Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

LSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen
Een tijd terug gebruikte ik voor het eerst LSD en heb daar ook wat over geschreven op het forum. Ik vind dat spul fantastisch en heb de afgelopen maanden echt mn leven zien opknappen. Ik heb minder stress, ben gemotiveerder, heb veel empathie en krijg dat ook terug uit mijn omgeving.
Ik kan er eigenlijk niet echt van af blijven, te leuk om niet te doen tijdens vrije weekenden.

Een paar reacties op mijn vorige berichten deed me vermoeden dat ik niet heel gevoelig ben voor LSD. Mijn eerste dosering was 100ug en op die dosis functioneerde ik nog prima in dagelijkse dingen. Ik ben daarna de dosis gaan opvoeren omdat ik een diepere tripervaring (breakthrough) wil, maar dat wil nog niet erg lukken. Ik heb op oudjaarsdag 600ug gehad en ondanks dat het een prachtige avond was, bleef ik toch hopen dat het effect sterker zou worden. Ik had weinig visuals, wel veel headspace maar ik was nog steeds stevig verankerd in de realiteit. Het carbid van de buurman kwam wel wat heftig binnen :tearsofjoy: vooral omdat de angst van mn honden behoorlijk besmettelijk bleek. Maar dat maakte het juist interessant en gedeelde smart van mn hondjes is halve smart :sweatsmile:
Ik had een ayahuasca ceremonie in de planning maar wegens corona ging dat niet door. Ik zou ook best een groepssessie met hogere doseringen LSD willen doen, zodat je wat veiliger kunt experimenteren met begeleiding, maar zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen. (iemand tips?)

Natuurlijk heb ik ook te maken met tolerantie. Om daar vanaf te komen, zou ik eigenlijk een maandje niets moeten gebruiken. Ik wil eigenlijk aan jullie vragen - tot welke dosis ben je gegaan zonder dat dat het een slecht idee bleek? Ik wil een negatieve ervaring voorkomen, maar voor het effect ben ik eigenlijk helemaal niet bang. Ik wil alleen veilig opbouwen en niet onwetend iets roekeloos doen.


Wat is jullie ervaring? Tot hoever ga je en ben je er wel eens mee uit de bocht gevlogen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veilig opbouwen inderdaad , en trips van 200ug zijn prima maar als meer diepgang wil later kan je het nog altijd opbouwen tot 500ug trips maar dan moet je wel genoeg ervaring hebben met LSD.
Het is erg leuk spul ik wacht het liefst 1 maand voor ik weer trip
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe vaak gebruik je eigenlijk? Ik heb persoonlijk het gevoel dat die twee weken ertussen waar “men” het over heeft, echt minimaal zijn. Zeker dosissen waar je het over hebt lijken mij langere pauzes te vragen. Ik merk het verschil al als ik twee minidosis een week uit elkaar neem vs een maand ertussen.

Verder ben ik geen partij voor je vraag. Ik heb laatst 250ug gedaan en gelijk maar een streep in het zand gezet. Het was nog (heel) leuk maar ik voelde ook heel sterk een kant van LSD waar ik nog niet klaar voor ben. De kant waar je je persoonlijkheid echt loslaat. Ik vond dat ronduit eng en heb me uren aan mezelf vastgeklampt, terwijl mijn persoonlijkheid zich los probeerde te worstelen.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja die tolerantie is wel een sterke factor inderdaad, voor 600 ug had ik 1 week niet getript. Ik heb in de weken ervoor wel lagere doseringen gebruikt (200-300)
Ik ga misschien niet de dosis maar de pauzes verlengen, dan treft de magie me vast ook wel.
Ik hou in een boekje bij hoeveel ik gebruik en wat ik van de trip vond, zodat ik ook meer inzicht krijg in het effect van de pauzes op de intensiteit van de trip.

Fyrckant zei:
Hoe vaak gebruik je eigenlijk? Ik heb persoonlijk het gevoel dat die twee weken ertussen waar “men” het over heeft, echt minimaal zijn. Zeker dosissen waar je het over hebt lijken mij langere pauzes te vragen. Ik merk het verschil al als ik twee minidosis een week uit elkaar neem vs een maand ertussen.

Verder ben ik geen partij voor je vraag. Ik heb laatst 250ug gedaan en gelijk maar een streep in het zand gezet. Het was nog (heel) leuk maar ik voelde ook heel sterk een kant van LSD waar ik nog niet klaar voor ben. De kant waar je je persoonlijkheid echt loslaat. Ik vond dat ronduit eng en heb me uren aan mezelf vastgeklampt, terwijl mijn persoonlijkheid zich los probeerde te worstelen.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt niet erg aangenaam nee! Wist jij dat je dit kon verwachten?
Het lijkt mij juist magisch om dit te ervaren, vooral buiten maar dat zit er in januari niet in :) Ben jij niet benieuwd wat er zou zijn gebeurd als je je niet had verzet maar het avontuur was aangegaan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je echte LSD of een RC als bijvoorbeeld 1P-LSD?

600ug klinkt wel als enorm veel.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb een RC inderdaad. Van verschillende vendors en ik merk ook verschil in sterkte van de verschillende zendingen.
De opbouw van die 600ug trip was trouwens wel enorm veelbelovend, maar na verloop van tijd glipte dat me uit de vingers en de rest van de avond leek heel erg op een trip op doseringen waar ik al bekend mee was.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pace Ley zei:
Heb een RC inderdaad. Van verschillende vendors en ik merk ook verschil in sterkte van de verschillende zendingen.
De opbouw van die 600ug trip was trouwens wel enorm veelbelovend, maar na verloop van tijd glipte dat me uit de vingers en de rest van de avond leek heel erg op een trip op doseringen waar ik al bekend mee was.
Klik om te vergroten...
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
Klik om te vergroten...
Heb je zelf wel eens een egodeath (of iets wat erop lijkt) gehad?
En op welke dosering?
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
Klik om te vergroten...
Ja dat zeker, en er is ook verschil tussen de verschillende zendingen van dezelfde RC site. Ik had laatst ineens een zending met gekleurde zegels ipv witte en die hadden ook een heel licht bittere smaak en de comeup kwam veel sneller. De zegels die ik daarvoor had hadden echt een uurtje nodig en kwamen veel milder op.
Dat is nu op helaas maar ik hoop dat ik deze weer krijg bij mn volgende bestelling.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pace Ley zei:
Ja die tolerantie is wel een sterke factor inderdaad, voor 600 ug had ik 1 week niet getript. Ik heb in de weken ervoor wel lagere doseringen gebruikt (200-300)
Ik ga misschien niet de dosis maar de pauzes verlengen, dan treft de magie me vast ook wel.



Dat klinkt niet erg aangenaam nee! Wist jij dat je dit kon verwachten?
Het lijkt mij juist magisch om dit te ervaren, vooral buiten maar dat zit er in januari niet in :) Ben jij niet benieuwd wat er zou zijn gebeurd als je je niet had verzet maar het avontuur was aangegaan?
Klik om te vergroten...
Ik weet nog wel dat ik met de zegels op mijn tong aan mijn tripsitters vertelde dat het wel eens pittig zou kunnen worden.

Het voelde niet echt als verzet en de setting was er niet naar om nog veel dieper te gaan. Op zich interesseert me dat wel maar dan zou ik eerst op lagere doses willen solo-en.

Gelukkig heb ik nauwelijks tijd/gelegenheid om te trippen anders zou ik al lang afgedreven zijn vrees ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pace Ley zei:
Heb je zelf wel eens een egodeath (of iets wat erop lijkt) gehad?
En op welke dosering?
Klik om te vergroten...
Ja, maar vaker op psilo.

Met psilo eerst doorgebroken (uit ego bewustzijn) op wat hogere doseringen. 40, 50 gram paddo's. Daarna gebeurde het ook op lagere doseringen. Ook gewoon met een standaarddosering van 15 gram truffels. Wel in combinatie met meditatie.

Met LSD ben ik nooit hoger gegaan dan 150ug. Maar ook daarop doorgebroken. Dosering is lang niet alles. Intentie en meditatie kan je daar ook brengen. Ook had ik al vaak een ego-oplossing gehad, toen ik begon met LSD.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ja, maar vaker op psilo.

Met psilo eerst doorgebroken (uit ego bewustzijn) op wat hogere doseringen. 40, 50 gram paddo's. Daarna gebeurde het ook op lagere doseringen. Ook gewoon met een standaarddosering van 15 gram truffels. Wel in combinatie met meditatie.

Met LSD ben ik nooit hoger gegaan dan 150ug. Maar ook daarop doorgebroken. Dosering is lang niet alles. Intentie en meditatie kan je daar ook brengen. Ook had ik al vaak een ego-oplossing gehad, toen ik begon met LSD.
Klik om te vergroten...

Wat leuk ik ga binnenkort truffels doen. Vond jij dat ook beangstigend of was het vooral een mooie ervaring?
Dat had ik wel eens eerder gedaan maar volgens mij had ik niet helemaal de juiste te pakken (heel flauw effect).
Mediteren doe ik ook, en probeer ook heel bewust het effect op te zoeken en te omarmen. Ik ervaar tot nu toe heel veel sturing over mn trip (iets te veel haha). Ik was een keer buiten toen tijdens de piek één van mn honden kwijt raakte. Ik voelde mezelf echt nuchter worden want ik moest mn hond terug vinden! Ik vond het wel heel leuk om te merken dat mn hoofd echt weer een heel stuk helderder werd omdat ik het nodig had om te handelen.
Dat was mn heftigste trip ooit, want toen ik mn hond terug vond, ervaarde ik een soort van orgasme van verbinding en liefde voor dat beestje haha.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pace Ley zei:
Wat leuk ik ga binnenkort truffels doen. Vond jij dat ook beangstigend of was het vooral een mooie ervaring?
Klik om te vergroten...
Voor het doorbreken (en soms bij het terugkomen in je ego) is er angst. Tijdens de ego-dood niet want dan is er niemand meer om angst te hebben.

Ja liefde voor dieren kan dan intens zijn!
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Voor het doorbreken (en soms bij het terugkomen in je ego) is er angst. Tijdens de ego-dood niet want dan is er niemand meer om angst te hebben.

Ja liefde voor dieren kan dan intens zijn!
Klik om te vergroten...
Dit klinkt heel onlogisch voor iemand die het nog niet heeft meegemaakt haha!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
600ug en geen visuals? Volgens mij heb je of geen lsd gehad of de dosis klopt niet....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stiekem wil ik je wel 600ug geven van mijn 1p-LSD. Ben benieuwd hoe je dat ervaart
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pace Ley zei:
Dit klinkt heel onlogisch voor iemand die het nog niet heeft meegemaakt haha!
Klik om te vergroten...
En het is nog vreemder: er is ook al geen ego vóór egodood. Het enige dat dood gaat/verdwijnt is illusie haha. :wink:
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Stiekem wil ik je wel 600ug geven van mijn 1p-LSD. Ben benieuwd hoe je dat ervaart
Klik om te vergroten...
Stuur maar op :sweatsmile: :upsidedown:

Nee flauwekul, waar haal jij het vandaan? Ik heb van <piep> en <pieieiep> gehad, zowel 1p als 1cp

Maar het ligt niet aan mn lsd hoor, het is de tolerantie, want ik heb er de afgelopen maanden heel wat van dat spul doorheen gejast :upsidedown:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pace Ley zei:
Stuur maar op :sweatsmile: :upsidedown:

Nee flauwekul, waar haal jij het vandaan? Ik heb van H en R gehad, zowel 1p als 1cp

Maar het ligt niet aan het spul hoor, het is de tolerantie.
Klik om te vergroten...
Dat zou kunnen. Dacht dat je minstens 2 weken moet wachten. Eigenlijk werkte de 600ug als 100ug als ik je zo hoor.

Je kan beter de vendor namen even weghalen :tongueout: dit is verboden 😉
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De intensiteit had inderdaad best wat weg van mijn eerste LSD trip op 100ug. Ik kom wel wat schematjes tegen die corrigeren voor de tolerantie, maar het is waarschijnlijk maar onbetrouwbaar en ook verschillend per persoon.

Ik ga inderdaad maar een paar weekjes 'vasten'. Eerste trip van 2021 wordt een goede :grin:
En heb de namen inderdaad weg gehaald, bedankt voor de waarschuwing

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."