#1
Die, en mogelijkerwijs tegelijkertijd met mensen die het eerder gedaan hebben.Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
Is het van de dealer of van de vendor?
Die, en mogelijkerwijs tegelijkertijd met mensen die het eerder gedaan hebben.Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
hahaAls je geboren bent in 1055 dan ben je wel een beetje oud voor mij
klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen.Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt.
Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen.
als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?
Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/
ja heb ik al alleen niemand om het mee te doenOp zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.
Had je al LSD?
Wanneer wilde je het doen, waar en met wie?ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnenWanneer wilde je het doen, waar en met wie?
geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten.LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden.
Je kunt je ouders er beter niet bij hebben, denk ik.ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."