Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone 250 mg in een bommetje?

Mephedrone 250 mg in een bommetje?

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk ook dat 250mg nog wel te doen is.
Ikzelf heb toen caps gemaakt van 100mg en daar 2 van genomen toen ik naar Utrecht ging.
Toen ik de bus uitstapte.. heerlijk! Totaal geen last van de maag gehad.

Groeten,
:wave:
L
LegaldopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik nam 250 mg in een bommetje
Ging super lekker, maar ik snuif gewoon graag, dus na 2 uur nog wat 150 mg lijnen genomen.
Lekker harde lange avond met de dag nadien enkel een bloedneusje. ^^
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hii, Ik vraag me af of 250 mg in 1 bommetje lekker aanvoelt.

Is er kans dat mephedrone je maag aanvreet ofzo?
Of dat het gewoon te veel is.

Ik heb een hoop ervaring en best een tolerantie
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer het ofzo? andere mensen kunnen toch niet voor jou bepalen of jij dat lekker vind of niet. persoonlijk lijkt het mij ook te veel om eerlijk te zijn.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe zelf meestal 150mg minimaal tot max 250mg. Begin laag en als het tegenvalt kan je altijd bijnemen.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#6
250 is een vrij normale dosis, daar ga je wel lekker van. neem zelf vaak wat minder 150 ofzo, en dan wat vaker, heb je ook minder last van pieken dalen en craving .
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van 250mg ga je wel lekker :grin:
Zelf (nog) geen last gehad van mijn maag van meph....
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moetkunnen maar prepare voor een harde crash?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
Moetkunnen maar prepare voor een harde crash?
Klik om te vergroten...

Had laatst ongeveer 800mg op in een avondje...ging lekker...als ik zo hard van MDMA was gegaan was ik twee weken naar de klote geweest. Nu met meph amper een kater, ook geen dinsdag dip.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#10
westergas zei:
Lavalamp zei:
Moetkunnen maar prepare voor een harde crash?
Klik om te vergroten...

Had laatst ongeveer 800mg op in een avondje...ging lekker...als ik zo hard van MDMA was gegaan was ik twee weken naar de klote geweest. Nu met meph amper een kater, ook geen dinsdag dip.
Klik om te vergroten...

Maar dat is niet 800 mg in een keer haha
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nibiru zei:
westergas zei:
Lavalamp zei:
Moetkunnen maar prepare voor een harde crash?
Klik om te vergroten...

Had laatst ongeveer 800mg op in een avondje...ging lekker...als ik zo hard van MDMA was gegaan was ik twee weken naar de klote geweest. Nu met meph amper een kater, ook geen dinsdag dip.
Klik om te vergroten...



Maar dat is niet 800 mg in een keer haha
Klik om te vergroten...

Nee gelukkig niet :)
Maar mijn 1e bommetje zal zon 200 mg geweest zijn...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe is het gevoel dan in vergelijking met mdma? Lijkt de space op die van mdma? (mdma-wappieheid?) of is die minder? En het (love)-gevoel?

greets
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#13
J0rrit zei:
Hoe is het gevoel dan in vergelijking met mdma? Lijkt de space op die van mdma? (mdma-wappieheid?) of is die minder? En het (love)-gevoel?

greets
Klik om te vergroten...

Ik vind het gevoel een beetje tussen coke en XTC hangen. Elementen van beide.. Love gevoel is er zeker wel maar op een andere manier. Alleen jammer dat het zo kort werkt en dat het mannetje in je brein roept "MEER". De eerste keren dat je het gebruikt zal je hier waarschijnlijk niet zo'n last van hebben, maar hoe vaker je het doet, hoe sterker de crash en de craving. dat is mijn ervaring tenminste..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind Meph iets heftiger dan X.. Maar ook anders.. Is moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Je moet het zelf ervaren zou ik zeggen :)
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mephedrone gebruiken kan leiden tot acute melancholie. Ook zijn er epileptische aanvallen gemeld.

veel plezier :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#16
no_obkiller zei:
Mephedrone gebruiken kan leiden tot acute melancholie. Ook zijn er epileptische aanvallen gemeld.

veel plezier :)
Klik om te vergroten...

tja... Welke drug kent geen gevaren?????? Je moet niet in 1x een hele gram naar binnen werken!
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#17
250mg oraal nemen is een normale dosis om lekker van te gaan, het is maar net hoe je tolerantie ligt hoeveel je kan hebben.

Als je voor de eerste keer meph neemt en dit dan als 250mg oraal inneemt krijg je dingen als huilen van geluk en je absoluut niet kunnen beheersen, kortom, ontzettend vet.

Als gevorderd gebruiker is dit helaas weg maar voel je hem alsnog wel lekker hard hoor. Maar geen vreemde verschijningen meer als huilen van geluk etc.

Het beste is met 125mg per keer nassaal nemen, vind ik persoonlijk, en dan om het anderhalf uur, geloof me, dan heb je een mooie avond, als je een half grammetje hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."