#1
hallo allen
ik zit al een tijd met een dillema, ik heb laatst op 2c-b getript (top spul btw
).
en ik had het goedje gesnoven, dus is de dosering ongeveer 2 tot 3 maal zo sterk....
als ik uitreken wat ik dan ''effectief'' heb genomen kom ik boven de 100 uit (wanneer het neurotoxisch word), was het in mijn geval dan ook neurotoxisch of of 100 mg neurotoxisch bij zowel snuiven als slikken??
ik kon het antwoord nergenst vinden dus ik denk vraag het aan de raketwetenschappers van DF!
dus als voorbeeld
snuivend 40 mg = 120 mg effectief (= dit neurotoxisch???)
ik zit al een tijd met een dillema, ik heb laatst op 2c-b getript (top spul btw
en ik had het goedje gesnoven, dus is de dosering ongeveer 2 tot 3 maal zo sterk....
als ik uitreken wat ik dan ''effectief'' heb genomen kom ik boven de 100 uit (wanneer het neurotoxisch word), was het in mijn geval dan ook neurotoxisch of of 100 mg neurotoxisch bij zowel snuiven als slikken??
ik kon het antwoord nergenst vinden dus ik denk vraag het aan de raketwetenschappers van DF!
dus als voorbeeld
snuivend 40 mg = 120 mg effectief (= dit neurotoxisch???)
]en dat was me héél slecht bekomen: de sterkste visuals die je je kan voorstellen, maar een ongezonde, ondraaglijke bodyload, wat een hint is op neurotoxiteit.