Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen Mephedrone

Ervaringen Mephedrone

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lees hier een paar mensen met een dosering van rond de gram

PAS HIER MEE OP, JE KUNT ZWARTE LEDEMATEN KRIJGEN.

Hou je dosis IIG onder de 400mg dan zit je zowiezo veilig
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker, ik heb het een keer gehad, was ook met een avondje vrienden, super ervaring! :hearteyes:
Nu niet meer te krijgen voor mij helaas
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb er een positieve herinnering aan. Als empathogeen een mooie aanvuller op MDMA, dat je beter niet te frequent neemt kwestie van je serotonine-levels terug te laten aanvullen. Ik gebruik het gelijk 4-FMP voor die empathogene avondjes dat het onverantwoord zou zijn om MDMA te nemen.

Zoals al gezegd: veel minder speedy, wel empathogener dan soortgelijken.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees eigenlijk erg weinig over Mephedrone, op dit forum, en op andere fora. Ik heb natuurlijk wel gelezen over de (vermeende) slecht afgelopen gevallen van Mephedrone gebruik, maar toch zijn er ook wel wat positieve reacties te vinden.

Het goedje is gewoon op het net te bestellen, is niet echt duur, en zou toch wel wat euforie kunnen veroorzaken. Ik heb wat ervan onderweg, en ga het ook zeker proberen, maar was toch benieuwd of er hier nog mensen ervaring mee hebben, zowel positief als negatief?

En als je een ervaring deelt, vermeld dan a.u.b. ook even je dosis en hoe je hebt hebt genomen.

Alvast bedankt, Hemi
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik het goed begrepen heb zit er mephedrone in die Neo-Dove capsules. Als dit zo is, dan moet ik zeggen dat het me erg goed is bevallen. Een beetje een vage rush (ik heb het gesnoven), het stimuleerd heel erg sterk en je word er empathischer door. Veel empathischer. Maar goed toen probeerde ik speed en toen kon mephedrone daar natuurlijk niet aan tippen. :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dacht gelezen te hebben dat het goedje het beste werkt als het geslikt wordt? Snuiven is blijkbaar niet zo effectief, of je moet een heel grote dosis snuiven. Correct me if I'm wrong..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus voor een avondje thuis met goeie vrienden zal dit een mooi spulletje zijn?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ik hoorde wel dat het een hele harde tollerantie met mdma had. Iemand van dit forum had het geprobeerd en voelde een half jaar niks van mdma?? Vraag het maar even voor de zekerheid :P
Klik om te vergroten...

Hmm... Daar heb ik alleszins niets van gemerkt. Niet in de ene, niet in de andere richting.
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie opgebouwd had (ik denk dan aan polygebruik of zo).
Bovendien heb ik zoiets nog nergens gelezen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
ErnstJünger zei:
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
Klik om te vergroten...
Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :P
lol :P
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
ErnstJünger zei:
Hoogstwaarschijnlijk is er wel een andere, goede reden voor dat die man een tolerantie
Klik om te vergroten...
Wat hypokriet om er gelijk vanuit te gaan dat het een man was :P
lol :P
Klik om te vergroten...

Het 'male chauvinist pig' in me neemt weer de bovenhand... :wave:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tussen mijn ervaring met Neo Dove (= Mephedrone?) en MDMA zat ruim een maand. Beiden zeer goed bevallen.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het een van de betere dingen dat ik al onderzocht heb :)

Maar de craving(zin in meer en meer) is erg en stoppen als je er hebt is echt moeilijk, zeker als je het gaat snuiven.
Bij een bommetje pak ik rond +- 150mg en ongeveer 1uur erna nog beetje bij, rond de 50- 60mg.(voor mij de ideale dosis vind ik, weeg 75kg). als je meer pakt vind ik het niet meer leuk, hart bonsde bijna uit men lichaam dan en veel kaakspanning, handen die trilden heel erg(1x gedaan, nooit meer)

En is echt een super drugje om een paar uur lang en hard op te seksen, zeker in combi met ghb.

En heb mijn vriend eens 3gram zien opsnuiven op een avond; NIET DOEN HE!!!!! zag er nie goed uit, (nix gezien van blauwe handen of knieen wel)

en dit was het, je blijft echt doorlullen op dit stofje :wink:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb het pas weer eens genomen dit maal als xtc pill maar is wist dat het 4mmc was, eerst had ik het alleen als poeder genomen, werking was uiteraard hetzelfde; energy, euforische en ontzettende praatkick. Die craving heb ik ook totaal geen last van gehad. Toch lees je op internet veel slechte verhalen (enorme dosissen wel vaak) dus reden om er voorzichtig meer om te gaan!
c
crazyMedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mephedrone is idd een van de betere high's (vind het samen met MDMA de beste drugs).
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes (2 en een half stuks) gegeten, getest op 150 mg mephedrone, tering zeg wat gaat dat hard!
het voeld als de meest zuivere mdma die er is alleen is het nog lekkerder, ik vond het zelf niet hard gaan maar had wel stuk meer energie.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aldous zei:
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
Klik om te vergroten...

swirls :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#19
hij gaat niet lekker hier 300mg in de flikker :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Plimu zei:
Aldous zei:
Plimu zei:
heb eens groene ''swirl'' gabbertonnetjes
Klik om te vergroten...
Ja die had ik het over, alleen eet ik er geen 2,5 van hoor!
Klik om te vergroten...

swirls :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


mee eensch is...

btw nog steeds gaande op meph... wel merk ik dat een stuk meer transpireer dan met mdma hmmm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."