#1
Ik denk ook dat 250mg nog wel te doen is.
Ikzelf heb toen caps gemaakt van 100mg en daar 2 van genomen toen ik naar Utrecht ging.
Toen ik de bus uitstapte.. heerlijk! Totaal geen last van de maag gehad.
Groeten,

Ikzelf heb toen caps gemaakt van 100mg en daar 2 van genomen toen ik naar Utrecht ging.
Toen ik de bus uitstapte.. heerlijk! Totaal geen last van de maag gehad.
Groeten,
