegens corona ging dat niet door. Ik zou ook best een groepssessie met hogere doseringen LSD willen doen, zodat je wat veiliger kunt experimenteren met begeleiding, maar zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen. (iemand tips?)
Natuurlijk heb ik ook te maken met tolerantie. Om daar vanaf te komen, zou ik eigenlijk een maandje niets moeten gebruiken. Ik wil eigenlijk aan jullie vragen - tot welke dosis ben je gegaan zonder dat dat het een slecht idee bleek? Ik wil een negatieve ervaring voorkomen, maar voor het effect ben ik eigenlijk helemaal niet bang. Ik wil alleen veilig opbouwen en niet onwetend iets roekeloos doen.
Wat is jullie ervaring? Tot hoever ga je en ben je er wel eens mee uit de bocht gevlogen?