Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer je met psychedelica gaat knoeien, is het handig om eerst een soort van frame-work te hebben, waarop je je ervaring kan baseren. Een soort van theoretische achtergrond die de basis vormt voor het interpreteren van je ervaring. Het middel heeft het potentieel om heel je realiteit op zijn kop te zetten, en je achter te laten met een existentiële depressie. Niet dat ik pessimistisch wil doen, of angst in je wil blazen. Wil gewoon zeggen dat het belangrijk is om te weten wat er kan gebeuren. Je 'ik' die het ervaart, maakt snel verkeerde conclusies over de ervaring en plaatst het al snel in een verkeerd kader waardoor er verwarrende gedachten, en negatieve emoties kunnen opkomen. Als je je goed inleest kan het naar mijn weten wel. Wel laag beginnen om gewoon eens te kijken wat het te bieden heeft. 100UG. En dan kan je opwerken naar een hogere dosis en je laten onderdompelen in een wereld waar mooie realisaties jou te wachten staan. Als je gewoon eens benieuwd bent, en je meer tript voor de veranderde perceptie van zicht bijvoorbeeld, das ook mooi. Dan zou ik wel niet een te hoge dosis nemen."
"Ik denk dat als je intentie is om verbetering te zien van je sociale angst, en andere psychologische problematiek, dat je beter geen MDMA gebruikt bij je LSD. Bij mij brengt MDMA mijn aandacht meestal voor een groot stuk naar buiten, en ook als ik dit combineer met psychedelica. Ik denk dat als je enkel LSD gaat gebruiken, ja automatisch wel in een contemplatieve staat terecht komt, waar je oude wonden, die aan de basis liggen van je problematiek, automatisch naar boven zullen komen voor verwerking. Ik denk persoonlijk dat MDMA niet veel meerwaarde gaat bieden in jouw geval. Je kan het altijd wel proberen en kijken of het toch meerwaarde biedt voor je, maar dan zou ik wel eerst goed vertrouwt zijn met beide stofjes. Innerlijke realisaties en verwerking zijn onvermijdelijk. De psychologische problematiek die je ervaart in het heden heeft meestal zijn basis in al het vuilnis dat het onderbewustzijn van je psyche heeft verzameld gedurende je hele leven. Kindertijd hierin het meest bepalend. Als je een gevoelige persoonlijkheid had als kind, zal je eerder vatbaar zijn geweest voor zulke conditionering dat heeft geleid dat jij sociaal angstig bent geworden. Psychedelica alleen zal je wel laten zien wat je moet zien om verbetering te krijgen. Vertrouw het proces en laat komen wat komt. Voel het, accepteer het, en laat los, en dan volgt integratie."
"Vind phenibut + wiet nog wel lekker."