#1
Ik vind de Efteling echt niet geschikt om in te trippen. Tuurlijk, ik heb het ook wel eens gedaan voor de bucketlist. Maar eigenlijk slaat het nergens op. Het is daar hartstikke druk, vooral met kinderen en gezinnen. De sfeer is dus niet echt bevorderlijk voor de trip. Je kan al snel last krijgen van een soort paranoรฏde gedachten. En laten we eerlijk zijn: al die andere bezoekers zitten ook echt niet te wachten op trippende mensen.
Ja de droomvlucht is vet. Maar het duurt ook maar iets van 1,5 minuut (of nog minder) en voordat je daar bent duurt ook wel even. Echt waard is het dus allemaal niet. Dus ik zou zeggen: laat het vooral bij een leuk idee.
Ja de droomvlucht is vet. Maar het duurt ook maar iets van 1,5 minuut (of nog minder) en voordat je daar bent duurt ook wel even. Echt waard is het dus allemaal niet. Dus ik zou zeggen: laat het vooral bij een leuk idee.