Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD doen en gelijk alleen

Eerste keer LSD doen en gelijk alleen

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is je historie van middelengebruik? Wat is je intentie om te trippen? Wat voor persoonlijkheid heb je?

Dat zijn wel belangrijke dingen om in ogenschouw te nemen bij een antwoord hierop. In principe kan het, maar het is geen goed idee voor iedereen om dit zomaar te doen. Het beste is om de eerste keer toch een tripbuddy of tripsitter te hebben, maar als dat écht geen mogelijkheid is...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet nog niet hoe je gaat reageren op de LSD. Daarom lijkt het me niet verstandig om dat gelijk in je eentje te doen. Als je in paniek raakt, of als je last van ernstige wanen krijgt, dan is er niemand die jouw reacties in de hand kan houden.
R
RatataLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer je met psychedelica gaat knoeien, is het handig om eerst een soort van frame-work te hebben, waarop je je ervaring kan baseren. Een soort van theoretische achtergrond die de basis vormt voor het interpreteren van je ervaring. Het middel heeft het potentieel om heel je realiteit op zijn kop te zetten, en je achter te laten met een existentiële depressie. Niet dat ik pessimistisch wil doen, of angst in je wil blazen. Wil gewoon zeggen dat het belangrijk is om te weten wat er kan gebeuren. Je 'ik' die het ervaart, maakt snel verkeerde conclusies over de ervaring en plaatst het al snel in een verkeerd kader waardoor er verwarrende gedachten, en negatieve emoties kunnen opkomen. Als je je goed inleest kan het naar mijn weten wel. Wel laag beginnen om gewoon eens te kijken wat het te bieden heeft. 100UG. En dan kan je opwerken naar een hogere dosis en je laten onderdompelen in een wereld waar mooie realisaties jou te wachten staan. Als je gewoon eens benieuwd bent, en je meer tript voor de veranderde perceptie van zicht bijvoorbeeld, das ook mooi. Dan zou ik wel niet een te hoge dosis nemen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ratata zei:
Als je je goed inleest kan het naar mijn weten wel. Wel laag beginnen om gewoon eens te kijken wat het te bieden heeft. 100UG.
Klik om te vergroten...

Mee eens is niet al te heftig maar toch wel een trip.
m
mark1201Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

ik heb LSD gekocht en ben van plan om volgend weekend te doen. ik heb alleen geen vrienden die het ook willen doen. is het echt heel erg om eerste keer alleen doen. tips?
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb (nog) geen ervaring met LSD, maar volgens mij is 100 mcg best wel heftig voor een newbie.

Dat gezegd hebbende, mijn eerste truffeltrip was ook solo. En zéér goed bevallen :wink:

Ben zelf van plan om eens 25 mcg 1p-LSD te doen in de zeer nabije toekomst.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkie2 zei:
Heb (nog) geen ervaring met LSD, maar volgens mij is 100 mcg best wel heftig voor een newbie.
Klik om te vergroten...

Ik vind als je minder dan 100 doet dat je er niet lekker in komt.
Wel die bodyload maar geen echte trip.
Vind 75ug wat ik had gedaan op 2cb lijken.
V
VaagLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Ik vind als je minder dan 100 doet dat je er niet lekker in komt.
Wel die bodyload maar geen echte trip.
Vind 75ug wat ik had gedaan op 2cb lijken.
Klik om te vergroten...

effe een vraag op dit bericht met 2cb had ik altijd een gevoel van misselijkheid of mezelf lichamelijk ongemakkelijk voelen heb me al wel redelijk ingelezen wat lsd betreft en wil het ook graag eens proberen maar over misselijkheid hzb ik bij trip middelen nog niet gelezen krijg je van lsd ook zo'n misselijk of ongemakkelijk gevoel? want mijn vriende zeggen als ik 2cb maar niets vind omwille van de misselijkheid dat ik geen andere tripmiddelen in het algemeem moet proberen


is dit zo
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit kan je doen, maar het is natuurlijk veiliger om mensen om je heen te hebben die toezicht kunnen houden op de situatie. Ik heb het zelf ook alleen gedaan. Eerst een allergietest. Daarna 60 µg. Daarna 100 µg. En als laatste een keer 150 µg. Ik heb gezorgd voor een veilige omgeving waar ik niet gestoord kon worden. 100 µg was intens maar goed te handelen. 150 µg vond ik persoonlijk veel te sterk. Probeer je dosering dus niet te hoog te maken. Zorg er ook voor dat je niet gestoord kan worden door telefoontjes of dringende zaken die je trip kunnen verstoren. Wees erop voorbereid dat de mogelijkheid bestaat dat er dingen naar boven komen waar je op dat moment niet op voorbereid bent, of dingen die in je onderbewustzijn spelen en door de trip naar buiten komen. Zolang de dosering niet te hoog is verwacht ik weinig problemen. Maar ik raad wel aan in elk geval iemand achter de hand te hebben voor als het teveel wordt. Het lijkt me heel onprettig om trippend op LSD naar de eerste hulp te moeten.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt het wss inmiddels al lang gedaan met of zonder iemand. Maar ik heb mijn eerste keer LSD ook helemaal alleen gedaan 150ug. Op mijn kamer. Had ook nog nooit een ander tripmiddel gebruikt. Vond het super cool voor de eerste 3/4 uur ik hield mezelf wel bezig met alles wat bewoog en wat ik kon laten bewegen maar na 6/7 uur had ik alles wel gezien en wilde ik eigk gewoon slapen maar dat was onmogelijk. En vanaf dat moment ging de tijd nog langzamer dan het al ging en is de trip meer irritant dan dat ie leuk is. En het nare aan LSD is dat je na 6 uur pas net over de helft bent. Als je in je 1tje gaat trippen raad ik eerder truffels of 2cb aan want dat duurt een stuk korter en is ook wat minder heftig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."