Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

Wat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Proxima zei:
25mic zal je waarschijnlijk een lichte stimulatie geven. Wat helderder in het hoofd en ik denk ook wel een plezierige kennismaking. Kleuren kunnen meer expliciet zijn, ik vind dat altijd prachtig om te ervaren.

Het is nooit verkeerd om langzaam in de LSD wereld te stappen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik voor 20 ga!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Gewoon proberen deze 20 :)

En bevalt het, dan zou ik als ik jou was de volgende keer lekker de hele range tussen 20 en 75 ug overslaan en gaan voor 75 tot 100 ug.
Klik om te vergroten...
Dat plan lijkt mij goed! Ik heb in september een paar weken vakantie en zit er aan te denken dan een echte trip te gaan doen. Idd 75-100 ug. Thanks!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Niet te lang wachten meer dan! Is al bijna half twee! :wink:
Klik om te vergroten...
Shit, time flies....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik denk dat ik voor 20 ga!
Klik om te vergroten...
Niet te lang wachten meer dan! Is al bijna half twee! :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe lang na dat ik de zegel in mijn mond heb gedaan ga ik iets voelen/merken?
Ik moet nog naar de super toe eigenlijk. Kan ook morgen maar wil wat lekkere dingetjes halen zoals ijsjes en fruit of zo. Voor tijdens de lsd.

Ik heb alleen Brinta op als ontbijt, meer nog niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Hoe lang na dat ik de zegel in mijn mond heb gedaan ga ik iets voelen/merken?
Ik moet nog naar de super toe eigenlijk. Kan ook morgen maar wil wat lekkere dingetjes halen zoals ijsjes en fruit of zo. Voor tijdens de lsd.

Ik heb alleen Brinta op als ontbijt, meer nog niet.
Klik om te vergroten...
Binnen een uurtje wel. Meestal voel ik het binnen een halfuur wel licht opkomen. Misschien beter even een paar uurtjes afwachten zodat je weet hoe het voelt en dan naar de supermarkt gaan(?)

Of nu snel eerst even naar de supermarkt voordat je het inneemt en het accepteren dat je vannacht wat later kunt slapen waarschijnlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Binnen een uurtje wel. Meestal voel ik het binnen een halfuur wel licht opkomen. Misschien beter even een paar uurtjes afwachten zodat je weet hoe het voelt en dan naar de supermarkt gaan(?)

Of nu snel eerst even naar de supermarkt voordat je het inneemt en het accepteren dat je vannacht wat later kunt slapen waarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het laatste kies! Ga ik nu ff!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Dit is tegenstrijdig. Je zegt dat russen 25-75 vervelend is maar adviseert toch 50. Is 20 dan niet beter? Echt trippen wil ik ZEKER niet nog.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik je; ik kan je geen bevredigend antwoord geven.
Want tussen 25-75 is wel wat voelen, wat jij wilt, maar niet echt trippen, wat jij wilt.

Alleen geef ik aan dat het een ongemakkelijke dosis is 😂

Ik zit er inmiddels middenin; heb me kapot gezweet om een nieuw protectieglaasje op m'n telefoon te plaatsen, zonder pluisjes en bubbels.... Advies; doe dat niet op 25 ug LSD 🤣

Verder zweterige handjes, opdringerige energie, dus ik ga zo naar buiten en fietsen!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst had ik met initieel ca 50ug 1p hernieuwde kennismaking en daarna na ca uur na opkomst opgehoogd to ca 70ug (microdots 'flakes' die wat verschillen qua grootte dus de dosering kan wat afwijken + of - ). Had eerder 20ug micro gedaan maar was niet nuchter (post 6APB) en toen niets van gemerkt.

Met de initiële 50ug was ik vooral bezig met 'aarden', mentaal balanceren, loslaten, vrij rationeel (wat "te" maar alleszins handelbaar noch onplezierig) en toen dus wat opgehoogd, iets meer was welkom. (Wat ik overigens niet meer doe de volgende keer met LSD, dosis =dosis, al gaf me dit een mooie bruikbare ervaring van deze 'tipping point' voor mij). Dus werd het een soort tweetraps test/trip zou je kunnen zeggen.

Afhankelijk van wat je onder trippen verstaat was dit voor mij in ieder geval net het omslagpunt; waar ik initieel vooral mentaal meer openstond en gestimuleerd werd (ben na het 'ok ik ben geaard, het is opgekomen' , na de 2 extra dots gaan fietsen), iets andere zintuiglijke waarneming qua intensiteit kleuren en geluid, licht euforisch, naar net op het randje met lichte maar aanwezige visuals, intensere verbinding met mezelf en de natuur op een meer psychedelisch wat dieper niveau voor wat je wat dat betreft meer 'trippen' kunt noemen. Vergelijkbaar met een medium/lichte paddotrip, maar dan zonder het vergiftigingsproces. Plezierig, prachtig, zeker handelbaar en met een stuk van de magic. Misschien heb je hier iets aan in je overwegingen.

Nogmaals, veel plezier in ieder geval, ik ben benieuwd naar jouw ervaring :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Daarom zei ik je; ik kan je geen bevredigend antwoord geven.
Want tussen 25-75 is wel wat voelen, wat jij wilt, maar niet echt trippen, wat jij wilt.

Alleen geef ik aan dat het een ongemakkelijke dosis is 😂

Ik zit er inmiddels middenin; heb me kapot gezweet om een nieuw protectieglaasje op m'n telefoon te plaatsen, zonder pluisjes en bubbels.... Advies; doe dat niet op 25 ug LSD 🤣

Verder zweterige handjes, opdringerige energie, dus ik ga zo naar buiten en fietsen!
Klik om te vergroten...
Succes en veel plezier!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ik denk dat ik voor 20 ga!
Klik om te vergroten...
👍 Wel grappig, zat me namelijk net nog te bedenken dat met jou gewicht 20 ipv 25 beter zou zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
👍 Wel grappig, zat me namelijk net nog te bedenken dat met jou gewicht 20 ipv 25 beter zou zijn.
Klik om te vergroten...
Heeft lsd wel invloed met gewicht dan? Ik had gelezen dat het niet echt uitmaakt zoals met bv mdma.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Heeft lsd wel invloed met gewicht dan? Ik had gelezen dat het niet echt uitmaakt zoals met bv mdma.
Klik om te vergroten...
Minder, maar ik zie bij mensen met een lager gewicht toch vaker de LSD iets harder aankomend (en mensen met meer gewicht het wat makkelijker kunnen absorberen).

Het is dan niet perse dat je per kg moet doseren maar er wel een beetje rekening mee kan houden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Proxima zei:
Minder, maar ik zie bij mensen met een lager gewicht toch vaker de LSD iets harder aankomend (en mensen met meer gewicht het wat makkelijker kunnen absorberen).

Het is dan niet perse dat je per kg moet doseren maar er wel een beetje rekening mee kan houden.
Klik om te vergroten...
Oke, thanks!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou 20ug nemen en na een tijdje nog eens 20ug bijnemen.


Oh wait....



😂😂
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Dit wordt denk ik een vaag topic met vragen en ook nog wat twijfels. 😂
Zoals bekend staat mijn ontmaagding met lsd op de planning (was niet te missen hier hahaha) maar ik heb nog wat vragen.
Ik zet nummers bij de vragen zodat het duidelijk is.

1) Ik ben vandaag met een tikkie kater gevoel wakker geworden, heb ik vaker ondanks dat ik nooit drink. Het heeft met mijn te snelle stofwisseling te maken (vastgestelde aandoening) . Is het dan verstandig om toch de lsd te doen?

2) Hoe makkelijk kun je eten tijdens een lage dosis lsd? Ik kan namelijk door mijn stofwisseling niet lang zonder eten zonder slap, hoofdpijn en beroerd te worden. (leuk he, ondergewicht...)

3) De dosering.. Mij is meermaals 100 ug aanbevolen maar dat is me nu veel te veel. Zelf wilde ik 50 doen maar las hier en op oa Reddit dat 50 ug vaak minder goed valt. Het is te hoog voor een kennismaking/testrun maar te laag echt te trippen. Dus kans op een vervelend gevoel.
Nu las ik op meerdere sites dat 25 ug dan beter is. Je voelt dan wel de lsd maar tript niet echt. Echt trippen ben ik nu NIET aan toe! Mijn plan is dus 25 ug te pakken. 1 hele zegel van 20 en een kwart zegel. Velen zullen dat laag vinden maar ik doseer alle nieuwe drugs altijd extreem laag eerst. Er is altijd nog een volgende keer.
Is dat een goed idee en wat ga ik dan voelen/merken van 25 ug? Kan ik bv naar de supermarkt? Krijg ik energie om bv huishouden te gaan doen? Verbeterd het mijn humeur en worden kleuren mooier? (Oke dit is niet 1 vraag hahahaha)

4) hoe lang zal 25 ug werken? 8-12 uren zeggen ze. Klopt dat echt?

5) wat kan ik doen als ik me om een of andere reden toch ongemakkelijk ga voelen? Ik vind het namelijk best spannend en dat heeft invloed op lsd.

Er komen vast nog wel meer vragen maar dit zijn even de belangrijkste voor nu.
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
25 ug lijkt mij wel erg weinig maar dat verschild per persoon en de kwaliteit van de zegel...een paar tips..doe het met een persoon die het vaker heeft gedaan en bij wie je je op je gemak voel..en doe het voor de eerste keer in een voor jou vertrouwde fijne omgeving.en zorg dat je de volgende dag geen belangrijke afspraken heb.. kwa eten haal ik altijd van die drinkjoggerts met veel proteïne. iets anders krijg ik niet door me keel na gebruik, maar je knapt er wel enorm van op
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vuurwesp zei:
25 ug lijkt mij wel erg weinig maar dat verschild per persoon en de kwaliteit van de zegel...een paar tips..doe het met een persoon die het vaker heeft gedaan en bij wie je je op je gemak voel..en doe het voor de eerste keer in een voor jou vertrouwde fijne omgeving.en zorg dat je de volgende dag geen belangrijke afspraken heb.. kwa eten haal ik altijd van die drinkjoggerts met veel proteïne. iets anders krijg ik niet door me keel na gebruik, maar je knapt er wel enorm van op
Klik om te vergroten...
Bedankt maar de 1e keer is allang geweest! Het is 40 ug geworden.


Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it! Het is nu 14.05 Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Bedankt maar de 1e keer is allang geweest! Het is 40 ug geworden.


Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it! Het is nu 14.05 Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Hoe was het? Ik ga binnenkort hopelijk ook voor de 1e keer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diablo69 zei:
Hoe was het? Ik ga binnenkort hopelijk ook voor de 1e keer.
Klik om te vergroten...
Lees het gehele rapport maar eens. Het was echt leuk! Anders als ik eigenlijk dacht maar heel leuk!
Ik had wel een heel lage dosering genomen hoor, 40 ug maar.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit wordt denk ik een vaag topic met vragen en ook nog wat twijfels. 😂
Zoals bekend staat mijn ontmaagding met lsd op de planning (was niet te missen hier hahaha) maar ik heb nog wat vragen.
Ik zet nummers bij de vragen zodat het duidelijk is.

1) Ik ben vandaag met een tikkie kater gevoel wakker geworden, heb ik vaker ondanks dat ik nooit drink. Het heeft met mijn te snelle stofwisseling te maken (vastgestelde aandoening) . Is het dan verstandig om toch de lsd te doen?

2) Hoe makkelijk kun je eten tijdens een lage dosis lsd? Ik kan namelijk door mijn stofwisseling niet lang zonder eten zonder slap, hoofdpijn en beroerd te worden. (leuk he, ondergewicht...)

3) De dosering.. Mij is meermaals 100 ug aanbevolen maar dat is me nu veel te veel. Zelf wilde ik 50 doen maar las hier en op oa Reddit dat 50 ug vaak minder goed valt. Het is te hoog voor een kennismaking/testrun maar te laag echt te trippen. Dus kans op een vervelend gevoel.
Nu las ik op meerdere sites dat 25 ug dan beter is. Je voelt dan wel de lsd maar tript niet echt. Echt trippen ben ik nu NIET aan toe! Mijn plan is dus 25 ug te pakken. 1 hele zegel van 20 en een kwart zegel. Velen zullen dat laag vinden maar ik doseer alle nieuwe drugs altijd extreem laag eerst. Er is altijd nog een volgende keer.
Is dat een goed idee en wat ga ik dan voelen/merken van 25 ug? Kan ik bv naar de supermarkt? Krijg ik energie om bv huishouden te gaan doen? Verbeterd het mijn humeur en worden kleuren mooier? (Oke dit is niet 1 vraag hahahaha)

4) hoe lang zal 25 ug werken? 8-12 uren zeggen ze. Klopt dat echt?

5) wat kan ik doen als ik me om een of andere reden toch ongemakkelijk ga voelen? Ik vind het namelijk best spannend en dat heeft invloed op lsd.

Er komen vast nog wel meer vragen maar dit zijn even de belangrijkste voor nu.
Alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."