Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb tot nu toe 2 keer lsd gebruikt, maar heb nog nooit getript, voelde geen enkel effect. het was een zegel die ik van een kennis gekocht had, hij had ze zelf ook eens gebruikt en verzekerde me dat het goede waren. ik gebruik wel seroquel (slaappilletje), maar die nam ik die avond niet. daarna had ik het zegeltje op mijn tong gelegd maar na een uur voelde ik me alleen een klein beetje licht in mijn hoofd, daarna verdween dat gevoel meteen en gebeurde er helemaal niks meer! weet iemand hoe dat komt en wat ik kan doen om wel op lsd te trippen?"
"het was wel goede hoorde ik. 4 euro betaald ervoor, heb het nagevraagd en degene waar ik het van kocht was er zelf wel hard op getript. moet ik mischien meer hebben omdat het niet aanslaat ofzo?"
"wel een hele zegel ja"
"wel even in mijn zak gehad ja. maar was wel in een luchtdicht zakje verpakt. als ik het ooit nog een keer probeer neem ik wel wat meer."