#1
hier komt het ook erg hard op, in gent stikt het ervan.
nu ik weet wat het is wil ik er liefst zo ver mogelijk vandaag blijven
nu ik weet wat het is wil ik er liefst zo ver mogelijk vandaag blijven
gamezz zei:hier komt het ook erg hard op, in gent stikt het ervan.
nu ik weet wat het is wil ik er liefst zo ver mogelijk vandaag blijven
kijk naar mijne topic ik ken het ook russian whitePoere zei:Tjah, heb nu zowel over mephedrone en methylone wat opgezocht. Het zou eigenlijk beide kunnen zijn... Geen tips voor hoe ik het verschil kan merken?
Oom Klaas zei:Waarschijnlijk dus mephedrone, klote spul.
Hippycoke ofzo :P
Naj zei:Dus omdat jij nog geen negatieve effecten hebt gemerkt zal het wel helemaal ok zijn.
Het is en blijft een RC, mischien niet zo schadelijk als we nu denken en mischien komen veel van de slechte bijwerking wel door combinatie van of andere redens.
Maar het is wel een feit dat er al heel veel rare en schikbarende bijwerkingen zijn gerapporteerd.
Wat ik wil zeggen is dat het beter is deze dingen te bedenken voordat je hard op je bek valt dan na dat dat gebeurd.
De definitie van een RC is dat het een relatief nieuwe drug is, waar de werking nog niet voldoende van is onderzocht. De ene is schadelijk, de andere niet.Naj zei:Nee niet per definitie slecht, maar alleen omdat iemand geen bijwerkingen heeft gemerkt bij het gebruik betekent het ook niet dat het meteen veilig is.
Of het slecht of goed is, geen idee, zelf vind ik het maar raar spul heb mijn ervaring gehad en ben er nu klaar mee.
Naj zei:Dus omdat jij nog geen negatieve effecten hebt gemerkt zal het wel helemaal ok zijn.
Het is en blijft een RC, mischien niet zo schadelijk als we nu denken en mischien komen veel van de slechte bijwerking wel door combinatie van of andere redens.
Maar het is wel een feit dat er al heel veel rare en schikbarende bijwerkingen zijn gerapporteerd.
Wat ik wil zeggen is dat het beter is deze dingen te bedenken voordat je hard op je bek valt dan na dat dat gebeurd.
gNuxx zei:Oom Klaas zei:Waarschijnlijk dus mephedrone, klote spul.
Hippycoke ofzo :P
hoezo klote spul? Omdat sommige mensen er niet mee kunnen omgaan?
Ik heb er wel een paar hele leuke avonden op gehad, en geen last gehad van de negatieve effecten. Dus echt kloten spul is het niet
gNuxx zei:Al die bijwerkingen treden pas op na het wegwerken van 500mg of meer in 24 uur.
Ik neem een normale dosis, neem niet meer, en heb een leuke avond.
Als je er zo mee omgaat hoeft het geen klote drugs te zijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."