Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mitchieee zei: ik vind alleen juist leuker tbh en wats jou leeftijd dan Klik om te vergroten... 17 jij?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Nooit geloven wat welke dealer ook zegt en zou in het vervolg gewoon de boel laten testen. Je had ook een uurtje of 2 kunnen wachten, zodat je maag wat leger was. Dus je hebt nu een halve en een hele pil op of 2x een halve? Zal wel aardig gaan inslaan dan Klik om te vergroten... ik wist niet dat je geen xtc kon slikken op een volle maag, de laatste keer deed ik het op een hele lege maag en het voelde een beetje raar en niet al te fijn dus ik dacht ik probeer het op een volle maag. ik denk ook niet dat het gaat werken sinds mijn pupillen ook niet groter worden en ik niet echt meer iets voel en ik heb het 2,5 uur geleden al geslikt. ik heb nu een hele pil op."
"Snuffelaar zei: Zijn ze hard gedrukt? Moeilijk te breken? Zoja wens ik je heel veel sterkte met de tweede. Zorg dat je nirt oververhit en drink voldoende maar niet teveel. Half glas Aquarius per uur. Klik om te vergroten... ze waren echt makkelijk te breken ik hoefde niet eens kracht te zetten"
"hoihoi ik heb al een paar x lsd gedaan, met een vriendin en ook alleen. ik zoek vrienden om het mee te doen omdat het alleen best saai is. stuur maar een prive bericht als je geintresseerd bent graag mensen onder de 19."
"Neo-Shulginist zei: Als je geboren bent in 1055 dan ben je wel een beetje oud voor mij Klik om te vergroten... haha is gewoon een random getal die ik altijd gebruik niet mijn geboortejaar"
"Mevrouw Pløp zei: Drugs kun je beter samen doen met mensen die je beter kent en die je vertrouwt. Klik om te vergroten... klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen."
"Casrus zei: Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter? Klik om te vergroten... als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/"
"Casrus zei: Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven. Had je al LSD? Klik om te vergroten... ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen"
"Casrus zei: Wanneer wilde je het doen, waar en met wie? Klik om te vergroten... ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen"
"TheRealKoekert zei: LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden. Klik om te vergroten... geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten."