#1
Blowen of drinken is niet heel gek als 17 jarige nee. Maar op je 17e Afspreken met vreemden om LSD te doen is dat echter wel in mijn beleving. Besef hoe kwetsbaar je bent op die leeftijd als meisje/vrouw onder invloed van LSD met een vreemd persoon. Je ouders schrikken zich dood als ze dit zouden weten. Sowieso trippen doe je met mensen die je kent en vertrouwt. (Of alleen) Niet met vreemden.