#1
Dus voor een avondje thuis met goeie vrienden zal dit een mooi spulletje zijn?
TrippyShit zei:Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P
Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :PErnstJünger zei:Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
TrippyShit zei:Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :PErnstJünger zei:Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
lol :P

Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!Plimu zei:heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Aldous zei:Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!Plimu zei:heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Plimu zei:Aldous zei:Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!Plimu zei:heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
swirls![]()
![]()
![]()
Roseta Stoned zei:Ik vind het echt rommel, heb ongeveer in m'n eentje 1,7 gram opgesnoven nadat ik het ff uitteste toen ik het binnenkreeg. Normaal kan ik me altijd prima inhouden met uppers. Iets aan dit spul voelt echt ontzettend verkeerd en ongezond Met nieuwjaar maak ik het laatste beetje op en dan hoef ik het nooit meer te hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."