#1
Op een maandag helaas...
![:disappointed:]()
LSD ? :PVriendin en ik hebben plannen. Misschien doet er een derde mee, maar dat is nog onzeker.
Belangrijker, wat is een derp?Ik zal wel weer de derp zijn hier, maar wat is bicycle day?
Jazeker!LSD ? :P
Het was zeker lachen, met LSD op de fiets.(Die optie 'op de fiets' was maar om te lachen he jongens/meisjes? Trippen en verkeersdeelname gaan écht niet samen... doe het niet.)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."