Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen effect voelen na een lsd zegel. komt dat vaker voor?

geen effect voelen na een lsd zegel. komt dat vaker voor?

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZenitsuAgatsumaLid
01-01-2024, 00:00
#1
blacky90 zei:
wel een hele zegel ja
Klik om te vergroten...
Echte lsd doseringen is meerdere tabs nemen wil je licht pak je 1 a 2 zegels wil je normaal 3 a 4 en wil je in het gebied van er echt volledig in gaan komen moet je daarboven gaan gegeven moment merk je dat het niets meer doet en zal je overtollige stof gwn weer uit piesen via het slurfje zoals met vitamine c

Mod edit: DOE DIT NIET! Bizar slecht advies.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZenitsuAgatsuma zei:
Echte lsd doseringen is meerdere tabs nemen wil je licht pak je 1 a 2 zegels wil je normaal 3 a 4 en wil je in het gebied van er echt volledig in gaan komen moet je daarboven gaan gegeven moment merk je dat het niets meer doet en zal je overtollige stof gwn weer uit piesen via het slurfje zoals met vitamine c
Klik om te vergroten...
Mensen luister hier alsjeblieft niet naar.

Je kunt niet zeggen dat 1 a 2 zegels licht is, 3 a 4 zegels normaal, etc.

Ten eerste: wat is een "zegel"? Hoeveel microgram LSD zit er op die zegel? Je hebt het nergens over de daadwerkelijke hoeveelheid op de zegel aanwezige LSD.

Ten tweede: wat voor jou licht is of normaal, is dat niet per se voor een ander. Zo ben ik zelf zeer gevoelig voor LSD en zou ik mijn trips op 100 microgram (in de regel beschouwd als een aan de lichte kant van een normale dosering) niet als licht beschouwen.

Stel, ik heb dus nog geen ervaring met LSD, maar ga af op jouw advies en ik wil geen lichte trip, dus besluit ik 3 "zegels" te nemen, wat met mijn zegels op 300 mcg uitkomt. Dan heb ik zeer waarschijnlijk een veel te intense trip voor mij persoonlijk. En een ander heeft misschien wel zegels van 150 mcg en neemt adhv jouw post 450 mcg in met 3 zegels.

Misschien even nadenken voordat je dit soort adviezen de wereld in slingert.

Dit topic is 15 jaar oud trouwens.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat niemand is opgevallen dat TS seroquel/quetiapine gebruikt. Dat zorgt ervoor dat trip middelen veel minder goed werken 1 avond van te voren is te kort eerder 4 / 5 dagen niet nemen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harry In De Warrie zei:
Dat niemand is opgevallen dat TS seroquel/quetiapine gebruikt. Dat zorgt ervoor dat trip middelen veel minder goed werken 1 avond van te voren is te kort eerder 4 / 5 dagen niet nemen
Klik om te vergroten...
Dit topic is heel oud. Ik heb het idee dat mensen hier wat beter geïnformeerd zijn tegenwoordig.

En DF is nu naast gewoon een drugsforum voor praten over drugs(ervaringen) ook een drugs voorlichting forum geworden, waar juiste informatie en verantwoord gebruik wordt aangemoedigd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZenitsuAgatsuma zei:
Echte lsd doseringen is meerdere tabs nemen wil je licht pak je 1 a 2 zegels wil je normaal 3 a 4 en wil je in het gebied van er echt volledig in gaan komen moet je daarboven gaan gegeven moment merk je dat het niets meer doet en zal je overtollige stof gwn weer uit piesen via het slurfje zoals met vitamine c

Mod edit: DOE DIT NIET! Bizar slecht advies!
Klik om te vergroten...

Wil je de forumregels even lezen wat betreft onze missie richting verantwoord drugsgebruik en harmreductie?

Dat 100 a 200 ug voor de gemiddelde mens een lichte dosis zou zijn is onzin, en 300 a 400 ug is GEEN 'normale' dosis. Dat LSD in hogere doses niet neurotoxisch is betekent niet dat het onvoorbereid nemen van een dusdanige dosis geen schade kan doen (bijvoorbeeld door angst en paniek).

Also, je haalt een topic van 15 jaar geleden omhoog, dat is niet perse nodig en ook niet perse relevant.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een keer proberen en als iedereen anders van zegels van precies hetzelfde vel wél goed effect heeft kan je je dosis met een halfje verhogen tot je het ook voelt. Het kan gewoon aan de zegels liggen; al heb ik nog nooit slechte gehad.
b
blacky90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb tot nu toe 2 keer lsd gebruikt, maar heb nog nooit getript, voelde geen enkel effect. het was een zegel die ik van een kennis gekocht had, hij had ze zelf ook eens gebruikt en verzekerde me dat het goede waren.
ik gebruik wel seroquel (slaappilletje), maar die nam ik die avond niet.
daarna had ik het zegeltje op mijn tong gelegd maar na een uur voelde ik me alleen een klein beetje licht in mijn hoofd, daarna verdween dat gevoel meteen en gebeurde er helemaal niks meer!

weet iemand hoe dat komt en wat ik kan doen om wel op lsd te trippen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: geen effect voelen na een lsd zegel. komt dat vaker voor

blacky90 zei:
weet iemand hoe dat komt?
Klik om te vergroten...
Slechte lsd?
blacky90 zei:
en wat ik kan doen om wel op lsd te trippen?
Klik om te vergroten...
Goeie lsd kopen?
b
blacky90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
het was wel goede hoorde ik. 4 euro betaald ervoor, heb het nagevraagd en degene waar ik het van kocht was er zelf wel hard op getript. moet ik mischien meer hebben omdat het niet aanslaat ofzo?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat word padden likken jongen :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
blacky90 zei:
het was wel goede hoorde ik. 4 euro betaald ervoor, heb het nagevraagd en degene waar ik het van kocht was er zelf wel hard op getript. moet ik mischien meer hebben omdat het niet aanslaat ofzo?
Klik om te vergroten...
De prijs zegt inderdaad wel veel over de kwaliteit. Als het goed spul was zou je het (mits in juiste hoeveelheid uiteraard) wel gemerkt hebben, niet?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel had je op? Als je een halve op had, gewoon een hole in one nemen.
b
blacky90Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wel een hele zegel ja
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
blacky90 zei:
wel een hele zegel ja
Klik om te vergroten...

Nog iets, weet je iets over hoe en hoelang de zegels zijn bewaard? LSD is instabiel in licht, lucht en nog wat dingen, dus het is wel beter om het luchtdicht in het donker te bewaren op een als het even kan niet al te warme plaats. Misschien dat het daar aan lag.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
beste manier is ze testen met nog mensen en als die ook niets voelen, dan heb je gewoon slechte of geen lsd..

en als het wel werkt bij hen, moet jij er maar wat meer nemen, neem er dan 2 of 3 van die zegels
b
blacky90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wel even in mijn zak gehad ja. maar was wel in een luchtdicht zakje verpakt.
als ik het ooit nog een keer probeer neem ik wel wat meer.
M
Mr. LSDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je moet zeker weten dat ze vers zijn, en zodra je thuis bent of waar dan ook, ze in de vriezer doen. Dan blijft de stof perfect bewaard. Probeer ook bij iemand anders je LSD te kopen. Mischien verkocht hij je lege zegels (komt ook regelmatig voor)
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 à 2 goeie bevoorraders met honderden van dezelfde trips die ze dan zelfs nog es zo goed mogelijk bewaren. Das alles wa je nodig hebt :) Maja, zo'n mensen kom je dan wel tegen, laat de LSD jou maar vinden.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja had ik laatste keer ook dat ik stukken minder tripte op dezelfde hoeveelheid als mijn maatje die stukken harder ging
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja ma dan weet je wrs wel zeker dat het van hetzelfde blad komt. Ga je dan afvragen of hij er mss van zichzelf veel gevoeliger voor is en of je kort daarvoor (ook in de dagen ervoor) nog tryptamines hebt genomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."