#1
Omdat nasaal sneller IS?
Of bedoel je mdma ten opzichte van 2c-x nasaal?
Of bedoel je mdma ten opzichte van 2c-x nasaal?
Tostini zei:hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe lang je wilt trippen en wat je wilt..
wil je de 2cb nog voelen als de m inslaat..
persoonlijk zou ik die 2cb nemen en dan ongeveer anderhalf uur later nadat het is ingeslagen de m.
en ik zou er niet gelijk 2 in je mik gooien want je neemt ook al behoorlijk wat 2cb
Nibiru zei:Wanneer moet ik dit doen, en hoeveel?
DrippTone zei:Als je ze samen wil laten gaan zou ik ze tegelijk innemen.
Persoonlijk vind ik de combinatie MDMA en 2c-I erg op het effect van MDA lijken, alleen dan leuker en het duurt langer.Hashja zei:Dit omdat er geen MDA op de markt is zoek ik naar wanhopige alternatieven.
Immo zei:DrippTone zei:Als je ze samen wil laten gaan zou ik ze tegelijk innemen.
Mdma slaat veel sneller in dan 2cb dus dit gaat niet werken. :P
Immo zei:DrippTone zei:Als je ze samen wil laten gaan zou ik ze tegelijk innemen.
Mdma slaat veel sneller in dan 2cb dus dit gaat niet werken. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."