Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrienden vinden om mee te trippen

vrienden vinden om mee te trippen

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
Klik om te vergroten...
Die, en mogelijkerwijs tegelijkertijd met mensen die het eerder gedaan hebben.

Is het van de dealer of van de vendor?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Als je geboren bent in 1055 dan ben je wel een beetje oud voor mij
Klik om te vergroten...
haha :tearsofjoy: is gewoon een random getal die ik altijd gebruik niet mijn geboortejaar
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
Klik om te vergroten...
klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind alleen juist leuker tbh en wats jou leeftijd dan
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
isa1055 zei:
klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen.
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?
Klik om te vergroten...
als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
isa1055 zei:
als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/
Klik om te vergroten...
Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.

Had je al LSD?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.

Had je al LSD?
Klik om te vergroten...
ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
isa1055 zei:
ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen
Klik om te vergroten...
Wanneer wilde je het doen, waar en met wie?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Wanneer wilde je het doen, waar en met wie?
Klik om te vergroten...
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou dit vooral niet doen met iemand die je niet kent, dit lijkt me vragen om problemen. Je weet helemaal niet hoe je reageert op dat spul met een onbekend persoon erbij, tevens weet je ook helemaal niet of je de persoon kan vertrouwen. Vrienden zoeken op een drugsforum is nogal ambitieus. :)

Trippen op zo'n jonge leeftijd kan extra heavy zijn. Als ik jou was zou ik hier rond mijn 23e pas aan gaan denken, ondanks dat je al wat ervaring hebt. Mocht je het toch doen: take care, en succes!
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#13
TheRealKoekert zei:
LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden.
Klik om te vergroten...
geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
isa1055 zei:
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
Klik om te vergroten...
Je kunt je ouders er beter niet bij hebben, denk ik.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent 17. Ik neem aan dat je nog thuis woont. En daar heb je stiekem snachts LSD gedaan? Er zijn veel betere omstandigheden om LSD te doen. Ten eerste ben je vrij jong voor zo een heftig tripmiddel. Je mag nog niet eens blowen of drinken eigenlijk. Al zou dat beter bij je leeftijd passen. Wacht gewoon tot je 20+ bent (of nog ouder) met dit soort dingen. En ga al helemaal niet afspreken met vreemden om LSD te doen. Genoeg rare mensen op deze wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."