#1
Enige wat je bij psychedelica zou moeten willen mixen naar mijn mening is wiet maar zeker geen gaba middelen, remmen de trip alleen maar af!
GHB, Phenibut etc. dempen het trippy effect van psychedelica?Enige wat je bij psychedelica zou moeten willen mixen naar mijn mening is wiet maar zeker geen gaba middelen, remmen de trip alleen maar af!
Nog maar een aantal keren GHB gedaan, maar ik moet zeggen dat GHB totaal niet was wat ik ervan verwachtte. Het is meer een versterker van de huidige mindstate (voor mij althans), wel op een heel andere manier dan bijvoorbeeld LSD dat doet. Ik heb me er heel erg geil op gevoeld, heel erg verliefd, heel erg empathisch, heel erg filosofisch, heel erg spiritueel, enzovoort... GHB was een grote verrassing voor me.Waarom GHB? Met LSD vind ik alles dat nep of chemisch is echt verschrikkelijk...
Jaa die dempen alle hersenactiviteitGHB, Phenibut etc. dempen het trippy effect van psychedelica?
Ah, klinkt dan i.d.d. logisch. Ik gooi wel eens Phenibut in de mix maar als ik nadruk wil hebben op trippyness kan ik dat beter niet doen dus.... Heb 1x op Phenibut en 2C-C wel alsnog leuke visuals gehad e.d. , trouwens, maar zal de vergelijking eens maken zonder.Jaa die dempen alle hersenactiviteit
Dat is toch compleet dosering afhankelijk...Jaa die dempen alle hersenactiviteit
Klopt maar het is de enige werking wat gaba heeft dus inderdaad dosis afhankelijk hoe sterk je je centrale zenuwstelsel demptDat is toch compleet dosering afhankelijk...
Nou ik voelde me op goed afgemeten doseringen soms fijn én niet beperkt in mijn denken, juist gestimuleerd.Klopt maar het is de enige werking wat gaba heeft dus inderdaad dosis afhankelijk hoe sterk je je centrale zenuwstelsel dempt
Dat kan hoor want gaba zorgt ervoor dat de overprikkelde activiteiten in je brein geremt worden waardoor je je juist meer gefocust voelt in plaats van moe van overprikkeling, drugs die op gaba inwerken zorgen er natuurlijk voor dat je hersenen onnatuurlijk sterk gedempt worden maar met een lage dosering is dit daardoor minder overheersendNou ik voelde me op goed afgemeten doseringen soms fijn én niet beperkt in mijn denken, juist gestimuleerd.
Ja het klopt ook wel dat ik vaak wat overprikkelt ben. Ik heb ook duidelijk meer baat bij downers dan uppers.Dat kan hoor want gaba zorgt ervoor dat de overprikkelde activiteiten in je brein geremt worden waardoor je je juist meer gefocust voelt in plaats van moe van overprikkeling, drugs die op gaba inwerken zorgen er natuurlijk voor dat je hersenen onnatuurlijk sterk gedempt worden maar met een lage dosering is dit daardoor minder overheersend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."