Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD in de Efteling

LSD in de Efteling

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind de Efteling echt niet geschikt om in te trippen. Tuurlijk, ik heb het ook wel eens gedaan voor de bucketlist. Maar eigenlijk slaat het nergens op. Het is daar hartstikke druk, vooral met kinderen en gezinnen. De sfeer is dus niet echt bevorderlijk voor de trip. Je kan al snel last krijgen van een soort paranoรฏde gedachten. En laten we eerlijk zijn: al die andere bezoekers zitten ook echt niet te wachten op trippende mensen.

Ja de droomvlucht is vet. Maar het duurt ook maar iets van 1,5 minuut (of nog minder) en voordat je daar bent duurt ook wel even. Echt waard is het dus allemaal niet. Dus ik zou zeggen: laat het vooral bij een leuk idee.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel is truffels genomen in het tiekkiebad in duinrel of hoe je dat ook noemt. Grootste zwemparadijs van NL de meeste mensen kennen t vast wel, en ook nog ff in duinrel zelf in wat attracties geweest. En op de terugweh in de auto een dikke blow gerookt (ik Reed niet zelf) Was een super trippy ervaring!! ๐Ÿค—๐Ÿ˜‡ Aanrader
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ik heb wel is truffels genomen in het tiekkiebad in duinrel of hoe je dat ook noemt. Grootste zwemparadijs van NL de meeste mensen kennen t vast wel, en ook nog ff in duinrel zelf in wat attracties geweest. En op de terugweh in de auto een dikke blow gerookt (ik Reed niet zelf) Was een super trippy ervaring!! ๐Ÿค—๐Ÿ˜‡ Aanrader
Klik om te vergroten...
DUINEREL JA DUINEREL
DAAR KIKKER JE VAN OP
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
DUINEREL JA DUINEREL
DAAR KIKKER JE VAN OP
Klik om te vergroten...
kwak kwak
was je vergeten
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer LSD was in de dierentuin en dat was besssssst intens ๐Ÿ˜‚ Wel een hele leuke ervaring maar constant in het bijzijn van nuchtere mensen vond ik niet prettig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."