Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDOM

DOM

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel geslaagt?
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er maar aan begonnen, dan...
Keep you posted...
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Opa zei:
Ik ben er maar aan begonnen, dan...
Keep you posted...
Klik om te vergroten...

nice
l
larry_flyntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe komen jullie aan die drugs. Al die nieuwe drugs enzovoorts hahaha
:beer:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
^Kaboutertjes...

OT: een report maken is nóg lastiger dan ik dacht... pfff...
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben bezig, ben een forum-newb en ik wil het wel goed doen!!! :smoke:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opa zei:
Ben bezig, ben een forum-newb en ik wil het wel goed doen!!! :smoke:
Klik om te vergroten...

Haha, zal wel lukken toch

suc6
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt echt super Dumpy!!

Hoe zit het met emotie en gevoel bij Dom? Of was je overweldigd door de visuals?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vet man! Ik ga zeker een keer met je meedoen! :mrgreen:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
lijkt me reuze interesant spul,
heb je me volgens mij niets over verteld ouwe :wink:(bdk is back)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister heb ik voor het eerst DOM getest. Ik had een buisje met 10mg, het plan was om 5mg te nemen om mee te beginnen maar nam per ongeluk bijna het hele buisje en dronk ik hem daarna maar helemaal op.

Ik vind dit echt een superdrug! En kan zeker concureren met LSD voor mijn gevoel.
De visuals waren erg intressant, de kleuren die terugkwamen waren vooral paars/roze en blauw. Met daartussen af en toe andere felle kleuren. De visuals met ogen open deden me een beetje denken aan 2c-b/2c-e of lsd op het moment dat ik lachgas neem. Maar toch net wat anders. :wink:

Als ik mijn ogen dicht deed werd het een stuk intressanter, elke keer als ik m'n ogen dicht deed zag ik een aantal lichtbollen ontstaan. Die daarna naar me toe kwamen in de vorm van 3d fractals. Ze deden me een beetje denken aan DNA strings. Ze zweefde langs me heen en leefde echt voor m'n gevoel. Waar lsd nogal platte visuals heeft, maakt dom alles een stuk gecompliceerder omdat het 3d is en je er echt doorheen reist.

Het gevoel van DOM was erg gek, ik voelde me volkomen rustig en vredig maar had toch erg veel energie. Door het vredige gevoel leek het helemaal niet alsof je hard tripte, in je hoofd leek het heel helder terwijl er wel overal visuals waren.

De duur van de trip was ongeveer 12-20 uur, maar toen ik vanochtend opstond zag ik af en toe nog steeds lichte visuals. Het blijft dus redelijk lang hangen.. :)

Ik ga zeker vaker experimenteren met deze drug, ben er tot nu toe erg enthousiast over!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik was sowieso al supervrolijk, maar door die DOM was ik echt super euforisch! Kon alleen maar lachen, heel veel praten en rond rennen haha! Terwijl ik me volkomen rustig en vredig voelde in m'n hoofd.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me leuk om te proberen! Klinkt misschien wel een beetje "DOM", maar waar haal je dat, of is het illegaal?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Illegaal, het is een afleiding van DOB
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijkbaar is de oorspronkelijke naam voor DOM, STP (Serenity, Tranquillity and Peace) goed gekozen als ik je verslag zo lees.

12-20 uur is natuurlijk zeer uiteenlopend. Wat bedoel je hiermee? Was het ergste gedaan na 12uur en was alles voorbij na 20 uur?

Mij lijkt het ook één van de interessantste nieuwe stoffen. Zeer indrukwekkend, maar dan zonder het overdonderende van LSD waar de impulsen soms zo sterk zijn dat je mentale chaos ondervindt.

Hoe heb je die 12-20 uren trouwens doorgebracht?

10 mg is overigens al een aardig hoge dosis voor een eerste experiment. :wave:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat is de chemische naam hiervan? en liefst ook in het engels :)
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
youperdepoep zei:
wat is de chemische naam hiervan? en liefst ook in het engels :)
Klik om te vergroten...
Kijk anders even op erowid (http://www.erowid.org/chemicals/dom/) daar vind je alles over DOM
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#18
youperdepoep zei:
wat is de chemische naam hiervan? en liefst ook in het engels :)
Klik om te vergroten...
CHEMICAL NAME: 2,5-dimethoxy-4-methylamphetamine :wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ErnstJünger zei:
van LSD waar de impulsen soms zo sterk zijn dat je mentale chaos ondervindt.

Hoe heb je die 12-20 uren trouwens doorgebracht?

10 mg is overigens al een aardig hoge dosis voor een eerste experiment. :wave:
Klik om te vergroten...

die 20 uur heb ik in het bos door gebracht. was met een stel df-ers aan 't camperen :P
Ik was alleen maar aan 't praten, vrolijk aan het zijn en rond aan het springen.

De dosis had dus ook 5 mg moeten zijn, maar 10 voelde niet als teveel. Ben een grote jongen dus dan heb je sowieso net wat meer nodig dan gemiddeld.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
hoelang duurt de piek?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."