Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen Mephedrone

Ervaringen Mephedrone

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus voor een avondje thuis met goeie vrienden zal dit een mooi spulletje zijn?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P
Klik om te vergroten...

Hmm... Daar heb ik alleszins niets van gemerkt. Niet in de ene, niet in de andere richting.
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie opgebouwd had (ik denk dan aan polygebruik of zo).
Bovendien heb ik zoiets nog nergens gelezen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
ErnstJünger zei:
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
Klik om te vergroten...
Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :P
lol :P
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
ErnstJünger zei:
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
Klik om te vergroten...
Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :P
lol :P
Klik om te vergroten...

Het 'male chauvinist pig' in me neemt weer de bovenhand... :wave:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tussen mijn ervaring met Neo Dove (= Mephedrone?) en MDMA zat ruim een maand. Beiden zeer goed bevallen.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het een van de betere dingen dat ik al onderzocht heb :)

Maar de craving(zin in meer en meer) is erg en stoppen als je er hebt is echt moeilijk, zeker als je het gaat snuiven.
Bij een bommetje pak ik rond +- 150mg en ongeveer 1uur erna nog beetje bij, rond de 50- 60mg.(voor mij de ideale dosis vind ik, weeg 75kg). als je meer pakt vind ik het niet meer leuk, hart bonsde bijna uit men lichaam dan en veel kaakspanning, handen die trilden heel erg(1x gedaan, nooit meer)

En is echt een super drugje om een paar uur lang en hard op te seksen, zeker in combi met ghb.

En heb mijn vriend eens 3gram zien opsnuiven op een avond; NIET DOEN HE!!!!! zag er nie goed uit, (nix gezien van blauwe handen of knieen wel)

en dit was het, je blijft echt doorlullen op dit stofje :wink:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het pas weer eens genomen dit maal als xtc pill maar is wist dat het 4mmc was, eerst had ik het alleen als poeder genomen, werking was uiteraard hetzelfde; energy, euforische en ontzettende praatkick. Die craving heb ik ook totaal geen last van gehad. Toch lees je op internet veel slechte verhalen (enorme dosissen wel vaak) dus reden om er voorzichtig meer om te gaan!
c
crazyMedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mephedrone is idd een van de betere high's (vind het samen met MDMA de beste drugs).
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes (2 en een half stuks) gegeten, getest op 150 mg mephedrone, tering zeg wat gaat dat hard!
het voeld als de meest zuivere mdma die er is alleen is het nog lekkerder, ik vond het zelf niet hard gaan maar had wel stuk meer energie.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aldous zei:
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
Klik om te vergroten...

swirls :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#13
hij gaat niet lekker hier 300mg in de flikker :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Plimu zei:
Aldous zei:
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
Klik om te vergroten...

swirls :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


mee eensch is...

btw nog steeds gaande op meph... wel merk ik dat een stuk meer transpireer dan met mdma hmmm
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#15
alleen blijft de dip ontzettend klote... wat gaan we hieraan doen :P flinke bak koffie in water dacht ik zo :grin:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was aanvankelijk heel enthousiast over meph. Perfecte mix tussen euforie, empathie en energie, zo goed als geen comedown en de volgende dag viel goed mee. Dan ben ik het veeeeeel te veeeeel beginnen gebruiken zoals een idioot (tot 5x per week) en begonnen uiteraard de positieve effecten zwaar af te nemen en de negatieve de bovenhand te krijgen. Op deze moment gebruik ik het dan ook al een aantal maanden niet meer. De vele horror verhalen op het net zijn volgens mij zwaar overdreven en gelden evengoed voor andere psychostimulantia, misschien is de vasoconstrictie (waardoor de horrortoestanden waarschijnlijk ontstaan) die meph veroorzaakt net iets feller als bij andere stimulanten, maar het is onwaarschijnlijk dat meph veel ergere en totaal andere schade veroorzaakt als andere stimulanten daar die ongeveer allemaal overeenkomen. Ja, het is waarschijnlijk cardiotoxisch en Ja het is waarschijnlijk neurotoxisch, net zoals vele andere drugs. Als je het verantwoord gebruikt (niet zoals mij dus) is meph volgens mij niet gevaarlijker of minder gevaarlijk als andere stimulanten.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit spul is echt niet normaal! Vandaag voor het eerst 2 gram binnen gekregen. Om 7 uur na m'n werk wat geprobeerd en sindsdien zit ik echt in een achterlijke binge van Mephedrone en GHB. Zit nu al uren te kreunen en te knikkebollen, het klinkt belachelijk maar het is echt zo heerlijk. Mijn eerste gram is er al bijna doorheen en ik zit gewoon de hele tijd puntjes te nemen. Niet omdat het uitwerkt zoals bij coke...ik weet eigenlijk niet waarom. Ik heb echt nog nooit zo'n high gehad, zelfs niet van basecoke, dextro-amfetamine etc. Ik voel echt zware druk op m'n borst maar toch blijf ik bijnemen. Het maakt cocaine volledig overbodig (als het dit niet al was natuurlijk :tongueout:). Amfetamines niet though. Het is wel echt een roesdruk en niet alleen een stimulant (ik vermoed dat het serotonerge effecten heeft. Het vervangt XTC ook niet, ik vind het duidelijk minder empathogeen en je voelt je meer fucking lekker dan in die magische staat van MDMA.

Mijn tweede gram maak ik op met oud & nieuw en dan haal ik dit nooit meer. Ik vind het nu al een kutidee om dit nooit meer te gebruiken. Echt nog nooit zo'n absurde craving meegemaakt! Het voelt ook vrij 'dirty' aan in je lichaam dus ik denk dat het wel redelijk toxisch is. Ik raad het iedereen af om dit te proberen.

(Maar fucking hell, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.)
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het echt rommel, heb ongeveer in m'n eentje 1,7 gram opgesnoven nadat ik het ff uitteste toen ik het binnenkreeg. Normaal kan ik me altijd prima inhouden met uppers. Iets aan dit spul voelt echt ontzettend verkeerd en ongezond Met nieuwjaar maak ik het laatste beetje op en dan hoef ik het nooit meer te hebben.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roseta Stoned zei:
Ik vind het echt rommel, heb ongeveer in m'n eentje 1,7 gram opgesnoven nadat ik het ff uitteste toen ik het binnenkreeg. Normaal kan ik me altijd prima inhouden met uppers. Iets aan dit spul voelt echt ontzettend verkeerd en ongezond Met nieuwjaar maak ik het laatste beetje op en dan hoef ik het nooit meer te hebben.
Klik om te vergroten...

Er zijn aardig wat dingen verkeerd aan deze post, en ik hoop van harte dat ik ze niet hoef te benoemen...
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toch wel, anders is het een beetje een zinloze reactie. Op deze manier is er niet echt discussie mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."