Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

LSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb een RC inderdaad. Van verschillende vendors en ik merk ook verschil in sterkte van de verschillende zendingen.
De opbouw van die 600ug trip was trouwens wel enorm veelbelovend, maar na verloop van tijd glipte dat me uit de vingers en de rest van de avond leek heel erg op een trip op doseringen waar ik al bekend mee was.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pace Ley zei:
Heb een RC inderdaad. Van verschillende vendors en ik merk ook verschil in sterkte van de verschillende zendingen.
De opbouw van die 600ug trip was trouwens wel enorm veelbelovend, maar na verloop van tijd glipte dat me uit de vingers en de rest van de avond leek heel erg op een trip op doseringen waar ik al bekend mee was.
Klik om te vergroten...
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
Klik om te vergroten...
Heb je zelf wel eens een egodeath (of iets wat erop lijkt) gehad?
En op welke dosering?
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dan is het des te heftiger die 600ug... Misschien dat er verschil is tussen vendors, maar echte LSD is al helemaal onbetrouwbaar qua aangegeven sterkte.
Klik om te vergroten...
Ja dat zeker, en er is ook verschil tussen de verschillende zendingen van dezelfde RC site. Ik had laatst ineens een zending met gekleurde zegels ipv witte en die hadden ook een heel licht bittere smaak en de comeup kwam veel sneller. De zegels die ik daarvoor had hadden echt een uurtje nodig en kwamen veel milder op.
Dat is nu op helaas maar ik hoop dat ik deze weer krijg bij mn volgende bestelling.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pace Ley zei:
Ja die tolerantie is wel een sterke factor inderdaad, voor 600 ug had ik 1 week niet getript. Ik heb in de weken ervoor wel lagere doseringen gebruikt (200-300)
Ik ga misschien niet de dosis maar de pauzes verlengen, dan treft de magie me vast ook wel.



Dat klinkt niet erg aangenaam nee! Wist jij dat je dit kon verwachten?
Het lijkt mij juist magisch om dit te ervaren, vooral buiten maar dat zit er in januari niet in :) Ben jij niet benieuwd wat er zou zijn gebeurd als je je niet had verzet maar het avontuur was aangegaan?
Klik om te vergroten...
Ik weet nog wel dat ik met de zegels op mijn tong aan mijn tripsitters vertelde dat het wel eens pittig zou kunnen worden.

Het voelde niet echt als verzet en de setting was er niet naar om nog veel dieper te gaan. Op zich interesseert me dat wel maar dan zou ik eerst op lagere doses willen solo-en.

Gelukkig heb ik nauwelijks tijd/gelegenheid om te trippen anders zou ik al lang afgedreven zijn vrees ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pace Ley zei:
Heb je zelf wel eens een egodeath (of iets wat erop lijkt) gehad?
En op welke dosering?
Klik om te vergroten...
Ja, maar vaker op psilo.

Met psilo eerst doorgebroken (uit ego bewustzijn) op wat hogere doseringen. 40, 50 gram paddo's. Daarna gebeurde het ook op lagere doseringen. Ook gewoon met een standaarddosering van 15 gram truffels. Wel in combinatie met meditatie.

Met LSD ben ik nooit hoger gegaan dan 150ug. Maar ook daarop doorgebroken. Dosering is lang niet alles. Intentie en meditatie kan je daar ook brengen. Ook had ik al vaak een ego-oplossing gehad, toen ik begon met LSD.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ja, maar vaker op psilo.

Met psilo eerst doorgebroken (uit ego bewustzijn) op wat hogere doseringen. 40, 50 gram paddo's. Daarna gebeurde het ook op lagere doseringen. Ook gewoon met een standaarddosering van 15 gram truffels. Wel in combinatie met meditatie.

Met LSD ben ik nooit hoger gegaan dan 150ug. Maar ook daarop doorgebroken. Dosering is lang niet alles. Intentie en meditatie kan je daar ook brengen. Ook had ik al vaak een ego-oplossing gehad, toen ik begon met LSD.
Klik om te vergroten...

Wat leuk ik ga binnenkort truffels doen. Vond jij dat ook beangstigend of was het vooral een mooie ervaring?
Dat had ik wel eens eerder gedaan maar volgens mij had ik niet helemaal de juiste te pakken (heel flauw effect).
Mediteren doe ik ook, en probeer ook heel bewust het effect op te zoeken en te omarmen. Ik ervaar tot nu toe heel veel sturing over mn trip (iets te veel haha). Ik was een keer buiten toen tijdens de piek één van mn honden kwijt raakte. Ik voelde mezelf echt nuchter worden want ik moest mn hond terug vinden! Ik vond het wel heel leuk om te merken dat mn hoofd echt weer een heel stuk helderder werd omdat ik het nodig had om te handelen.
Dat was mn heftigste trip ooit, want toen ik mn hond terug vond, ervaarde ik een soort van orgasme van verbinding en liefde voor dat beestje haha.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pace Ley zei:
Wat leuk ik ga binnenkort truffels doen. Vond jij dat ook beangstigend of was het vooral een mooie ervaring?
Klik om te vergroten...
Voor het doorbreken (en soms bij het terugkomen in je ego) is er angst. Tijdens de ego-dood niet want dan is er niemand meer om angst te hebben.

Ja liefde voor dieren kan dan intens zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."