#1
Wel geslaagt?
Opa zei:Ik ben er maar aan begonnen, dan...
Keep you posted...


Opa zei:Ben bezig, ben een forum-newb en ik wil het wel goed doen!!!![]()


Kijk anders even op erowid (http://www.erowid.org/chemicals/dom/) daar vind je alles over DOMyouperdepoep zei:wat is de chemische naam hiervan? en liefst ook in het engels![]()
CHEMICAL NAME: 2,5-dimethoxy-4-methylamphetamineyouperdepoep zei:wat is de chemische naam hiervan? en liefst ook in het engels![]()

ErnstJünger zei:van LSD waar de impulsen soms zo sterk zijn dat je mentale chaos ondervindt.
Hoe heb je die 12-20 uren trouwens doorgebracht?
10 mg is overigens al een aardig hoge dosis voor een eerste experiment.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."