Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

Wat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
1) Ik ben vandaag met een tikkie kater gevoel wakker geworden, heb ik vaker ondanks dat ik nooit drink. Het heeft met mijn te snelle stofwisseling te maken (vastgestelde aandoening) . Is het dan verstandig om toch de lsd te doen?
Klik om te vergroten...
Je hoeft er niet voor in perfecte conditie te zijn. De LSD zal je waarschijnlijk ook opbeuren. Heb je échte twijfels, dan beter niet doen.

De Dunne zei:
2) Hoe makkelijk kun je eten tijdens een lage dosis lsd? Ik kan namelijk door mijn stofwisseling niet lang zonder eten zonder slap, hoofdpijn en beroerd te worden. (leuk he, ondergewicht...)
Klik om te vergroten...
Hangt van de persoon af en daar moet je denk ik achter komen door het te doen. Voor mij is het geen enkel probleem, ik krijg er juist honger van.

De Dunne zei:
3) De dosering.. Mij is meermaals 100 ug aanbevolen maar dat is me nu veel te veel. Zelf wilde ik 50 doen maar las hier en op oa Reddit dat 50 ug vaak minder goed valt. Het is te hoog voor een kennismaking/testrun maar te laag echt te trippen. Dus kans op een vervelend gevoel.
Nu las ik op meerdere sites dat 25 ug dan beter is. Je voelt dan wel de lsd maar tript niet echt. Echt trippen ben ik nu NIET aan toe! Mijn plan is dus 25 ug te pakken. 1 hele zegel van 20 en een kwart zegel. Velen zullen dat laag vinden maar ik doseer alle nieuwe drugs altijd extreem laag eerst. Er is altijd nog een volgende keer.
Is dat een goed idee en wat ga ik dan voelen/merken van 25 ug? Kan ik bv naar de supermarkt? Krijg ik energie om bv huishouden te gaan doen? Verbeterd het mijn humeur en worden kleuren mooier? (Oke dit is niet 1 vraag hahahaha)
Klik om te vergroten...
Ja, kun je doen. Ja, waarschijnlijk wordt je humeur beter en kleuren mooier, al verschilt dat laatste wel wat meer per persoon denk ik. Ja, ik denk dat je naar de supermarkt zou kunnen en anders even wat uurtjes wachten tot het effect iets is afgenomen.

De Dunne zei:
4) hoe lang zal 25 ug werken? 8-12 uren zeggen ze. Klopt dat echt?
Klik om te vergroten...
Ja.

De Dunne zei:
5) wat kan ik doen als ik me om een of andere reden toch ongemakkelijk ga voelen? Ik vind het namelijk best spannend en dat heeft invloed op lsd.
Klik om te vergroten...
Bewegen! Klusjes in huis doen, wandelen, fietsen. Van omgeving veranderen. Leuke muziek opzetten.

De Dunne zei:
Er komen vast nog wel meer vragen maar dit zijn even de belangrijkste voor nu.
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
You're welcome :wink:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben licht katerig wakker geworden en heb 25 ug genomen net om je te supporteren 😂

Eten op deze dosis is makkelijk, op hogere doses kan ik dat helaas niet, en met mijn snelle stofwisseling is dat erg irritant. Op lage dosering juist vaak meer trek!

Ik merk 6-8 uur effect.
Zoek afleiding door lekker te gaan wandelen, muziekje op. Vooral als je veel energie krijgt is het lekker buiten te kunnen bewegen. Verder zal je van deze dosis niet heel veel merken je kan naar de supermarkt en de sinaasappels zullen prachtig oranje zijn!

Enjoy!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Je hoeft er niet voor in perfecte conditie te zijn. De LSD zal je waarschijnlijk ook opbeuren. Heb je échte twijfels, dan beter niet doen.


Hangt van de persoon af en daar moet je denk ik achter komen door het te doen. Voor mij is het geen enkel probleem, ik krijg er juist honger van.


Ja, kun je doen. Ja, waarschijnlijk wordt je humeur beter en kleuren mooier, al verschilt dat laatste wel wat meer per persoon denk ik. Ja, ik denk dat je naar de supermarkt zou kunnen en anders even wat uurtjes wachten tot het effect iets is afgenomen.


Ja.


Bewegen! Klusjes in huis doen, wandelen, fietsen. Van omgeving veranderen. Leuke muziek opzetten.


You're welcome :wink:
Klik om te vergroten...
Dank dank! Dit helpt me echt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purplext zei:
Ik ben licht katerig wakker geworden en heb 25 ug genomen net om je te supporteren 😂

Eten op deze dosis is makkelijk, op hogere doses kan ik dat helaas niet, en met mijn snelle stofwisseling is dat erg irritant. Op lage dosering juist vaak meer trek!

Ik merk 6-8 uur effect.
Zoek afleiding door lekker te gaan wandelen, muziekje op. Vooral als je veel energie krijgt is het lekker buiten te kunnen bewegen. Verder zal je van deze dosis niet heel veel merken je kan naar de supermarkt en de sinaasappels zullen prachtig oranje zijn!

Enjoy!
Klik om te vergroten...
Hoe lang geleden heb je genomen? Wat voel je nu precies van de 25 ug?
Thanks!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou niet snel 25 ug doen.
Niet van mijzelf maar bij anderen..ze voelden niets maar wel een nutteloze bodyload.

Aan de ander kant is dat ook geen ramp. Beter dat dan een verkeerd effect.
Ik vraag me wel af waarom.je LSD wilt.doen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Ik zou niet snel 25 ug doen.
Niet van mijzelf maar bij anderen..ze voelden niets maar wel een nutteloze bodyload.

Aan de ander kant is dat ook geen ramp. Beter dat dan een verkeerd effect.
Ik vraag me wel af waarom.je LSD wilt.doen?
Klik om te vergroten...
Ik lees toch ook andere verhalen.
Ik wil langzaam aan wennen aan lsd om later echt te gaan trippen. Ontdekken, mezelf begrijpen, mooie dingen zien en bedenken etc. Heb ik al vaker uitgelegd hier.
Ik wil heel langzaam opbouwen en eerst het goed leren kennen voor ik echt ga trippen. Ik ben er al jaren naar toe aan het werken mentaal en wil het mega rustig opbouwen. Welke dosering doe jij bij lsd?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Tussen 25-75 vind ik persoonlijk niks. Maar als je dan toch iets wilt voelen, neem dan 50 ug...
Klik om te vergroten...
Dit is tegenstrijdig. Je zegt dat russen 25-75 vervelend is maar adviseert toch 50. Is 20 dan niet beter? Echt trippen wil ik ZEKER niet nog.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik vind 25 ug ook een ongemakkelijke dosering. De bodyload is bij mij een stuk zwaarder dan op een microdosering (~10 ug), maar de echte tripeffecten zetten nog niet echt in, waardoor je vooral kan komen te zitten met die bodyload. Maar... de ene heeft veel meer last van de bodyload dan de ander.

En ik heb ook weleens gehad dat ik op 25 ug wel een heerlijke ervaring had, niet elke keer is dus precies hetzelfde.

Zelf had ik je 75-100 ug aangeraden om kennis te maken met LSD @De Dunne, maar ik snap ook weer heel goed dat je het rustig op wilt bouwen en voor hetzelfde bevalt dat super goed. En anders heb je wat last van die bodyload vandaag, dat is ook niet het eind van de wereld.
Klik om te vergroten...
Ik ben van nature een control freak en ook snel wat angstig met drugs. De 1e keer xtc ging ik heel bad omdat ik mezelf gek zat te maken en mezelf bang maakte. Na een goed gesprek ging ik wel lekker maar dit is even ter vergelijking. Daarom ben ik ook zo voorzichtig. Ik denk dat ik voor 20 ga.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Volgens de vendor wel. Ik heb het testcentrum gebeld maar zij kwantificeren niet dus moet dat maar aannemen.
Ik denk dat ik voor 20 ug, 1 hele zegel ga dan. Net meer nemen is zo te lezen vervelender als een micro dosering. 40 zal bv minder fijn valen als 20. Ik heb wiet in huis dus als ik voel dat het iets meer mag steek ik een klein jointje op.
Als ik niet kan slapen heb ik nog Etizolam in huis maar ik wil eigenlijk uitzitten om dat ook te leren voelen.
Klik om te vergroten...
Gewoon proberen deze 20 :)

En bevalt het, dan zou ik als ik jou was de volgende keer lekker de hele range tussen 20 en 75 ug overslaan en gaan voor 75 tot 100 ug.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik vind 40 beetje een onhandige "tussenvorm". Dan trip je eigenlijk al te hard om nog je normale dagelijkse dingen te kunnen doen maar te weinig om je er volledige in op te laten gaan. Ik vind dat persoonlijk de minst fijne dosering. Ik zou het zelf op een micro dosering houden van 15-25 ug vandaag. Als je je dan een keer helemaal goed voelt kun je voor een echte tripdag gaan met een dosering van 8-100 ug.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het 20 wordt! 1 hele zegel. Ik wil namelijk voelen WAT lsd is zonder van de wereld te raken of bang te worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proxima zei:
25mic zal je waarschijnlijk een lichte stimulatie geven. Wat helderder in het hoofd en ik denk ook wel een plezierige kennismaking. Kleuren kunnen meer expliciet zijn, ik vind dat altijd prachtig om te ervaren.

Het is nooit verkeerd om langzaam in de LSD wereld te stappen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik voor 20 ga!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Minder, maar ik zie bij mensen met een lager gewicht toch vaker de LSD iets harder aankomend (en mensen met meer gewicht het wat makkelijker kunnen absorberen).

Het is dan niet perse dat je per kg moet doseren maar er wel een beetje rekening mee kan houden.
Klik om te vergroten...
Oke, thanks!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou 20ug nemen en na een tijdje nog eens 20ug bijnemen.


Oh wait....



😂😂
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dit wordt denk ik een vaag topic met vragen en ook nog wat twijfels. 😂
Zoals bekend staat mijn ontmaagding met lsd op de planning (was niet te missen hier hahaha) maar ik heb nog wat vragen.
Ik zet nummers bij de vragen zodat het duidelijk is.

1) Ik ben vandaag met een tikkie kater gevoel wakker geworden, heb ik vaker ondanks dat ik nooit drink. Het heeft met mijn te snelle stofwisseling te maken (vastgestelde aandoening) . Is het dan verstandig om toch de lsd te doen?

2) Hoe makkelijk kun je eten tijdens een lage dosis lsd? Ik kan namelijk door mijn stofwisseling niet lang zonder eten zonder slap, hoofdpijn en beroerd te worden. (leuk he, ondergewicht...)

3) De dosering.. Mij is meermaals 100 ug aanbevolen maar dat is me nu veel te veel. Zelf wilde ik 50 doen maar las hier en op oa Reddit dat 50 ug vaak minder goed valt. Het is te hoog voor een kennismaking/testrun maar te laag echt te trippen. Dus kans op een vervelend gevoel.
Nu las ik op meerdere sites dat 25 ug dan beter is. Je voelt dan wel de lsd maar tript niet echt. Echt trippen ben ik nu NIET aan toe! Mijn plan is dus 25 ug te pakken. 1 hele zegel van 20 en een kwart zegel. Velen zullen dat laag vinden maar ik doseer alle nieuwe drugs altijd extreem laag eerst. Er is altijd nog een volgende keer.
Is dat een goed idee en wat ga ik dan voelen/merken van 25 ug? Kan ik bv naar de supermarkt? Krijg ik energie om bv huishouden te gaan doen? Verbeterd het mijn humeur en worden kleuren mooier? (Oke dit is niet 1 vraag hahahaha)

4) hoe lang zal 25 ug werken? 8-12 uren zeggen ze. Klopt dat echt?

5) wat kan ik doen als ik me om een of andere reden toch ongemakkelijk ga voelen? Ik vind het namelijk best spannend en dat heeft invloed op lsd.

Er komen vast nog wel meer vragen maar dit zijn even de belangrijkste voor nu.
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
25 ug lijkt mij wel erg weinig maar dat verschild per persoon en de kwaliteit van de zegel...een paar tips..doe het met een persoon die het vaker heeft gedaan en bij wie je je op je gemak voel..en doe het voor de eerste keer in een voor jou vertrouwde fijne omgeving.en zorg dat je de volgende dag geen belangrijke afspraken heb.. kwa eten haal ik altijd van die drinkjoggerts met veel proteïne. iets anders krijg ik niet door me keel na gebruik, maar je knapt er wel enorm van op
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vuurwesp zei:
25 ug lijkt mij wel erg weinig maar dat verschild per persoon en de kwaliteit van de zegel...een paar tips..doe het met een persoon die het vaker heeft gedaan en bij wie je je op je gemak voel..en doe het voor de eerste keer in een voor jou vertrouwde fijne omgeving.en zorg dat je de volgende dag geen belangrijke afspraken heb.. kwa eten haal ik altijd van die drinkjoggerts met veel proteïne. iets anders krijg ik niet door me keel na gebruik, maar je knapt er wel enorm van op
Klik om te vergroten...
Bedankt maar de 1e keer is allang geweest! Het is 40 ug geworden.


Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it! Het is nu 14.05 Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Bedankt maar de 1e keer is allang geweest! Het is 40 ug geworden.


Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lets goooooo! Woeiiiii! I did it! Het is nu 14.05 Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Hoe was het? Ik ga binnenkort hopelijk ook voor de 1e keer.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Hoe lang geleden heb je genomen? Wat voel je nu precies van de 25 ug?
Thanks!
Klik om te vergroten...
Kwartier geleden, zal nog wel effe duren voor ik iets merk.

Ik vind 25 ug altijd een wat ongemakkelijke dosis, inderdaad wel bodyload, maar geen echte visuals. Wel wat andere beleving van de werkelijkheid. Valt elke keer anders uit. Ik zal over een uurtje rapporteren... Heb je nu al genomen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Kwartier geleden, zal nog wel effe duren voor ik iets merk.

Ik vind 25 ug altijd een wat ongemakkelijke dosis, inderdaad wel bodyload, maar geen echte visuals. Wel wat andere beleving van de werkelijkheid. Valt elke keer anderd uit. Ik zal over een uurtje rapporteren... Heb je nu al genomen?
Klik om te vergroten...
Is iets meer nemen dan toch beter? Ik twijfel nog wat over de dosering nog. Ik ben gewoon te “angstig” om nu echt te gaan trippen maar wil wel wat merken. Is dan 2 zegels van 20 nemen (40 dus) beter als 25 ug?
Nee nog niet genomen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik lees toch ook andere verhalen.
Ik wil langzaam aan wennen aan lsd om later echt te gaan trippen. Ontdekken, mezelf begrijpen, mooie dingen zien en bedenken etc. Heb ik al vaker uitgelegd hier.
Ik wil heel langzaam opbouwen en eerst het goed leren kennen voor ik echt ga trippen. Ik ben er al jaren naar toe aan het werken mentaal en wil het mega rustig opbouwen. Welke dosering doe jij bij lsd?
Klik om te vergroten...
Ik heb die berichten niet gelezen , nu snap ik je beter. Fijn dat je het even samenvat.
Welke dosis ik had.. @Mindless Wat was het nou exact? Ik voelde me goed bij die dosis, omdat ik had begrepen dat LSD niet zoals mdma etc werkt..dat je minimaal effect hebt bij een minimale dosis en dit kan uitwerken naar.maximaal. maar nogmaals ik ben niet ervaren.

Maar ik hoop het wel voor je! En inderdaad beter te voorzichtig dan te snel.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
1) Ik ben vandaag met een tikkie kater gevoel wakker geworden, heb ik vaker ondanks dat ik nooit drink. Het heeft met mijn te snelle stofwisseling te maken (vastgestelde aandoening) . Is het dan verstandig om toch de lsd te doen?
Klik om te vergroten...
Ik zou geen volledige trip doen als je je niet optimaal voelt. Een microdosis of een "stevige micro" (20-25ug) kan prima dan.

De Dunne zei:
2) Hoe makkelijk kun je eten tijdens een lage dosis lsd? Ik kan namelijk door mijn stofwisseling niet lang zonder eten zonder slap, hoofdpijn en beroerd te worden. (leuk he, ondergewicht...)
Klik om te vergroten...
Gewoon zoals normaal op een lage dosis. Zelfs op een hoge dosis kan ik geniet van eten.

De Dunne zei:
3) De dosering.. Mij is meermaals 100 ug aanbevolen maar dat is me nu veel te veel. Zelf wilde ik 50 doen maar las hier en op oa Reddit dat 50 ug vaak minder goed valt. Het is te hoog voor een kennismaking/testrun maar te laag echt te trippen. Dus kans op een vervelend gevoel.
Nu las ik op meerdere sites dat 25 ug dan beter is. Je voelt dan wel de lsd maar tript niet echt. Echt trippen ben ik nu NIET aan toe! Mijn plan is dus 25 ug te pakken. 1 hele zegel van 20 en een kwart zegel. Velen zullen dat laag vinden maar ik doseer alle nieuwe drugs altijd extreem laag eerst. Er is altijd nog een volgende keer.
Is dat een goed idee en wat ga ik dan voelen/merken van 25 ug? Kan ik bv naar de supermarkt? Krijg ik energie om bv huishouden te gaan doen? Verbeterd het mijn humeur en worden kleuren mooier? (Oke dit is niet 1 vraag hahahaha)
Klik om te vergroten...
Goed advies. Ik denk dat 100 redelijk ideaal is voor een eerste echte trip. Maar als je je vandaag niet top voelt zou ik dat niet doen. Ga gewoon lekker voor die 25 ug voor een eerste subtiele kennismaking. Heb je trouwens echt zegels van 20ug? Dat is een stuk zwakker dan gemiddeld. (heb zelf ooit zegels van 35 ug gehad)

De Dunne zei:
4) hoe lang zal 25 ug werken? 8-12 uren zeggen ze. Klopt dat echt?
Klik om te vergroten...
Bij zo'n lage dosis hou ik rekening met 8-10 uur... Maar hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je "werken" definieert. Ook bij een MD slaap ik vaak wat moeilijker.

De Dunne zei:
5) wat kan ik doen als ik me om een of andere reden toch ongemakkelijk ga voelen? Ik vind het namelijk best spannend en dat heeft invloed op lsd.
Klik om te vergroten...
Een dosis van 25 ug is echt mild. Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken. Daar zul je echt niet helemaal slecht op gaan. Waarschijnlijk ga je het leuk vinden en zo niet dan is het hoogstens wat ongemakkelijk. Een bad trip ga je er niet van krijgen.

Have fun! @De Dunne ! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."