Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrienden vinden om mee te trippen

vrienden vinden om mee te trippen

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mitchieee zei:
ik vind alleen juist leuker tbh en wats jou leeftijd dan
Klik om te vergroten...
17 jij?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
isa1055 zei:
klopt, maar ik wil echt mensen vinden die dit ook doen en het leuk vinden. ik ken namelijk niemand die het doet en ik wil het niet meer alleen doen.
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Misschien kunnen jullie met een groepje trippen -van drie bijvoorbeeld- en een persoon blijft dan nuchter als tripsitter?
Klik om te vergroten...
als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
isa1055 zei:
als ik iemand kende die het deed dan zou dat echt geweldig zijn:/
Klik om te vergroten...
Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.

Had je al LSD?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Op zich zou iemand zonder ervaring het kunnen doen, als zij/hij/etc. maar nuchter blijft, zich goed inleest en eventueel de mogelijkheid heeft om online te blijven.

Had je al LSD?
Klik om te vergroten...
ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
isa1055 zei:
ja heb ik al alleen niemand om het mee te doen
Klik om te vergroten...
Wanneer wilde je het doen, waar en met wie?
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Wanneer wilde je het doen, waar en met wie?
Klik om te vergroten...
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou dit vooral niet doen met iemand die je niet kent, dit lijkt me vragen om problemen. Je weet helemaal niet hoe je reageert op dat spul met een onbekend persoon erbij, tevens weet je ook helemaal niet of je de persoon kan vertrouwen. Vrienden zoeken op een drugsforum is nogal ambitieus. :)

Trippen op zo'n jonge leeftijd kan extra heavy zijn. Als ik jou was zou ik hier rond mijn 23e pas aan gaan denken, ondanks dat je al wat ervaring hebt. Mocht je het toch doen: take care, en succes!
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TheRealKoekert zei:
LSD saai in je eentje? Ik doe het denk ik het liefst alleen. Lekker op bed liggen. Je favoriete muziek aan. Ogen dicht en genieten van de CEV. Geen behoefte om te praten of rekening te houden met andere mensen. Lekker je eigen ding doen. Helemaal opgaan in de muziek. Ik vermaak mij wel alleen met LSD. Snap de behoefte ook niet om het met anderen te doen. En dan nog wel met vreemden.
Klik om te vergroten...
geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
isa1055 zei:
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
Klik om te vergroten...
Je kunt je ouders er beter niet bij hebben, denk ik.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent 17. Ik neem aan dat je nog thuis woont. En daar heb je stiekem snachts LSD gedaan? Er zijn veel betere omstandigheden om LSD te doen. Ten eerste ben je vrij jong voor zo een heftig tripmiddel. Je mag nog niet eens blowen of drinken eigenlijk. Al zou dat beter bij je leeftijd passen. Wacht gewoon tot je 20+ bent (of nog ouder) met dit soort dingen. En ga al helemaal niet afspreken met vreemden om LSD te doen. Genoeg rare mensen op deze wereld.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
TheRealKoekert zei:
Je bent 17. Ik neem aan dat je nog thuis woont. En daar heb je stiekem snachts LSD gedaan? Er zijn veel betere omstandigheden om LSD te doen. Ten eerste ben je vrij jong voor zo een heftig tripmiddel. Je mag nog niet eens blowen of drinken eigenlijk. Al zou dat beter bij je leeftijd passen. Wacht gewoon tot je 20+ bent (of nog ouder) met dit soort dingen. En ga al helemaal niet afspreken met vreemden om LSD te doen. Genoeg rare mensen op deze wereld.
Klik om te vergroten...
In de jaren negentig deden we dit soort dingen op jouw leeftijd en jonger. Met 16 mocht je naar de bar, en als je er zo oud uitzag en niet heel kinderlijk deed kon je er ook al jonger heen.

Tijdens tussenuren verdwenen scholieren bij ons naar de bar of naar de koffieshop.

Ben naar twee tienerfeesten in bars geweest (een moest ik naderhand verlaten omdat ik teveel had gezopen) en een keer hebben mijn ouders me dronken opgehaald bij een feestje... en niks gezegd.

Nou wil ik niet zeggen dat het per se verstandig is. Maar overal zitten tegenwoordig lieden die je van alles lopen te verbieden ´omdat ze het beste met je voor hebben´. Moet je daar altijd maar aan mee doen?

Voor die LSD moet je tijd en ruimte vrijmaken. Zorg dat je ergens bent waar je niet gestoord kunt worden door vreemden, of erger nog, bekenden die geen weet hebben van jouw trip.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blowen of drinken is niet heel gek als 17 jarige nee. Maar op je 17e Afspreken met vreemden om LSD te doen is dat echter wel in mijn beleving. Besef hoe kwetsbaar je bent op die leeftijd als meisje/vrouw onder invloed van LSD met een vreemd persoon. Je ouders schrikken zich dood als ze dit zouden weten. Sowieso trippen doe je met mensen die je kent en vertrouwt. (Of alleen) Niet met vreemden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheRealKoekert zei:
Blowen of drinken is niet heel gek als 17 jarige nee. Maar op je 17e Afspreken met vreemden om LSD te doen is dat echter wel in mijn beleving. Besef hoe kwetsbaar je bent op die leeftijd als meisje/vrouw onder invloed van LSD met een vreemd persoon. Je ouders schrikken zich dood als ze dit zouden weten. Sowieso trippen doe je met mensen die je kent en vertrouwt. Niet met vreemden.
Klik om te vergroten...

Daar waren mensen ook veel makkelijker in. Meestal ging het ook wel goed.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
isa1055 zei:
geen idee ik heb het alleen 's nachts gedaan in mn kamer, ik kon op niet veel trippen dus ik ga het denk ik nog overdag proberen. ik vond het gewoon echt kut dat gevoel die je krijgt op je piek als je alleen tript want ik voel me dan echt niet echt en dan moet ik erover praten.
Klik om te vergroten...
Oh, ja, in zo'n setting zou ik me ook niet vermaken.
Ik kan wel aanraden om eerst een keer gewoon met mensen te chillen voordat je met ze gaat trippen. Anders zit je straks vast in een groepje mensen waar je je echt he-le-maal niet lekker bij voelt maar je moet nog je trip uitzitten.

Ik denk dat ook veel mensen op Drugsforum best oud zijn. De gemiddelde leeftijd is lastig te pollen, maar het gaat wel snel richting de 30-40 jaar zeg maar. Of dit de beste plek is om een trip-match te vinden weet ik daarom niet :wink:

Daarbij is gebruik van psychedelica best verborgen. Maar als je er openlijk over praat dan kom je er al snel achter dat wel meer mensen dat soms doen. Ik ben soms ook verrast door wie er toch nog wel eens paddo's blijkt te hebben uitgeprobeerd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
isa1055 zei:
ik heb volgende week vakantie dus dan zou het wel kunnen, en geen idee waar maar het zou wss wel bij mij kunnen
Klik om te vergroten...
Ik zou in ieder geval aanraden om nog een klein beetje extra geduld te hebben. Het volgende juiste tripmoment komt er echt wel weer aan! De ervaring is zóveel fijner als je een goede setting hebt. Dat is wel het wachten waard. Bij psychedelica is het sowieso de kunst om tot op het allerlaatste moment bereid te zijn om de trip te cancellen als er iets toch net niet lekker is in de set + setting.

Soms ben ik zelf ook een half jaar aan het wachten / zoeken voor een juist moment. Ik heb zelfs een keer twee jaar lang met een vriend geprobeerd om een trip met hem te organiseren wat steeds niet lukte vanwege zijn drukke schema. Maar uiteindelijk is het gelukt en toen was het een topdag!

Psychedelica vergen gewoon een goede planning. Je hebt zelf al gemerkt wat er kan gebeuren als je spontaan zomaar psychedelica neemt; dat is niet zo leuk. Een trip plannen is dus iets wat tijd nodig heeft.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
isa1055 zei:
17 jij?
Klik om te vergroten...
23
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb het wel met DF'ers LSD genomen, maar eerst een meeten en kijken of er wel een klik is. Ruim 10DF'ers hebben voor het eerst met mij LSD genomen. Ook vrienden gemaakt. Sommige zie ik nog andere zijn weg van DF.

Maar om elkaar op zen minst beetje te kennen is fijn denk aan muziek of trippingfilm , eten / fruit etc.

Veel plezier, je mag altijd een PB sturen.
Peace ✌️ ☮️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Misschien dertig jaar geleden.

Zou nu opa vragen.
Klik om te vergroten...

Dat kan ook natuurlijk. :nerd:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."