#1
Ja, okay, ik zat dus in de Droomvlucht vandaag en dacht, hoe vet zou dit zijn als je in je comedown van acid zou zitten. Ik denk te heftig in de peak (nog even los van het feit dat onder de mensen zijn niet aan te raden is 😬) maar zo 4 uur na intake, als wij doorgaans toe zijn aan een wandeling, dan lijkt me de Droomvlucht of Symbolica briljant.
het zal wel bij fantaseren blijven, of zijn er mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken? En wat zou er gebeuren als je in de Baron zou stappen? Thoughts?
het zal wel bij fantaseren blijven, of zijn er mensen die de stoute schoenen hebben aangetrokken? En wat zou er gebeuren als je in de Baron zou stappen? Thoughts?