Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnbekende designer drug

Onbekende designer drug

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier komt het ook erg hard op, in gent stikt het ervan.
nu ik weet wat het is wil ik er liefst zo ver mogelijk vandaag blijven
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ondertussen zitten er veel maten van me zo hard aan.
Blijkbaar wel zeer verslavend.
Ze kunnen er echt niet af blijven.
T
TaeoumLid
01-01-2024, 00:00
#3
gamezz zei:
hier komt het ook erg hard op, in gent stikt het ervan.
nu ik weet wat het is wil ik er liefst zo ver mogelijk vandaag blijven
Klik om te vergroten...


nou, wat is het dan?

boeja
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk dus mephedrone, klote spul.
Hippycoke ofzo :P
s
skievnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Poere zei:
Tjah, heb nu zowel over mephedrone en methylone wat opgezocht. Het zou eigenlijk beide kunnen zijn... Geen tips voor hoe ik het verschil kan merken?
Klik om te vergroten...
kijk naar mijne topic ik ken het ook russian white :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Waarschijnlijk dus mephedrone, klote spul.
Hippycoke ofzo :P
Klik om te vergroten...

hoezo klote spul? Omdat sommige mensen er niet mee kunnen omgaan?
Ik heb er wel een paar hele leuke avonden op gehad, en geen last gehad van de negatieve effecten. Dus echt kloten spul is het niet
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee niet per definitie slecht, maar alleen omdat iemand geen bijwerkingen heeft gemerkt bij het gebruik betekent het ook niet dat het meteen veilig is.

Of het slecht of goed is, geen idee, zelf vind ik het maar raar spul heb mijn ervaring gehad en ben er nu klaar mee.
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus omdat jij nog geen negatieve effecten hebt gemerkt zal het wel helemaal ok zijn.

Het is en blijft een RC, mischien niet zo schadelijk als we nu denken en mischien komen veel van de slechte bijwerking wel door combinatie van of andere redens.

Maar het is wel een feit dat er al heel veel rare en schikbarende bijwerkingen zijn gerapporteerd.

Wat ik wil zeggen is dat het beter is deze dingen te bedenken voordat je hard op je bek valt dan na dat dat gebeurd.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naj zei:
Dus omdat jij nog geen negatieve effecten hebt gemerkt zal het wel helemaal ok zijn.

Het is en blijft een RC, mischien niet zo schadelijk als we nu denken en mischien komen veel van de slechte bijwerking wel door combinatie van of andere redens.

Maar het is wel een feit dat er al heel veel rare en schikbarende bijwerkingen zijn gerapporteerd.

Wat ik wil zeggen is dat het beter is deze dingen te bedenken voordat je hard op je bek valt dan na dat dat gebeurd.
Klik om te vergroten...

Dus een RC is per definitie slecht? :rolleyes: De definitie van een RC is dat het een relatief nieuwe drug is, waar de werking nog niet voldoende van is onderzocht. De ene is schadelijk, de andere niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naj zei:
Nee niet per definitie slecht, maar alleen omdat iemand geen bijwerkingen heeft gemerkt bij het gebruik betekent het ook niet dat het meteen veilig is.

Of het slecht of goed is, geen idee, zelf vind ik het maar raar spul heb mijn ervaring gehad en ben er nu klaar mee.
Klik om te vergroten...

Je had het niet over mephedrone in het specifiek, je sprak in het algemeen over RC's. Je kan RC's niet generaliseren, omdat de enige relatie die ze onderling hebben is dat ze nieuw zijn en nog onderzocht worden. En nee, iets hoeft niet meteen veilig te zijn als het geen bijwerkingen heeft, maar het kan wel. Nogmaals; je kunt niet alles over één kam scheren.
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zit het niet over 1 kant te scheren of RC's als slecht te generaliseren, als dat zo was zou ik er om te beginnen zelf geen ervaring mee hebben.

Lees mijn posts nog maar is door.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed plan, dat had ik nog niet gedaan.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Naj zei:
Dus omdat jij nog geen negatieve effecten hebt gemerkt zal het wel helemaal ok zijn.

Het is en blijft een RC, mischien niet zo schadelijk als we nu denken en mischien komen veel van de slechte bijwerking wel door combinatie van of andere redens.

Maar het is wel een feit dat er al heel veel rare en schikbarende bijwerkingen zijn gerapporteerd.

Wat ik wil zeggen is dat het beter is deze dingen te bedenken voordat je hard op je bek valt dan na dat dat gebeurd.
Klik om te vergroten...

Al die bijwerkingen treden pas op na het wegwerken van 500mg of meer in 24 uur.

Ik neem een normale dosis, neem niet meer, en heb een leuke avond.
Als je er zo mee omgaat hoeft het geen klote drugs te zijn :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
gNuxx zei:
Oom Klaas zei:
Waarschijnlijk dus mephedrone, klote spul.
Hippycoke ofzo :P
Klik om te vergroten...

hoezo klote spul? Omdat sommige mensen er niet mee kunnen omgaan?
Ik heb er wel een paar hele leuke avonden op gehad, en geen last gehad van de negatieve effecten. Dus echt kloten spul is het niet
Klik om te vergroten...

Ik vind 't klote spul, paar dagen geleden een bommetje gedaan (150 mg) maar 'k vond het niets.
't Voelde voor mij aan als hippiecoke :P
Methylone daarentegen lijkt me dan wel weer wat, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Al die bijwerkingen treden pas op na het wegwerken van 500mg of meer in 24 uur.

Ik neem een normale dosis, neem niet meer, en heb een leuke avond.
Als je er zo mee omgaat hoeft het geen klote drugs te zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Neemt nog niet weg dat er nog geen goede onderzoeken etc. naar dit goedje zijn gedaan, dus wat voor een bijwerkingen op langere termijn het zal hebben weet je niet.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mieren-neuker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."