Laatst had ik met initieel ca 50ug 1p hernieuwde kennismaking en daarna na ca uur na opkomst opgehoogd to ca 70ug (microdots 'flakes' die wat verschillen qua grootte dus de dosering kan wat afwijken + of - ). Had eerder 20ug micro gedaan maar was niet nuchter (post 6APB) en toen niets van gemerkt.
Met de initiële 50ug was ik vooral bezig met 'aarden', mentaal balanceren, loslaten, vrij rationeel (wat "te" maar alleszins handelbaar noch onplezierig) en toen dus wat opgehoogd, iets meer was welkom. (Wat ik overigens niet meer doe de volgende keer met LSD, dosis =dosis, al gaf me dit een mooie bruikbare ervaring van deze 'tipping point' voor mij). Dus werd het een soort tweetraps test/trip zou je kunnen zeggen.
Afhankelijk van wat je onder trippen verstaat was dit voor mij in ieder geval net het omslagpunt; waar ik initieel vooral mentaal meer openstond en gestimuleerd werd (ben na het 'ok ik ben geaard, het is opgekomen' , na de 2 extra dots gaan fietsen), iets andere zintuiglijke waarneming qua intensiteit kleuren en geluid, licht euforisch, naar net op het randje met lichte maar aanwezige visuals, intensere verbinding met mezelf en de natuur op een meer psychedelisch wat dieper niveau voor wat je wat dat betreft meer 'trippen' kunt noemen. Vergelijkbaar met een medium/lichte paddotrip, maar dan zonder het vergiftigingsproces. Plezierig, prachtig, zeker handelbaar en met een stuk van de magic. Misschien heb je hier iets aan in je overwegingen.
Nogmaals, veel plezier in ieder geval, ik ben benieuwd naar jouw ervaring
![:)]()