Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone & 4-FMP

Mephedrone & 4-FMP

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
En?

Hoe vond je Mephedrone?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Via internet kwam ik iemand tegen die '4-MCC' en '4-FMP' verkoopt als plantenvoeding. Als ik dit koop, is het dan ook geschikt om recreatief te gebruiken of moet er dan nog iets mee'gebeuren voor dat kan?
Is de straat 4fmp en 4mcc anders of hetzelfde als deze plantenvoeding?

Nou, ik hoor wel van jullie. :grin:

:wave:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
4-MMC/Mephedrone geeft vergelijkbare effecten aan MDMA.
Het heeft ook wat stimulerende effecten gelijk aan cocaine.
Je kunt het slikken en snuiven.
Voor een avond van 8 uur of langer raad ik aan een capsule/bommetje van 150mg te nemen en vervolgens ieder 1-1,5 uur een 50mg lijntje.
Een enkele orale dosis werkt 3 uur.
Een enkele nasale dosis ca 1 uur.
Dit zijn richtlijnen voor als je bekend bent met de stof.
Als je het voor het eerst gebruikt, alleen slikken OF snuiven.

4-FMP heeft ook vergelijkbare effecten aan mdma voor de eerste 2 uur.
Daarna wordt het hoofdzakelijk stimulerend.
Een bommetje van 150mg geeft een goede avond/nacht, het houdt ca 12 uur aan.
Dit is absoluut geen aanrader om te snuiven.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké bedankt! dus als ik het goed begrijp kan ik deze 'plantenvoeding' gewoon gebruiken? :grin:

Dat word binnenkort een leuk nachtje dan :hearteyes:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
HakunaMatata zei:
Oké bedankt! dus als ik het goed begrijp kan ik deze 'plantenvoeding' gewoon gebruiken? :grin:

Dat word binnenkort een leuk nachtje dan :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Yep! Ik krijg het binnenkort ook binnen, ben benieuwd..
Lang leve internet!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja precies, echt chill dat t nog niet illegaal is!
Ga je er ook nog wat over schrijven op DF? :grin:
Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen, vooral omdat er nog niet zoveel over bekend is.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
HakunaMatata zei:
Ja precies, echt chill dat t nog niet illegaal is!
Ga je er ook nog wat over schrijven op DF? :grin:
Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen, vooral omdat er nog niet zoveel over bekend is.
Klik om te vergroten...

Ja, denk het wel ja!
Inderdaad, er zijn te weinig ervaringen op dit forum.
Ze moeten snel bijgevuld worden :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahaha als plantenvoeding xD zonde als een onwetend oud vrouwtje het bij der planten gooit xD :rock:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar zijn er nou mensen die het al hebben gekocht en binnengekregen als plantenvoeding en ook al getest?? :wave: :hearteyes:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
klinkt super overtuigend!

:wave:
t
topsecretLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mephedrone is super!
Je bent niet super wazig en vrienden vonden mij er gewoon "normaal" uitzien terwijl ik toch een heerlijke rush had :grin:
binnekort maar wat bestellen uit de UK.
n
napthaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zag dat er nog niet veel ervaring is met mephedrone dus ik dat ik mijn ervaring met dit plantenvoeding eens post :mrgreen:

Om te beginnen:Het is enorm verslavend!Als je een gram binnen hebt en je neemt een lijntje is het aan de eind van de avond op.Het is vergelijkbaar met coke wat dat betreft.

Oraal vind ik er niet veel aan het is dan hetzelfde als een speedbommetje.

Om te snuiven is het heerlijk.Je legt een lijntje van 50mg en je bent een uur verder en dan ondertussen wat roken :grin: Het roken geeft niet heel veel effect maar het is ontzettend lekker.De smaak is hetzelfde als base coke.De eerste keer dat ik het in m'n pijp deed,kreeg ik herinneringen naar de tijd van coke uitkoken met ammoniak en sigarettenpeukjes overal :smoke: Je legt een hoeveelheid vergelijkbaar met een erwt in je pijp en de hele kamer is gevuld met een heerlijke geur en de smaak blijft veel langer in je mond en longen hangen dan base-coke.

Het effect is zeer euforisch te noemen,beter en intenser dan xtc zelfs.de laatste keer dat ik goeje xtc heb gehad is in een ver verleden dus misschien dat die vergelijking verkeerd is,maar het effect van mephedrone is als pure MDMA zonder het bekketrekken en geen hallucinaties.Je word ontzettend gefocused waar je ook mee bezig bent en je kunt zelfs redelijk normaal met mensen omgaan.Als partydrug is het niet zo geschikt vind ik,dan kun je beter aan de pillen gaan.

Het is wel zo dat de gangbare speed in nederland ver onder de maat valt als je eenmaal meph hebt geprobeerd.Als je de juiste vind voelt het puur en heb je geen vervuilingen omdat het (nog) legaal is(houden zo dus niet mee te koop lopen zeg ik dan :sunglasses: )

Rectaal is nog het beste IMO.Je vult een spuitje met 100 mg en 3-4 ml water.Het lost ontzettend goed op in water.en je spuit het in,geen brandend gevoel ofzo.En je knalt 2-3 uur lang als een banaan :rockband:

Ik hoop dat dit helpt als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag. :)
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bovenstaande post heeft mijn interesse nog meer gewekt! Maar toch zal ik er voorlopig eventjes mee wachten aangezien in a.s. weekend aan de xtc en 2cb ga en niet al te lang daarna weer. Dus na die 2e keer moet ik van mezelf weer even de harddrugs links laten liggen, maar daarna staat Mephedrone wel boven aan op mn to do list. Als het zover is zal ik wel een reportje schrijven. :grin:
t
topsecretLid
01-01-2024, 00:00
#15
Word mephedrone trouwens herkent door een drugshond??
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik ben ok heel beniewd of het ook in planten voeding zi t!

ik heb een keer een grammetje 4 fmp gehad was toen net niew maar ik merkte er bar weinig van had eerst een lijntje genomen 2 uur gew8 voelde nog niks toen heb ik een halfe gram op ziten snuiven maar nee ik voelde wel wat energie en een meetje een roes maar geef mij maar xtc
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
mephedrone is wel tof maar kvertrouw het niet, het is echt heel verslavend bij sommige mensen, veel verslavender als mdma alleszins
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#18
craktesius zei:
ja ik ben ok heel beniewd of het ook in planten voeding zi t!

ik heb een keer een grammetje 4 fmp gehad was toen net niew maar ik merkte er bar weinig van had eerst een lijntje genomen 2 uur gew8 voelde nog niks toen heb ik een halfe gram op ziten snuiven maar nee ik voelde wel wat energie en een meetje een roes maar geef mij maar xtc
Klik om te vergroten...

Als je 4fmp gesnoven zou hebben, zou je huilend van de pijn eindigen.

Dit spul is uiterst agressief voor de slijmvliezen,

Misschien was het heel erg versneden?
Je kan 4fmp eigenlijk alleen oraal nemen.

Had zelf een capsuletje van 150 mg, werkte prima, niet heftig, maar chill.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nibiru zei:
Als je 4fmp gesnoven zou hebben, zou je huilend van de pijn eindigen.

Dit spul is uiterst agressief voor de slijmvliezen,
Klik om te vergroten...

Bwah, dat moet ik toch relativeren hoor. Fluo snuiven is natuurlijk niet echt aangenaam, maar best wel doenbaar. Slechte pep of coke snuiven is véél erger en vergeleken met 2C-B nasaal stelt het al helemaal niets voor.

Had het op een feestje gedaan. Te weinig Fluo meegenomen en dan maar gedeeld en de ganse avond nasaal geredosed.
2 min. irritatie da's al...

Nadeel is wel dat je die fijne empathische roes bijna niet haalt door kleine lijntjes te snuiven. Dan is 175mg oraal veel beter aan te raden.
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
het was zeg maar zo versneden als pure mdma poeder met geelachtige tinten erdoor heen aleen mijn vreiend ging van een klein meetje al super hard en ik van halve gram geen een s. maar zit het nou in de plantenvoeding

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."