Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

Wat vragen over lsd gebruik van De Dunne!

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Is iets meer nemen dan toch beter? Ik twijfel nog wat over de dosering nog. Ik ben gewoon te “angstig” om nu echt te gaan trippen maar wil wel wat merken. Is dan 2 zegels van 20 nemen (40 dus) beter als 25 ug?
Nee nog niet genomen.
Klik om te vergroten...
Ik vind 40 beetje een onhandige "tussenvorm". Dan trip je eigenlijk al te hard om nog je normale dagelijkse dingen te kunnen doen maar te weinig om je er volledige in op te laten gaan. Ik vind dat persoonlijk de minst fijne dosering. Ik zou het zelf op een micro dosering houden van 15-25 ug vandaag. Als je je dan een keer helemaal goed voelt kun je voor een echte tripdag gaan met een dosering van 8-100 ug.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij hebben @Purplext @Mindless en ik ongeveer dezelfde mening over de lsd "tussendosering".... Niemand is fan blijkbaar....
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
25mic zal je waarschijnlijk een lichte stimulatie geven. Wat helderder in het hoofd en ik denk ook wel een plezierige kennismaking. Kleuren kunnen meer expliciet zijn, ik vind dat altijd prachtig om te ervaren.

Het is nooit verkeerd om langzaam in de LSD wereld te stappen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Ik heb die berichten niet gelezen , nu snap ik je beter. Fijn dat je het even samenvat.
Welke dosis ik had.. @Mindless Wat was het nou exact? Ik voelde me goed bij die dosis, omdat ik had begrepen dat LSD niet zoals mdma etc werkt..dat je minimaal effect hebt bij een minimale dosis en dit kan uitwerken naar.maximaal. maar nogmaals ik ben niet ervaren.

Maar ik hoop het wel voor je! En inderdaad beter te voorzichtig dan te snel.
Klik om te vergroten...
Je had 100 ug 1P-LSD, maar je nam eerst 2/3 zegel en 1,5 uur later 1/3 zegel bij. Het zou kunnen dat die 1/3 zegel dus niet veel bijgedragen heeft aan de intensiteit van de trip, door de tolerantie die optreedt bij LSD.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Volgens mij hebben @Purplext @Mindless en ik ongeveer dezelfde mening over de lsd "tussendosering".... Niemand is fan blijkbaar....
Klik om te vergroten...
Hier ook geen fan van de "tussendosering".

Of micro, of vol.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Heb je trouwens echt zegels van 20ug? Dat is een stuk zwakker dan gemiddeld. (heb zelf ooit zegels van 35 ug gehad)
Klik om te vergroten...
Volgens de vendor wel. Ik heb het testcentrum gebeld maar zij kwantificeren niet dus moet dat maar aannemen.
Ik denk dat ik voor 20 ug, 1 hele zegel ga dan. Net meer nemen is zo te lezen vervelender als een micro dosering. 40 zal bv minder fijn valen als 20. Ik heb wiet in huis dus als ik voel dat het iets meer mag steek ik een klein jointje op.
Als ik niet kan slapen heb ik nog Etizolam in huis maar ik wil eigenlijk uitzitten om dat ook te leren voelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Tussen 25-75 vind ik persoonlijk niks. Maar als je dan toch iets wilt voelen, neem dan 50 ug...
Klik om te vergroten...
Dit is tegenstrijdig. Je zegt dat russen 25-75 vervelend is maar adviseert toch 50. Is 20 dan niet beter? Echt trippen wil ik ZEKER niet nog.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ik vind 25 ug ook een ongemakkelijke dosering. De bodyload is bij mij een stuk zwaarder dan op een microdosering (~10 ug), maar de echte tripeffecten zetten nog niet echt in, waardoor je vooral kan komen te zitten met die bodyload. Maar... de ene heeft veel meer last van de bodyload dan de ander.

En ik heb ook weleens gehad dat ik op 25 ug wel een heerlijke ervaring had, niet elke keer is dus precies hetzelfde.

Zelf had ik je 75-100 ug aangeraden om kennis te maken met LSD @De Dunne, maar ik snap ook weer heel goed dat je het rustig op wilt bouwen en voor hetzelfde bevalt dat super goed. En anders heb je wat last van die bodyload vandaag, dat is ook niet het eind van de wereld.
Klik om te vergroten...
Ik ben van nature een control freak en ook snel wat angstig met drugs. De 1e keer xtc ging ik heel bad omdat ik mezelf gek zat te maken en mezelf bang maakte. Na een goed gesprek ging ik wel lekker maar dit is even ter vergelijking. Daarom ben ik ook zo voorzichtig. Ik denk dat ik voor 20 ga.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Volgens de vendor wel. Ik heb het testcentrum gebeld maar zij kwantificeren niet dus moet dat maar aannemen.
Ik denk dat ik voor 20 ug, 1 hele zegel ga dan. Net meer nemen is zo te lezen vervelender als een micro dosering. 40 zal bv minder fijn valen als 20. Ik heb wiet in huis dus als ik voel dat het iets meer mag steek ik een klein jointje op.
Als ik niet kan slapen heb ik nog Etizolam in huis maar ik wil eigenlijk uitzitten om dat ook te leren voelen.
Klik om te vergroten...
Gewoon proberen deze 20 :)

En bevalt het, dan zou ik als ik jou was de volgende keer lekker de hele range tussen 20 en 75 ug overslaan en gaan voor 75 tot 100 ug.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik vind 40 beetje een onhandige "tussenvorm". Dan trip je eigenlijk al te hard om nog je normale dagelijkse dingen te kunnen doen maar te weinig om je er volledige in op te laten gaan. Ik vind dat persoonlijk de minst fijne dosering. Ik zou het zelf op een micro dosering houden van 15-25 ug vandaag. Als je je dan een keer helemaal goed voelt kun je voor een echte tripdag gaan met een dosering van 8-100 ug.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het 20 wordt! 1 hele zegel. Ik wil namelijk voelen WAT lsd is zonder van de wereld te raken of bang te worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proxima zei:
25mic zal je waarschijnlijk een lichte stimulatie geven. Wat helderder in het hoofd en ik denk ook wel een plezierige kennismaking. Kleuren kunnen meer expliciet zijn, ik vind dat altijd prachtig om te ervaren.

Het is nooit verkeerd om langzaam in de LSD wereld te stappen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik voor 20 ga!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Gewoon proberen deze 20 :)

En bevalt het, dan zou ik als ik jou was de volgende keer lekker de hele range tussen 20 en 75 ug overslaan en gaan voor 75 tot 100 ug.
Klik om te vergroten...
Dat plan lijkt mij goed! Ik heb in september een paar weken vakantie en zit er aan te denken dan een echte trip te gaan doen. Idd 75-100 ug. Thanks!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Niet te lang wachten meer dan! Is al bijna half twee! :wink:
Klik om te vergroten...
Shit, time flies....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik denk dat ik voor 20 ga!
Klik om te vergroten...
Niet te lang wachten meer dan! Is al bijna half twee! :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe lang na dat ik de zegel in mijn mond heb gedaan ga ik iets voelen/merken?
Ik moet nog naar de super toe eigenlijk. Kan ook morgen maar wil wat lekkere dingetjes halen zoals ijsjes en fruit of zo. Voor tijdens de lsd.

Ik heb alleen Brinta op als ontbijt, meer nog niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Hoe lang na dat ik de zegel in mijn mond heb gedaan ga ik iets voelen/merken?
Ik moet nog naar de super toe eigenlijk. Kan ook morgen maar wil wat lekkere dingetjes halen zoals ijsjes en fruit of zo. Voor tijdens de lsd.

Ik heb alleen Brinta op als ontbijt, meer nog niet.
Klik om te vergroten...
Binnen een uurtje wel. Meestal voel ik het binnen een halfuur wel licht opkomen. Misschien beter even een paar uurtjes afwachten zodat je weet hoe het voelt en dan naar de supermarkt gaan(?)

Of nu snel eerst even naar de supermarkt voordat je het inneemt en het accepteren dat je vannacht wat later kunt slapen waarschijnlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Binnen een uurtje wel. Meestal voel ik het binnen een halfuur wel licht opkomen. Misschien beter even een paar uurtjes afwachten zodat je weet hoe het voelt en dan naar de supermarkt gaan(?)

Of nu snel eerst even naar de supermarkt voordat je het inneemt en het accepteren dat je vannacht wat later kunt slapen waarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik het laatste kies! Ga ik nu ff!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Dit is tegenstrijdig. Je zegt dat russen 25-75 vervelend is maar adviseert toch 50. Is 20 dan niet beter? Echt trippen wil ik ZEKER niet nog.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik je; ik kan je geen bevredigend antwoord geven.
Want tussen 25-75 is wel wat voelen, wat jij wilt, maar niet echt trippen, wat jij wilt.

Alleen geef ik aan dat het een ongemakkelijke dosis is 😂

Ik zit er inmiddels middenin; heb me kapot gezweet om een nieuw protectieglaasje op m'n telefoon te plaatsen, zonder pluisjes en bubbels.... Advies; doe dat niet op 25 ug LSD 🤣

Verder zweterige handjes, opdringerige energie, dus ik ga zo naar buiten en fietsen!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatst had ik met initieel ca 50ug 1p hernieuwde kennismaking en daarna na ca uur na opkomst opgehoogd to ca 70ug (microdots 'flakes' die wat verschillen qua grootte dus de dosering kan wat afwijken + of - ). Had eerder 20ug micro gedaan maar was niet nuchter (post 6APB) en toen niets van gemerkt.

Met de initiële 50ug was ik vooral bezig met 'aarden', mentaal balanceren, loslaten, vrij rationeel (wat "te" maar alleszins handelbaar noch onplezierig) en toen dus wat opgehoogd, iets meer was welkom. (Wat ik overigens niet meer doe de volgende keer met LSD, dosis =dosis, al gaf me dit een mooie bruikbare ervaring van deze 'tipping point' voor mij). Dus werd het een soort tweetraps test/trip zou je kunnen zeggen.

Afhankelijk van wat je onder trippen verstaat was dit voor mij in ieder geval net het omslagpunt; waar ik initieel vooral mentaal meer openstond en gestimuleerd werd (ben na het 'ok ik ben geaard, het is opgekomen' , na de 2 extra dots gaan fietsen), iets andere zintuiglijke waarneming qua intensiteit kleuren en geluid, licht euforisch, naar net op het randje met lichte maar aanwezige visuals, intensere verbinding met mezelf en de natuur op een meer psychedelisch wat dieper niveau voor wat je wat dat betreft meer 'trippen' kunt noemen. Vergelijkbaar met een medium/lichte paddotrip, maar dan zonder het vergiftigingsproces. Plezierig, prachtig, zeker handelbaar en met een stuk van de magic. Misschien heb je hier iets aan in je overwegingen.

Nogmaals, veel plezier in ieder geval, ik ben benieuwd naar jouw ervaring :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Purplext zei:
Daarom zei ik je; ik kan je geen bevredigend antwoord geven.
Want tussen 25-75 is wel wat voelen, wat jij wilt, maar niet echt trippen, wat jij wilt.

Alleen geef ik aan dat het een ongemakkelijke dosis is 😂

Ik zit er inmiddels middenin; heb me kapot gezweet om een nieuw protectieglaasje op m'n telefoon te plaatsen, zonder pluisjes en bubbels.... Advies; doe dat niet op 25 ug LSD 🤣

Verder zweterige handjes, opdringerige energie, dus ik ga zo naar buiten en fietsen!
Klik om te vergroten...
Succes en veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."