Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrienden vinden om mee te trippen

vrienden vinden om mee te trippen

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blowen of drinken is niet heel gek als 17 jarige nee. Maar op je 17e Afspreken met vreemden om LSD te doen is dat echter wel in mijn beleving. Besef hoe kwetsbaar je bent op die leeftijd als meisje/vrouw onder invloed van LSD met een vreemd persoon. Je ouders schrikken zich dood als ze dit zouden weten. Sowieso trippen doe je met mensen die je kent en vertrouwt. (Of alleen) Niet met vreemden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheRealKoekert zei:
Blowen of drinken is niet heel gek als 17 jarige nee. Maar op je 17e Afspreken met vreemden om LSD te doen is dat echter wel in mijn beleving. Besef hoe kwetsbaar je bent op die leeftijd als meisje/vrouw onder invloed van LSD met een vreemd persoon. Je ouders schrikken zich dood als ze dit zouden weten. Sowieso trippen doe je met mensen die je kent en vertrouwt. Niet met vreemden.
Klik om te vergroten...

Daar waren mensen ook veel makkelijker in. Meestal ging het ook wel goed.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
isa1055 zei:
geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten.
Klik om te vergroten...
Oh, ja, in zo'n setting zou ik me ook niet vermaken.
Ik kan wel aanraden om eerst een keer gewoon met mensen te chillen voordat je met ze gaat trippen. Anders zit je straks vast in een groepje mensen waar je je echt he-le-maal niet lekker bij voelt maar je moet nog je trip uitzitten.

Ik denk dat ook veel mensen op Drugsforum best oud zijn. De gemiddelde leeftijd is lastig te pollen, maar het gaat wel snel richting de 30-40 jaar zeg maar. Of dit de beste plek is om een trip-match te vinden weet ik daarom niet :wink:

Daarbij is gebruik van psychedelica best verborgen. Maar als je er openlijk over praat dan kom je er al snel achter dat wel meer mensen dat soms doen. Ik ben soms ook verrast door wie er toch nog wel eens paddo's blijkt te hebben uitgeprobeerd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
isa1055 zei:
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
Klik om te vergroten...
Ik zou in ieder geval aanraden om nog een klein beetje extra geduld te hebben. Het volgende juiste tripmoment komt er echt wel weer aan! De ervaring is zóveel fijner als je een goede setting hebt. Dat is wel het wachten waard. Bij psychedelica is het sowieso de kunst om tot op het allerlaatste moment bereid te zijn om de trip te cancellen als er iets toch net niet lekker is in de set + setting.

Soms ben ik zelf ook een half jaar aan het wachten / zoeken voor een juist moment. Ik heb zelfs een keer twee jaar lang met een vriend geprobeerd om een trip met hem te organiseren wat steeds niet lukte vanwege zijn drukke schema. Maar uiteindelijk is het gelukt en toen was het een topdag!

Psychedelica vergen gewoon een goede planning. Je hebt zelf al gemerkt wat er kan gebeuren als je spontaan zomaar psychedelica neemt; dat is niet zo leuk. Een trip plannen is dus iets wat tijd nodig heeft.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
isa1055 zei:
17 jij?
Klik om te vergroten...
23
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het wel met DF'ers LSD genomen, maar eerst een meeten en kijken of er wel een klik is. Ruim 10DF'ers hebben voor het eerst met mij LSD genomen. Ook vrienden gemaakt. Sommige zie ik nog andere zijn weg van DF.

Maar om elkaar op zen minst beetje te kennen is fijn denk aan muziek of trippingfilm , eten / fruit etc.

Veel plezier, je mag altijd een PB sturen.
Peace ✌️ ☮️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Misschien dertig jaar geleden.

Zou nu opa vragen.
Klik om te vergroten...

Dat kan ook natuurlijk. :nerd:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ik zou in ieder geval aanraden om nog een klein beetje extra geduld te hebben. Het volgende juiste tripmoment komt er echt wel weer aan! De ervaring is zóveel fijner als je een goede setting hebt. Dat is wel het wachten waard. Bij psychedelica is het sowieso de kunst om tot op het allerlaatste moment bereid te zijn om de trip te cancellen als er iets toch net niet lekker is in de set + setting.

Soms ben ik zelf ook een half jaar aan het wachten / zoeken voor een juist moment. Ik heb zelfs een keer twee jaar lang met een vriend geprobeerd om een trip met hem te organiseren wat steeds niet lukte vanwege zijn drukke schema. Maar uiteindelijk is het gelukt en toen was het een topdag!

Psychedelica vergen gewoon een goede planning. Je hebt zelf al gemerkt wat er kan gebeuren als je spontaan zomaar psychedelica neemt; dat is niet zo leuk. Een trip plannen is dus iets wat tijd nodig heeft.
Klik om te vergroten...
Als je zo oud bent als isa1055 duurt volgende week donderdag ongeveer even lang als die twee jaar van je vriend op zijn leeftijd.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Je kunt je ouders er beter niet bij hebben, denk ik.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik niet. Misschien verzamelt pa wel speciale postzegels. :thinking:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
Dat weet ik niet. Misschien verzamelt pa wel speciale postzegels. :thinking:
Klik om te vergroten...
Misschien dertig jaar geleden.

Zou nu opa vragen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Heb het wel met DF'ers LSD genomen, maar eerst een meeten en kijken of er wel een klik is. Ruim 10DF'ers hebben voor het eerst met mij LSD genomen. Ook vrienden gemaakt. Sommige zie ik nog andere zijn weg van DF.

Maar om elkaar op zen minst beetje te kennen is fijn denk aan muziek of trippingfilm , eten / fruit etc.

Veel plezier, je mag altijd een PB sturen.
Peace ✌️ ☮️
Klik om te vergroten...
Ben jij een soort lsd guru en coach?:wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin zei:
Ben jij een soort lsd guru en coach?:wink:
Klik om te vergroten...
Heb inmiddels circa 12 jaar elke 3 weken/ volle maan getript grotendeels LSD. Aardig vaak ja 🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Als je zo oud bent als isa1055 duurt volgende week donderdag ongeveer even lang als die twee jaar van je vriend op zijn leeftijd.
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik me van bewust, vandaar dat ik het voorbeeld nog eens vertel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
De gemiddelde leeftijd is lastig te pollen, maar het gaat wel snel richting de 30-40 jaar zeg maar.
Klik om te vergroten...
Ik dacht zelf meer aan 20-30, maar we zullen het nooit weten.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik dacht zelf meer aan 20-30, maar we zullen het nooit weten.
Klik om te vergroten...
klopt, original poster is 17 en ben 43 dus samen 60 is gemiddeld 30... Het valt nog net binnen je gemiddelde :) Maar ok, 17, betekent dat ik over 2,5 jaar met mijn dochter kan gaan trippen, yep ik word oud en zij snel ouder.

Maar goed on topic, ik zou ook niet zomaar met iemand gaan trippen. Even een hapje, drankje doen op voorhand om te kijken of er een bepaalde klik zou ook mijn voorkeur hebben alvorens lekker te gaan zweven met elkaar in een mogelijk voor je totaal onbekende omgeving
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
ik vind alleen juist leuker tbh en wats jou leeftijd dan
Klik om te vergroten...
17 jij?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hoihoi :) ik heb al een paar x lsd gedaan, met een vriendin en ook alleen. ik zoek vrienden om het mee te doen omdat het alleen best saai is. stuur maar een prive bericht als je geintresseerd bent graag mensen onder de 19.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
isa1055 zei:
hoihoi :) ik heb al een paar x lsd gedaan, met een vriendin en ook alleen. ik zoek vrienden om het mee te doen omdat het alleen best saai is. stuur maar een prive bericht als je geintresseerd bent graag mensen onder de 19.
Klik om te vergroten...
Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
isa1055 zei:
hoihoi :) ik heb al een paar x lsd gedaan, met een vriendin en ook alleen. ik zoek vrienden om het mee te doen omdat het alleen best saai is. stuur maar een prive bericht als je geintresseerd bent graag mensen onder de 19.
Klik om te vergroten...
Als je geboren bent in 1055 dan ben je wel een beetje oud voor mij
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
Klik om te vergroten...
Die, en mogelijkerwijs tegelijkertijd met mensen die het eerder gedaan hebben.

Is het van de dealer of van de vendor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."